Ero 31 v ja vain yksi parisuhde takana, hävettää kertoa tapailumiehille kokemattomuudesta
Parisuhde kesti 15 vuotta. Ei ketään muita missään mielessä. Hävettää tunnustaa tämä kokemattomuus.
Kommentit (53)
Ainahan voit valehdella, että sinulla on viimeiset 15 vuotta ollut joka päivä eri kumppani. Ei tarvitse hävetä kokemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Löytäispä kolmekymppisenä naisen, jolla olisi ollut vain yksi kumppani :(
Mitä se haittaa jos ollut 4 kunppania?
Mielummin ottaisin naisen joka on ollut muutaman kanssa yhden yön jutussa kuin naisen jota on höylätty yhden miehen toimesta 15 vuotta.
Olin 26 kun tapasin nykyisen mieheni. Ennen häntä 1 pitkä parisuhde ja seksi kumppani. Olen aina herättänyt suurta ihmetystä kun on tullut puhetta kumppaneiden määrästä. Nyt jo kohta 40 ja 2 on luku.ja kyllä nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa kaltaisesi. Tuntuu että kaikilla 30v naisilla on vähintään 5 eks miestä ja 100 panoa
Ei helvata :D tätähän ap just haki! Haluaa kaikkien ihailevan hänen viattomuuttaan ja ai että miten tietty porukka nostaa hänet oikein pyhimykseksi :D Ei sitä mikään hävetä vaan käyttää nyt syynä saada vehettä ja huomioo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 26 kun tapasin nykyisen mieheni. Ennen häntä 1 pitkä parisuhde ja seksi kumppani. Olen aina herättänyt suurta ihmetystä kun on tullut puhetta kumppaneiden määrästä. Nyt jo kohta 40 ja 2 on luku.ja kyllä nolottaa.
On varmasti äärettömän noloa, kun ei ole jakorasia :D
'Ei näitä oikeesti nolota vaan haluavat vaan että joku nostaa just jalustalle kuten teit! Et ihkuu kun oot niin puhas.. Tuo on helkatin noloa esittää jotain itkuroolia et voi minua raukkaa kun oon niin kokematon nyyhkis.. Vielä nolompaa kun ette tajua miks ne tuote tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Ei näitä oikeesti nolota vaan haluavat vaan että joku nostaa just jalustalle kuten teit! Et ihkuu kun oot niin puhas.. Tuo on helkatin noloa esittää jotain itkuroolia et voi minua raukkaa kun oon niin kokematon nyyhkis.. Vielä nolompaa kun ette tajua miks ne tuote tekee.
Lapsipieni, en minä niin kokematon ole ettenkö provoa tunnistaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä kovin kokematon voi olla jos joku on sua 15 vuotta kerinnyt puikottaa.
Tylsää kaavoihinkangistunutta parisuhdeseksiä tuosta voi olla viimeiset 10 vuotta. Pimeessä peiton alla.
Eri kumppaneista saisi erilaisia kokemuksia.
Puhu vain omasta puolestasi sen tylsyyden kanssa.
t. 25v yhdessä ja vieläkään ei olla kaavoihin kangistuttu.
Mutta onhan sulla kokemusta pitkästä parisuhteesta. Mulla on ollut vain yksi mies ja siitäkin 15 vuotta aikaa. Olen siis sekä seksuaalisesti, että parisuhteellisesti kokematon ja liian tottunut yksinoloon. Että ei tämäkään ole hyvä. Minusta parasta juuri noin, että on kokemus pitkästä parisuhteesta ja parisuhdeseksistä.
Jos siis etsit uutta vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä arvostaisin tuota asiaa. Jopa nostaisin sinut vaimoehdokkaaksi.
Noin vähäpätöisen asian vuoksi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liioittelua. Ei tuollaisella asialla ole mitään merkitystä parinmuodostyksen kannalta
Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liioittelua. Ei tuollaisella asialla ole mitään merkitystä parinmuodostyksen kannalta
Eikö?
Eikö totuus ole kuitenkin, että joillekin on ja joillekin ei? Kun ihmisillä on erilainen arvomaailma kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisia ne 30v sinkkumiehet just haluaa eikä niitä jokaisen kairaamia
Tämä on totta. Ap ole ylpeä 'kokemattomuudestasi'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsipieni, en minä niin kokematon ole ettenkö provoa tunnistaisi :D
Tämä 67 v lapsi nähny provon luullakseen tunnistavia jo aika monta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä kovin kokematon voi olla jos joku on sua 15 vuotta kerinnyt puikottaa.
Tylsää kaavoihinkangistunutta parisuhdeseksiä tuosta voi olla viimeiset 10 vuotta. Pimeessä peiton alla.
Eri kumppaneista saisi erilaisia kokemuksia.Puhu vain omasta puolestasi sen tylsyyden kanssa.
t. 25v yhdessä ja vieläkään ei olla kaavoihin kangistuttu.
Kirjoitin että VOI olla. Opettele lukemaan.