Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä pettämisellä keski-iässä enää niin väliä?

Vierailija
04.08.2008 |

Jos ollaan jo 30+ ja 40+? Vaikka lapset olis pieniäkin, niin haittaako se pettäminen enää tässä iässä..?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua sieppaa ne sukupuolitaudit mitä niiltä reissuilta tuodaan vakikumppaneille.

Ja kondomeista, nämä idiootit jotka pettää harvoin 'osaavat' niitä edes käyttää.

Vierailija
2/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku keski-ikäinen mummis/pappis, jonka vieraisiinmeno ei enää ole mikään pointti, kun puolisokin alkaa olla jo impotentti tai muuten kyvytön seksiin!?? Haloo, oletko ap joku 15-vuotias?

Vierailija
4/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne samat syyt ole ihan yhtä pätevät.

Vierailija
5/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta 50 on keski-ikänen.

itse olen nyt 28v

Vierailija
6/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee vähän erilaista perspektiiviä parisuhteeseen ja rakkauteen. sehän on hyvin paljon ihmisten arvoista kiinni, miten haluaa toimia; onko uskollisuudella pitkässä parisuhteessa arvonsa itsessään vai toteuttaako omia mielihalujaan kevyemmin. näin keski-iässä ymmärtää helpommin, mistä pettäminen johtuu eikä välttämättä suhde kaadu varsinkaan ns. yhden illan juttuihin. mutta ainahan se vaikuttaa tunnetasolla ihmiseen, jos on kuvitellut puolison pystyvän pysymään uskollisena. pettymyksen ja surun tunteita, joista ei pääse yli voi kokea myös keski-iässä.

Vierailija
7/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänkokemus myös tuo tiedon siitä miten vaikeaa ja hidasta luottamuksen palauttaminen voi olla.

Vierailija
8/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mikäs teini se siellä oikein kirjoittelee?

Vierailija
9/10 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain se pettäminen aina yhtä pahalta tuntuu,

sen menetetyn luottamuksen palauttaminen on aina yhtä vaikeaa, oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
10/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuo pettämisjuttu on ollut jotain käsittämätöntä. Mitä väliä? Hässiminenhän on kivaa! Miksi kivaa pitäisi estää? Varsinkaan niiltä ihmisiltä, jotka on mielestäsi kivoja!

En kyllä ole omille naisystävilleni asiasta mitään puhunut. Pitäisin vakavia keskusteluja asioista omituisina. Sellaiset naiset eivät olisi naisystäviäni.

Toisaalta täytyy myöntää, että olen ollut uskollinen, ja sikäli mikäli tiedän, myös naisystäväni (entisetkin) minulle suhteideni aikana. Niiden välissä olen sitten hässinyt ympäriinsä. Syy on laiskuus, ei sitä toista tai useampia ihmissuhteita vaan jaksa pitää yllä, ja toisaalta näin taviksena niitä mahdollisuuksiakaan ei tarjoudu, jos rehellisiä asiassa ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi