Minua jotenkin ällöttää miesten halukkuus
Olen huomannut, että minua ällöttää, jos mies puhuu seksistä tai "läheisyydestä".
Kommentit (60)
Joo ällöttää ne kiertokuvailut ”läheisyys, hipsittelu, haliminen, Netflix & chill” siis hyi vitttu se on SEKSIÄ. Puhuisi asiasta sen oikealla nimityksellä!
N27
Mää taas oon todella huolissani tästä miesten seksuaalisuuden demonisoinnista...
Jotenkin tulee väkisin mieleen, että teitä taitaa aidosti ällöttää oma seksuaalisuutenne?
Näin bi-nä voin sanoa myös ettei todellakaan kaikki naisetkaan osaa olla aina "lääppimättä." Taitaa siis enemmän ihmisestä olla kuitenkin tämä asia kiinni ja siitä, kuinka kemiat ja "kosiorituaalit" keskenään toimii.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy miesvihanäkyväksi-tägääjä?
Eikun olihan se jo ollutkin ketjussa. Oli jäänyt itseltäni alkupään viestit lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää kun mies pukee seksihalunsa "läheisyydeksi". Muutoin ei kosketusta lainkaan.
Tämä. Kaikki miehen läheisyys tarkoittaa aina, että sen täytyy johtaa seksiin. Muuna aikana ei voi halata ja pussata tms ollenkaan. Esimerkiksi menkkojen aikana, tai jos olen toipilaana jostain syystä, minuun ei voi koskea ollenkaan. Menee seksihalut kokonaan kun hellyyttä ei voi olla ilman himoa. Sitten ihmetellään miksi naisesta tulee pihtari.
Kyllä mä myönnän miehenä sen että seksuaalinen himoni naisia kohtaan on melko eläimellistä, mutta naiset vain ovat niin käsittämättömän kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää kun mies pukee seksihalunsa "läheisyydeksi". Muutoin ei kosketusta lainkaan.
Tämä. Kaikki miehen läheisyys tarkoittaa aina, että sen täytyy johtaa seksiin. Muuna aikana ei voi halata ja pussata tms ollenkaan. Esimerkiksi menkkojen aikana, tai jos olen toipilaana jostain syystä, minuun ei voi koskea ollenkaan. Menee seksihalut kokonaan kun hellyyttä ei voi olla ilman himoa. Sitten ihmetellään miksi naisesta tulee pihtari.
Sama täällä. On alkanut inhottaa kun muuten on ihan näkymätön, mutta sitten sängyssä halutaankin alkaa halailemaan. Mikä miehiä oikein vaivaa? Ja jos olen näkymätön koska olen ruma, läski, inhottava jne mitä vaan, niin miksi helvetissä ei voi erota? Edellinen mieheni oli samanlainen, että kaikki halailu ja kädestäpito = seksi. Sitten piti juuri alkaa sanomaan että nyt on väsy, ei huvita tänään jne.
Ajatelkaas kun on miehiä jotka hieroo vaimonsa sääriä tai hartioita ilman että siitä odotetaan ikään kuin palkkioksi seksiä. Vaikea kuvitella.
Leila Koo kirjoitti:
Se on epämiellyttävää ja kiusallista, jos ei itse tunne vetoa mieheen.
Mieluisan kumppanin kanssa on hyvä keskustella molempien läheisyyden ja seksin toiveista ja tarpeista.
Tämä on aivan totta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä myönnän miehenä sen että seksuaalinen himoni naisia kohtaan on melko eläimellistä, mutta naiset vain ovat niin käsittämättömän kauniita.
Minua on haukuttu rumaksi, mutta siitä huolimatta muutamat miehet ovat halunneet harrastaa seksiä kanssani. Ihan samanlaista vonkaamista olen saanut kokea kuin kauniitkin naiset. Ilmeisesti miehille kelpaa mikä tahansa.
Mua ällötti ja tuntui pahalta ennen kuin oli itselläni kokemusta seksistä.
Nykyään lähinnä huvittaa jos huomaa et jotain vierasta miestä haluttaa, jos taas huomaan että omaa miestä haluttaa niin lämpene nopeasti itsekin.
Jos teitä ällöttää noin vahvasti miesten halukkuus, miksette muuta elämään yksin ja hommaa kissaa?
Mutta jos ette halua elää yksin, kannattaisiko puhua asiasta miehen kanssa? Olisiko liikaa pyydetty? Muodostaisitte selviä lauseita jossa toisitte asiantilan esiin, ja pyytäisitte miestä reagoimaan asiaan. Kävisitte ns. keskustelua. Onko sellainen aivan vieras konsepti?
Minua lähinnä huvittaa vieraiden miesten halut mutta oman miehen halut herättälee itseänikin
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä ällöttää noin vahvasti miesten halukkuus, miksette muuta elämään yksin ja hommaa kissaa?
Mutta jos ette halua elää yksin, kannattaisiko puhua asiasta miehen kanssa? Olisiko liikaa pyydetty? Muodostaisitte selviä lauseita jossa toisitte asiantilan esiin, ja pyytäisitte miestä reagoimaan asiaan. Kävisitte ns. keskustelua. Onko sellainen aivan vieras konsepti?
Mistä sinä tiedät mistä on puhuttu?
En ihmettele yhtään, että yhä useammat naiset valitsevat elämänkumppanikseen naisen. Seksiä ei tarvitse olla ollenkaan. Kumpikin osaa tyydyttää itsensä tekemättä siitä minkäänlaista numeroa.
Miehet haluaa "Bum Bum" koska miehillä on lisääntymisvietti, vähän niinkuin minun tuttuni koiralla on lipitysvietti, eli on vaa paako nuolla sitä oven karmia
Meillä naisilla® on puolestaan vietti kirjoitella tänne vauva palstalle kaikkea tunteellista, tärkeää ja ennen kaikkea tunteita kuohuttavaa
Yksi syy avioliittoni päättymiseen oli, että jokainen hellyyden osoitukseni oli miehen mielestä kutsu seksiin. Tai ainakin mahdollinen kutsu, joka piti varmistaa heti ja pilata hetki. Kuin läähättävä koiranpentu, joka sitten tuijottaa pettyneillä silmillä, kun tulee taas torjutuksi. Eikö edes joka toinen kerta, kun halaan, olisi voinut miettiä hiljaa mielessään, että "ok, halaus, vois olla seksiä tiedossa, mutta toisaalta lapset on olleet viikon flunssassa ja vaimo on nukkunut pari yötä tunnin pätkissä, voisko olla, että se haluaan ihan vaan halauksen". Ja jäädä odottamaan minun seuraavaa liikettä, eikä sen sijaan jollain kömpelöllä kiertoilmauksella ehdottaa makuuhuoneeseen siirtymistä.
Kun en ruuhkavuosina enää jaksanut torjumista ja sen aiheuttamaa mielipahaa, aloin vältellä läheisyyttä. Ja lopulta puhua tylymmin. Ihan huomaamatta, tajusin tämän vasta vuosien jälkeen. Kierre oli valmis, koska mies entistä pienemmästä vihjeestä ehdotteli seksiä.
Missä viipyy miesvihanäkyväksi-tägääjä?