Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä isot rinnat?!

Vierailija
04.06.2014 |

Olen koko elämäni käynyt kamppailua mielessäni. Kun katson peiliin näen vain rumat isot rinnat, jotka haluaisin vain leikata pois.

Lapsia ei vielä ole ja ne pitäisi odottaa ennenkuin pääsen pienennykseen.

Ongelma on lähinnä henkinen, koska minua on jatkuvasti haukuttu ja kiusoiteltu rintojeni takia. Näytän mielestäni lihavalle vain isojen rintojen takia (169/58)

Inhottaa muutenkin, kun miehet kuvittelevat isojen rintojen olevan jotenkin tarjolla kun usein puhuvat rinnoilleni eikä minulle (en pukeudu avonaisesti) naiset ovat mukamas niin kateellisia, ei hätää vaihtaisin mikä päivä tahansa selkäniskahartiakipuni heidän a-kupin rintoihin.

Ongelma on se, että en voi oikeen enää laihduttaa ilman, että olisin liian laiha. En tiedä miten pystyisin hyväksymään oman peilikuvani saati itseni, koska ajattelen aina vain miltä tämä paita näyttää rintojen kohdalta ja koen epävarmuutta :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pienennyttämässä jos noin häiritsee. Mulla on myös suhteessa kehoni kokoon hyvin suuret rinnat mutta olen vain ylpeä niistä. Joskus joku saattaa niistä vitsiä heittää mutta tiedän että ne näyttävät hyvältä joten otan kommentit vitseinä ja kohteliasuuksina. Onko sulla muutenkin vähän heikko itsetunto?

Vierailija
2/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, tämä kuulostaa huvittavalle jo omaan korvaani kanssa. Mutta en kehtaa kenellekään asiasta puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:35"]Käy pienennyttämässä jos noin häiritsee. Mulla on myös suhteessa kehoni kokoon hyvin suuret rinnat mutta olen vain ylpeä niistä. Joskus joku saattaa niistä vitsiä heittää mutta tiedän että ne näyttävät hyvältä joten otan kommentit vitseinä ja kohteliasuuksina. Onko sulla muutenkin vähän heikko itsetunto?

[/quote]

Ei minulla ole heikko itsetunto, tämä on vain asia mikä vaivaa ja valitettavan suuri sellainen.

Kyllä se pienennys on tulossa, mutta lapsien teon jälkeen ja siihen voi mennä aikaa.

-ap

Vierailija
4/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä, mä kärsin ns suurista rinnostani ekat 20 vuotta, ja juuri tässä tajusin, että ne ovatkin jo aika pienet, rumat kyllä, mutta eivät ns isot. Sopusuhtaiset jopa, mutta eivät ne pienentyneet ole vuosien saatossa, rintamuoti on muuttunut ja pari lisäkiloa ovat kait sitten tasanneet ... Mutta toppia en vieläkään käytä, kunnon t-paita on ok :(

Vierailija
5/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin, olisin voinut kirjoittaa tuon itse parikymppisenä. Ajan myötä olen jotenkin tottunut tilanteeseen ja oppinut pukeutumisella häivyttämään rintoja, mutta edelleen olen sitä mieltä, että mieluummin ottaisin ne A-kupit. Leikkaus pelottaa ja on kallis, joten en tiedä, tuleeko siitä koskaan totta :(

Vierailija
6/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin vilkaista niitä tisureitasi, vaikka en lääkäri olekaan. "flab, flap,flap,flap"...

Mies 64v.

Vierailija
7/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:13"]On meitä muitakin, olisin voinut kirjoittaa tuon itse parikymppisenä. Ajan myötä olen jotenkin tottunut tilanteeseen ja oppinut pukeutumisella häivyttämään rintoja, mutta edelleen olen sitä mieltä, että mieluummin ottaisin ne A-kupit. Leikkaus pelottaa ja on kallis, joten en tiedä, tuleeko siitä koskaan totta :(

[/quote]

Olen pohtinut, jos pääsisin kunnalle. Itse olen juuri parikymppinen. Vähintää säästämällä, koska rinnat haittaavat jokaista päivää mm urheilun osalta saati henkisesti

-ap

Vierailija
8/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson peiliin näen vain laudan. En tunne itseäni yhtään naiselliseksi kun on aivan onnettomat rinnat. Enkä kuitenkaan mitään ylimääräistä kehooni halua joten sitä on vaan elettävä oman peilikuvan kanssa.

Toki jos rinnat aiheuttavat kipuja niin pienentäminen on hyväkin idea, mutta muuten yritä nauttia rinnoistasi siinä missä minä yritän rinnattomuudesta :) On niissä varmasti hyviäkin puolia.

Vierailija
9/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä pienennyttämässä. Saat ryhdikkäämmät ja vähemmän jättimäiset. Eikä sillä juuri ole merkitystä myöhempään lastensaantiin. Itse olen myös käynyt rintaleikkauksessa jo ennen lapsia ja eivät menneet yhtään huonoiksi vielä lasten jälkeenkään. Itsetunto sen sijaan parani. :)

Vierailija
10/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:17"]Minä voin vilkaista niitä tisureitasi, vaikka en lääkäri olekaan. "flab, flap,flap,flap"...

Mies 64v.

[/quote]

Kannattaa vähän miettiä mitä vastailet, kommenttisi voisi melkeen olla alaikäisen ahdistelua. Ei kaikki täällä ole täysi-ikäisiä yms. Mutta toivoisin, että heiluttelet mielummin ikäisiesi "tisureita" olet kuvottava ja vanhempi kuin oma isäni.

-ap

Vierailija
11/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:30"]Kannattaa käydä pienennyttämässä. Saat ryhdikkäämmät ja vähemmän jättimäiset. Eikä sillä juuri ole merkitystä myöhempään lastensaantiin. Itse olen myös käynyt rintaleikkauksessa jo ennen lapsia ja eivät menneet yhtään huonoiksi vielä lasten jälkeenkään. Itsetunto sen sijaan parani. :)

[/quote]

Niin se on siis mahdollista? Itseäni pelottaa, jos tarvitsee sitten kamalasti korjailla. Voisin pyytää lääkäriltä konsultaatiopyyntöä ensikerralla kirurgille. Lapset on kumminkin toiveissa alle 3 vuoden sisään, ainakin ensimmäinen. Eivät rintani kamalan roikkuvat ole, lähinnä järkyttävän painavat ja näyttävät lähinnä siltä että olisi silikonit ns pallot.

-ap

Vierailija
12/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisellä pitää olla todella isot ja roikkuvat rinnat, jos mielii kunnalliselle leikkaukseen. Jotenkin tuntuu, että ap:lla isot rinnat on ennen kaikkea esteettinen haitta, ei fyysinen.

Vierailija
13/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:34"]Parikymppisellä pitää olla todella isot ja roikkuvat rinnat, jos mielii kunnalliselle leikkaukseen. Jotenkin tuntuu, että ap:lla isot rinnat on ennen kaikkea esteettinen haitta, ei fyysinen.

[/quote]

On kyllä fyysinen myös saanut esim hierontalähetettä kipujen takia. Haittaavat urheilua, jatkuvat kivut ei auta lihaksienkaan tukeminen kuin tiettyyn rajaan saakka. Ongelma ei sinänsä mielestäni ole edes esteettinen kuin omaan silmääni.

-ap

Vierailija
14/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:34"]Parikymppisellä pitää olla todella isot ja roikkuvat rinnat, jos mielii kunnalliselle leikkaukseen. Jotenkin tuntuu, että ap:lla isot rinnat on ennen kaikkea esteettinen haitta, ei fyysinen.

[/quote]

On kyllä fyysinen myös saanut esim hierontalähetettä kipujen takia. Haittaavat urheilua, jatkuvat kivut ei auta lihaksienkaan tukeminen kuin tiettyyn rajaan saakka. Ongelma ei sinänsä mielestäni ole edes esteettinen kuin omaan silmääni.

-ap

[/quote]

Juurihan aloituksessa sanoit, että sinua on haukuttu ja kiusattu rintojen takia. Eikö se silloin ole esteettinen haitta?

Vierailija
15/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:37"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Juurihan aloituksessa sanoit, että sinua on haukuttu ja kiusattu rintojen takia. Eikö se silloin ole esteettinen haitta?

[/quote]

Njoo saatat olla oikeassa, mutta en jotenkin miellä asiaa esteettiseksi koska toinen rinta ei esim ole pienempi kuin toinen.

Kyllä minua on haukuttu ja nimitelty usein jopa hyvien ystävien toimesta se on ollut kyllä naljailua. Vaikeinta siinä on henkinen puoli.

-ap

Vierailija
16/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole identiteetiltäsi kovinkaan naismainen vaan enemmänkin poika. Minun ja varmaan monen muunkin miehen mielestä isot rinnat ovat tosi siistit. Miksi ne pitäisi tuhota?

Sitäpaitsi hoikilla ja normaalipainoisilla ei ylipäätään juuri koskaan ole mitään ylisuuria rintoja, koska ne ovat lähinnä rasvaa. En usko, että rintasi olisivat liian suuret. Pikemminkin kyseessä saattaa olla jokin häiriötila suhtautuisessa omaan ruumiiseesi, mihin yleensä suositellaan erilaisia huuhaaterapioita.

Minkä kokoiset rintasi muka ovat? Eivät esim. d- tai e-kokoiset rinnat ole ylisuuria. Useilla lihavilla ihmisillä saattaa olla sen kokoiset rinnat.

Vierailija
17/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:55"]Ehkä et ole identiteetiltäsi kovinkaan naismainen vaan enemmänkin poika. Minun ja varmaan monen muunkin miehen mielestä isot rinnat ovat tosi siistit. Miksi ne pitäisi tuhota?

Sitäpaitsi hoikilla ja normaalipainoisilla ei ylipäätään juuri koskaan ole mitään ylisuuria rintoja, koska ne ovat lähinnä rasvaa. En usko, että rintasi olisivat liian suuret. Pikemminkin kyseessä saattaa olla jokin häiriötila suhtautuisessa omaan ruumiiseesi, mihin yleensä suositellaan erilaisia huuhaaterapioita.

Minkä kokoiset rintasi muka ovat? Eivät esim. d- tai e-kokoiset rinnat ole ylisuuria. Useilla lihavilla ihmisillä saattaa olla sen kokoiset rinnat.

[/quote]

Ei en ole poikamainen ollenkaan.

Eivät rintani ole miehiä varten saatikaan sitä että ne olisivat "siistit" ja pienentäminen ei ole tuhoamista.

Juu tiedän ja olisinkin D kuppiin tyytyväinen.

-ap

Vierailija
18/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kyllä rinnat ovat imettämisen lisäksi myös miestä varten. Jos rinnat ovat kookkaat, suurin osa niistä on miltei poikeuksetta rasvaa, josta ei ole sen kummenpää hyötyä imettämisessä.

Evoluutiossa tämän rinnoissa olevan rasvan tarkoitus on kertoa miehelle naisen hedelmällisyydestä eli kiinnostavuudesta ja erottaa esim. keskeneräiset teinit pois kiinnostavien listalta.

Miehet nimenomaan tarkkailevat rintoja automaattisesti ja vaistonvaraisesti eli rinnat ovat kyllä osaltaan miestä varten.

Rintojen koon preferointi tietysti riippuu mieskohtaisesti normaalijakauman mukaisesti.

Jos sinulla todella on isot rinnat, arvioisin sinut lähtökohtaisesti hyvin puoleensavetäväksi. Se on ihan vaistonvarainen juttu, joka on aina voimassa ja ei korreloi muiden ominaisuuksieni kanssa. Sinulla olisi tässä ominaisuudessa tarjota jotakin tosi siistiä, mitä useimmilla naisilla ei olisi ja saisit sillä ison plussan. Minusta olisi sääli ja ikävää, jos leikkauttaisit jotakin niin hyvää sinusta pois, joka saa minussa aikaan niin valtavaa mielihyvän tunnetta.

Kyllä rinnoissa oleva rasva on miehiä varten (ilmankin voi imettää), vai miksi se olisi muuten olemassa??? Ajattele vaikka niin, että teitä isorintaisia on olemassa siksi, että meitä isoista rinnoista pitäviä miehiä, jotka olemme valinneet sinun kaltaisen naisen, on jonkin verran olemassa.

Vierailija
19/20 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:05"]Tuota kyllä rinnat ovat imettämisen lisäksi myös miestä varten. Jos rinnat ovat kookkaat, suurin osa niistä on miltei poikeuksetta rasvaa, josta ei ole sen kummenpää hyötyä imettämisessä.

Evoluutiossa tämän rinnoissa olevan rasvan tarkoitus on kertoa miehelle naisen hedelmällisyydestä eli kiinnostavuudesta ja erottaa esim. keskeneräiset teinit pois kiinnostavien listalta.

Miehet nimenomaan tarkkailevat rintoja automaattisesti ja vaistonvaraisesti eli rinnat ovat kyllä osaltaan miestä varten.

Rintojen koon preferointi tietysti riippuu mieskohtaisesti normaalijakauman mukaisesti.

Jos sinulla todella on isot rinnat, arvioisin sinut lähtökohtaisesti hyvin puoleensavetäväksi. Se on ihan vaistonvarainen juttu, joka on aina voimassa ja ei korreloi muiden ominaisuuksieni kanssa. Sinulla olisi tässä ominaisuudessa tarjota jotakin tosi siistiä, mitä useimmilla naisilla ei olisi ja saisit sillä ison plussan. Minusta olisi sääli ja ikävää, jos leikkauttaisit jotakin niin hyvää sinusta pois, joka saa minussa aikaan niin valtavaa mielihyvän tunnetta.

Kyllä rinnoissa oleva rasva on miehiä varten (ilmankin voi imettää), vai miksi se olisi muuten olemassa??? Ajattele vaikka niin, että teitä isorintaisia on olemassa siksi, että meitä isoista rinnoista pitäviä miehiä, jotka olemme valinneet sinun kaltaisen naisen, on jonkin verran olemassa.

[/quote]

Hmm lähinnä minä olen saanut miehiltä kommenttia, että olen kuin Pamela Andersson.

Ymmärrän pointtisi, mutta en todellakaan mieti mitä miehet tai edes oma puolisoni on rinnoistani mieltä, jos ne aiheuttavat minulle tuskaa.

Aihe on osittain väärä keskusteltava miehen kanssa enkä oikeassa elämässä olisi ikinä lähtenyt tähän keskusteluun mukaan.

-ap

Vierailija
20/20 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Oikeassa elämässä tällaisen keskustelun käyminen olisi hyvin hankalaa, jos sinulla on jotakin mielenkiintoisempaa, mitä useimmila naisilla ei ole. Rintakeskustelu on epäkorrekti ja viehtymys siihen on täysin vaistonvarainen.

En minäkään hyväksy irtosuhteita, mutta silti ihailen suuria rintoja suuresti. Voisit olla imarreltu siitä, että saat olla jonkun tuntemattoman ihailun kohteena, jota et saa milloinkaan tietää. Joillekin miehille suuret rinnat aiheuttavat hyvin suurta mielihyvää. Jos muutat rintojasi, tiedätkö, ettei puolisosi kuulu tähän ryhmään?