Raskauskilot häiritsevät paljon
Näitä ällöttäviä rasvoja mukanaan kantavia naisia näkee usein. Monet laittavat läskiensä syyksi raskauden. Nainen, joka todella välittää itsestään ja miehestään liikkuu niin paljon, että pysyy hoikkana raskauden jälkeen. Nainen. joka on onnistuja on kropaltaan ihannoitavassa kunnossa.
Raskauskilot = laiskuutta ja epäonnistumista. Näitä epäonnistujia kyllä löytyy, ja sen voi nähdä esimerkiksi tämän aloituksen alapeukuttajista. Ne, jotka ovat epäonnistujia korppansa kanssa peukuttakoon alas, nyt! :D
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:45"]
Näitä ällöttäviä rasvoja mukanaan kantavia naisia näkee usein. Monet laittavat läskiensä syyksi raskauden. Nainen, joka todella välittää itsestään ja miehestään liikkuu niin paljon, että pysyy hoikkana raskauden jälkeen. Nainen. joka on onnistuja on kropaltaan ihannoitavassa kunnossa.
Raskauskilot = laiskuutta ja epäonnistumista. Näitä epäonnistujia kyllä löytyy, ja sen voi nähdä esimerkiksi tämän aloituksen alapeukuttajista. Ne, jotka ovat epäonnistujia korppansa kanssa peukuttakoon alas, nyt! :D
[/quote]
Tähän on yksi hyvä konsti: älkää tulko raskaaksi! Ei tarvitse kenenkään valittaa eikä ap:n tehdä tällaisia tyhmiä aloituksia. Ja maailma olisi paljon parempi paikka muutenkin.
Jääneet raskauskilot ovat melko pientä niihin muihin vaivoihin, jotka synnytyksestä jäi. Kilot saa laihdutettua, mutta kroppa on pilalla loppuiäksi. Minä annoin miehelle lapsen ja minua pidetään epäonnistujana. Haistakaa pitkä!
Minäpä olen ollut lasten saannin jälkeen noin 20 kg lihavampi kuin sitä ennen, mutta minä en koe itseäni epäonnistujaksi, koska viihdyn tällaisena. En ihan oikeasti haluaisi takaisin sellaiseksi nälkämaan lapseksi kuin olin ennen lasten saantia, painan mieluummin 67 kuin 47 kg :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:48"]
Minäpä olen ollut lasten saannin jälkeen noin 20 kg lihavampi kuin sitä ennen, mutta minä en koe itseäni epäonnistujaksi, koska viihdyn tällaisena. En ihan oikeasti haluaisi takaisin sellaiseksi nälkämaan lapseksi kuin olin ennen lasten saantia, painan mieluummin 67 kuin 47 kg :)
[/quote]
Hyi hitto :D
Lihoin 23 kiloa kun olin raskaana. Nyt kyudenviikon jälkeen synnytyksestä olen laihtunut 13kg. Olenko mielestäsi luuseri?
On minulla aivan liikaa vatsarasvaa, ja 5 kiloa ylimääräistä painoa. Kroppa on ns. "vääränmuotoinen". Itseäni se häiritsee eniten, ja itseäni saan asiasta syyttää. Nyt olen aloittanut juoksuharrastuksen ja toivonkin pääseväni sillä olotilaan, jossa vaatteet näyttävät hyvältä päälläni. Toivotaan...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:50"]
Lihoin 23 kiloa kun olin raskaana. Nyt kyudenviikon jälkeen synnytyksestä olen laihtunut 13kg. Olenko mielestäsi luuseri?
[/quote]
Nesteet lähtee nopeasti, itsekin laihduin ensimmäisen viikon aikana 12 kg.
Et ole luuseri, mutta marttyyri olet.
T: nro. 5
Kerrankin joku sanoo asiat niin kuin ne ovat! Hyvä etten ole ainoa, joka ajattelee näin.
t. Hoikan naisen mies.
Ennen raskautta painoin 63kg, lihosin huikeat 26kg, 3kk synnytyksestä painoin 55kg.
Olin 55 kiloisena kaikkea muuta kuin hyvinvoivan näköinen! väsynyt, aneeminen, kaikin tavoin löysä ja voimaton. Nyt vuosia myöhemmin painan 65kg ja olen sinut itseni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:50"]
[/quote]
Nesteet lähtee nopeasti, itsekin laihduin ensimmäisen viikon aikana 12 kg.
Et ole luuseri, mutta marttyyri olet.
T: nro. 5
[/quote] Kuinka niin marttyyri?
Kyllä se on pitkälti itsekurista kiinni... Jos on lihava niin voi syyttää vain itseään.
Kuten sanonta kuuluu: Lihavat ovat yhteiskunnan syöpää...
Mä en kans ymmärrä raskauskiloja muutakuin raskausaikana kun silloin niitä itsellekkin kertyy aina parikymmentä mutta ne lähtee aina heti pois, ja yleensä vielä 10 kg lisää. Olen aina hoikimmillani lapsen saatuani, siitä sitten kiloja alkaa taas tulla lapsi kasvaa... Imetys tietty vaikuttaa, tulee liikuttua enemmän, syötyä terveellisemmin kotona kuin töissä ollessa jne.
Muistakaa miehet, että vasektomia on helpoin, nopein ja luotettavin tapa suojella puolisoa raskauskiloilta. Minulle se tehtiin hetikohta kolmekymmentä täytettyäni, ja huoletonta seksiä on sen jälkeen riittänyt yllin kyllin.
Miten jotkut miehet voivat kestää niitä lihavia vaimojaan? o_0
Itse olen miettinyt, että miten jotkut edes saavat itsensä sellaiseen kuntoon? Tekevätkö he muuta kuin syövät ja makaavat, sillä välin kun mies paiskaa töitä? Miten joku ihminen voi sallia itselleen olla lihava?
No aloitus oli aika ikävän sävyinen, mutta itsekin olen sitä mieltä, että raskautta käytetään tekosyynä aivan liian usein lihomiselle. On naisesta itsestään kiinni ja valinnoistaan mitä suuhun työntää ja kuinka vähän liikkuu, että tuleeko niitä kiloja 10 vai 25. Sama juttu raskauden jälkeen. Imetyshän kuluttaa paljon ja kun se loppuu ja jos jatkaa syömistä samaan tahtiin, niin on selvää että lihoo. Kaikki naiset tietävät nämä asiat. Toiset eivät vaan välitä itsestään ja ulkonäöstään. Ja silloin se on ihan ok jos on itse tyytyväinen. Jos ei halua lihota, niin sitten elää ja syö terveellisesti.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 11:17"]
Itse olen miettinyt, että miten jotkut edes saavat itsensä sellaiseen kuntoon? Tekevätkö he muuta kuin syövät ja makaavat, sillä välin kun mies paiskaa töitä? Miten joku ihminen voi sallia itselleen olla lihava?
[/quote]
On kyllä niin totta!
En itsekään ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut syyttävät raskauskiloja tai geenejä yms, kun syy on todellisuudessa oma laiskuus ja epäonnistuminen.
Onhan se totta , että normaalipainoisella raskauskiloja saa tulla 12kg ja hoikalla vielä enemmän neuvolan mukaan. Mutta oli se kertynyt kilomäärä mikä tahansa, niin annetaan naisille kohtuullinen aika tiputtaa se. Vuosi on lääkäreiden mukaan se, mikä menee palautumiseen. Tämän jälkeen ei voi enää puhua raskauskiloista.
Itselläni tuli reippaasti kiloja. Olen aina ollut superaktiiviliikkuja ja raskauden aikana jouduin lopettamaan liikunnan kokonaan supistusten vuoksi. Ei ole helppo arvioida ruokamäärää kun on aina tottunut syömään kuin hevonen.
Lisäksi vauva oli koliikki- ja refluksilapsi, joten ei paljon tullut nukuttua saati laihdutettua ensimmäiseen puoleen vuoteen. 8kk takana ja melkein kaikki tippunut, vaikka en vieläkään liiku samalla tavalla kuin ennen.
Jos naisen ulkonäkö on terveyttä tärkeämpi, niin ei sen naisen kanssa kannata hankkia lapsia tai vanheta. Silloin ei meinaan oikeasti rakasta toista.