Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien kestovärit - helppoja vai hankalia?

Vierailija
04.06.2014 |

Olen monen vuoden ajan kesäisin miettinyt kestovärin laittoa. Ikinä en ole uskaltanut, koska pelkään sotkevani sillä naamani ja pilaavani silmäni hapoilla. Kun laitan tavallista mascaraa, joudun löhes aina putsaamaan ylimennyttä väriä topsylla. Onko mulla mitään toivoa selvitä kestovärin laitosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ainakaan riitä pelkkä värjäys, joutuu laittamaan mascaraa kuitenkin. Väri ei tuo volyymia eikä näy sillä tavalla kuin mascara tekee.

Eli omalla kohdalla ihan turhaa, en värjää nykyään.

Vierailija
2/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kampaajaa tai kosmetologia laittamaan se sinulle.

On totta, että kestoväri ei tuo ihan samaa voluumia kuin ripsari, mutta voihan sitä halutessaan laittaa vielä ripsaria päälle. itse en tykkää helteellä rannalla käyttää ripsaria, kun kuitenkin koko ajan on aurinkolasit päässä ja helposti se ripsari alkaa sotkeentumaan jos hikoilee tai silmät valuu. Tällöin on kuitenkin kiva, että ripset näkyy eikä näytä siltä, että ei ole ripsiä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien värjäys on ihan turhaa jo edellä mainituista syistä. Ellei sitten omaa todella tuuheita ja pitkiä ripsiä omasta takaa. 

Vierailija
4/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen helppoa kotona! Turha maksaa kampaajille tai kosmetologeille tuosta. Itse käytän swiss-o-par merkkistä ja se käy näin:

- Levitetään ripsille ja kulmille pumpulipuikolla läpikuultavaa nestettä pullosta. Annetaan vaikuttaa minuutin.

- Harjataan vaikutusajan jälkeen ripsariharjamaisella harjalla värjättäviin karvoinen värigeeli. Pestään heti pois. 

Siinä se! Eikä se mitään haittaa jos niitä aineita menee vähän silmiin, kyllä mulle on usein mennyt. Hetken kirvelee mutta ei tee mitään vakavia haittoja. Ei silmiiä oikeasti vaurioittavia aineita saisi edes myydä ripsien värjäämiskäyttöön.

Vierailija
5/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 12:22"]

Ripsien värjäys on ihan turhaa jo edellä mainituista syistä. Ellei sitten omaa todella tuuheita ja pitkiä ripsiä omasta takaa. 

[/quote]

No jaa... Itselläni on luonnostaan kellanvaaleat ripset, jotka näyttää tosi ikäviltä ilman väriä, varsinkin kun värjään hiuksia tummanruskeiksi... Vaikkei tuo kestoväri ripsiin toki mascaran efektiä täysin korvaa, niin paljon paremmalta näyttää silloin ilman mascaraa kuin värjäämättä. Ja aina voi laittaa sen mascaran päälle silloin kun kaipaa enemmän tuuheutta värin lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi