Välini erään miehen kanssa ovat lämmenneet - miten toimia?
Minulla oli hyvin alkanut suhde (siis alkava, ei edennyt kunnon suhteeksi) erääseen mieheen. No, hänpä ahdistui ja päätti ottaa etäisyyttä... välimme menivät kylmiksi... nyt vihdoin lämpöä havaittu ja välien lämmittelyä.
Miten nyt toimin, etten itse mokaa tätä? Mies on minulle tärkeä.
Kommentit (10)
Jos vaan jättäisit sen "miehen" itsekseen pelleilemään. Kiinnostavampiakin kuulostaa olevan tarjolla.
"Päätti ottaa etäisyyttä"?? Eli piti sinua varalla ja nyt se ykkönen ei haluakkaan häntä, joten sinä kelpaat. Teet niin tai näin, tai jätät tekemättä, hän etsii koko ajan sitä "parempaa".
Vierailija kirjoitti:
"Päätti ottaa etäisyyttä"?? Eli piti sinua varalla ja nyt se ykkönen ei haluakkaan häntä, joten sinä kelpaat. Teet niin tai näin, tai jätät tekemättä, hän etsii koko ajan sitä "parempaa".
Tämä. Varapatjan paikka olisi tarjolla. Ei enempää, vaikka kuinka nielisit.
Kevyttä hauskanpitoa ja käyt treffeillä samalla. Kuulostaa siltä että olet kiinnostunut, mies ei. Mutta ei juuri nyt ole mitään virityksiä päällä, joten kiinnostuu sopivasti. Todennäköisesti kiinnostus lopahtaa taas. Tai sitten roikottaa mukana niin kauan, kun tulee se vika ei oo sussa keskustelu. Ja hetken päästä on uusi kuvioissa, jonka kanssa ei ahdista kädestäpitäminen ja romantiikka.
Jos lämpenee liikaa voi mennä avantouinnille
Ei kannata pihdata, silloin miehen kiinnostus lopahtaa.
Mies