Mikä on mielestänne paras tuote tai " juttu" mitä olette löytäneet keittiöönne? Hyvät vinkit tänne.
omassa keittiössäni on paljon käytössä Maizena kastikesuuruste, aivan ihana käyttää, osaa tumpelokin tehdä kastikkeet.
Kommentit (27)
Sillä jauhautuu niin merisuola, pippurit kuin neilikat ja sokeripalatkin...
Pumppupullo astianpesuaineelle, ei tarvitse kättä vaan puoltoist sormea riittää. Tai kämmensyrjä jos kaikki sormet on äklössä jo.
Kahvinkeitin: lataa ja paina nappia! Heh!
minä vastaan että leipäkone. En tosin tee sillä leipää, vaan kone itse tekee kaikki taikinat. Ei kun aineet kulhoon ja kahden tunnin päästä lapset saavat leipoa pullaa tai tehdä pizzaa.
No, se ei ole välttämätön. Mutta se, mikä on välttämätön, on kunnon espressokeitin. Hyvä kahvi kun on yksi suurimmista nautinnoista.
lähtee ne kuoret irti, jotka ei pesemällä lähde. Ja iso leikkuulauta on aivan must.
tuoreet yrtit, varsinkin inkivääri, niistä saa helposti hyvää ruokaa :) valkosipuli on myös must.
kätevintä on mäntysuopa suihkepullossa, ei ole myrkyllistä eikä kallista - vettä ja pieni loraus mäntysuopaa vain. lähtee puurotkin ;)
Meillä on saarreke johon ei tule vettä, ja jossa ei ole hellaa. Sähkö siihen kuitenkin tulee, joten se on loisto apu ja säilytyspaikka.
ketsuppia ympäriinsä. Se on uutuustuote, kokeilkaa. Maailman paras
keksintö, ei tuhraa OLLENKAAN!
kiva jättää viestejä miehelle jota näkee nykyään niin vähä kotona ;)
minun ideani on sitruunantuoksuinen käsisaippua tiskialtaan vierellä, pesen käsiä koko ajan kun laitan ruokaa, kosken kanaa kalaan tai lihaan.
Vierailija:
kiva jättää viestejä miehelle jota näkee nykyään niin vähä kotona ;)minun ideani on sitruunantuoksuinen käsisaippua tiskialtaan vierellä, pesen käsiä koko ajan kun laitan ruokaa, kosken kanaa kalaan tai lihaan.
surkeat veitset ottavat niin paljon päähän. Liian pitkään mietin tuotakin hankintaa, mutta enää en luopuisi.
siis sellainen, jota ei tarvitse huuhdella pois. Vain suihkauttaa ja pyyhkäisee ja on puhdasta ja tuoksuvaa :) Kyllä helpotti.
niistä saa taiottua monenmoista hyvää
oliiviöljy,käy sekä paistamiseen että esim. salaattikastikkeeksi jne.
yrttiruukut -kätevä napsia itsekasvatettua ruuan höysteeksi kun tarvitsee maun terävöitystä
joku riisiä? Itse heitän veden kiehuessa riisit kattilaan, laitan ajastimen soimaan ja otan kypsät riisit pois liedeltä kellon soidessa, eipä paljoa tarvitse vahtia
Vierailija:
jää aikaa muuhun kun ei tarvi vahtia riisiä.
Ei se perinteinen vaan se toinen... :)
Astianpesukone on kyllä toinen juttu.
meillä on aina jotain soossia lieden päällä kuivahtaneena ja minä oon tavattoman laiska hinkkaamaan. mutta eipä tarvi hinkata kun suihkin power sprayta, annan olla vartin ja pyyhin pois. mahtavaa.