Tosi kosteuttava silmänympärysvoide?
Minulla on _todella_ kuiva iho. Mikä olisi erittäin kosteuttava silmänympärysvoide kohta 40 v naiselle, jolla on erittäin herkkä iho (eli ihottumaa tulee helposti)?
(Vanhaa voidettani ei enää valmisteta, joten pitää löytää jotain uutta,)
Kommentit (24)
Lumenen Time Freeze Firming eli kiinteyttävä silmänympärysvoide. Itselläni (40+) on herkkä ja vähän atooppinen iho ja tulee helposti silmäpussit koska jotkut silmänympärysvoiteet turvottavat, tämä voiteen hinta/laatusuhde on ollut ylivoimaisesti paras kaikista mitä olen tähän asti käyttänyt. Suosittelen.
Avenen silmänympärysvoide toimii mulla (apteekista).
Guerlainin Super aqua on erittäin kosteuttava.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:38"]
Auttaako noi ryppyihinkin?
[/quote]
Niihin ei auta kuin veitsi.
Pitääkö noita käyttää ettei tule juonteita? Oon vähän aikaa jo ollu käyttämättä noita rasvoja, kun niissä on niin paljon kemikaaleja. Tuleeko rypyt niistä?
Cliniquen All about eyes rich eli siis se kosteuttavampi versio All about eyes -silmänympärysvoiteesta.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:34"]
Lumenen Time Freeze Firming eli kiinteyttävä silmänympärysvoide. Itselläni (40+) on herkkä ja vähän atooppinen iho ja tulee helposti silmäpussit koska jotkut silmänympärysvoiteet turvottavat, tämä voiteen hinta/laatusuhde on ollut ylivoimaisesti paras kaikista mitä olen tähän asti käyttänyt. Suosittelen.
[/quote]
Tämäkö sopii herkällekin iholle?
Liputan myös Cliniquen all about eyesin puolesta! Itselle riittää kesällä mainiosti se kevyempi versio, talvella sitten se kosteuttavampi.
Kiehl'sin avokadovoide on huippu!
Rainbow silmänympärysvoide, sopii mulle ja olen 40v.
Kiehlsin avokado!!!!! SUPER kosteuttava tuoksuton hellävaranen ihana!!!
Tän uuden L300-sarjan intensive moisture eye cream on paras mitä olen kokeillut! Eikä maksa paljoa!
LV perusvoide, kevyen kostuttavaa, ei turvota, ei sisällä turhia kemikaaleja ja tulee halvemmaksi.
Mäkin haluan tietää, kaikki voiteet pettymyksiä. Tosi kuiva silmänympärysiho.