Katsooko joku vielä telkkarista suoraan ohjelmia?
Itse en ole pitkään aikaan. Satui katsomaan tämän illan ohjelmatarjontaa eri kanavilla ja hämmästyin miten kuraa ja tyhjänpäiväistä tarjolla.
Kommentit (69)
Joo nytkin katselen Tanskalaista maajussia. Myöhemmin katson Notre Damen jälleenrakentamisesta ohjelman, kiinnostaa mitä siellä tehdään.
En vuosiin enää. Kaikki haluamani katson suoratoistopalveluista.
Vanhukset katsoo. Minäkin joskus selaan kanavia, mutta sieltä tulee vaan joko roskaa tai mainoksia. Aniharvoin mitään, mitä viitsii katsoa. Viimeksi taisin katsoa alfalta jonkun keskusteluohjelman ja joskus jostain puutarhaohjelman. Ehkä kerran parissa kuukaudessa tulee jotain mitä viitsii katsoa.
En. Aina boksin kautta. En voi sietää mainoksia.
Katson paljonkin. Se tuo mulle sellaisen turvallisuuden tunteen, että on ikään kuin olemassa, kiinnittyy johonkin aikaan. En tiedä, mistä mulle tällainen ajatus on tullut. Mutta on jotenkin hienoa ajatella, että muutkin ihmiset voivat istua samaan aikaan television ääressä ja katsoa samaa ohjelmaa.
Mitä pitäisi sitten katsoa? Jos saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Katson paljonkin. Se tuo mulle sellaisen turvallisuuden tunteen, että on ikään kuin olemassa, kiinnittyy johonkin aikaan. En tiedä, mistä mulle tällainen ajatus on tullut. Mutta on jotenkin hienoa ajatella, että muutkin ihmiset voivat istua samaan aikaan television ääressä ja katsoa samaa ohjelmaa.
Heh, mulla sama.
Tietenkin. Sehän on television tarkoitus.
Järjetöntä maksaa satasia siitä, että joutuu nähdä lisävaivaa etsiäkseen jotain tiettyä ohjelmaa, kun parikymmentä ilmaista kanavaa tarjoaa valikoimaa.
Nykyaikaisen telkkarin ajansiirto- ja tallennusominaisuuksilla saa ihan vastaavat mahdollisuudet lisäksi sovittaa ohjelmien katselun omiin aikatauluihinsa, jos on jokin pakottava este tiettynä hetkenä.
Kyllä moni katsoo. Ja itse en katsele mitään viihdesarjoja maksullisista suoratoistopalveluista lainkaan. Enkä suostuisi sellaisesta maksamaan. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin binge-watching.
Juu paljonkin. En minä ala jotain Remppa tai muutto -ohjelmaa "äänitellä", mutta tuo klo 20 on ihan kiva aika katsoa telkkaria, jos ei satu olemaan muuta järkevämpää tekemistä tai ei jaksa muuta. Samoin aamuisin katson asunto-ohjelmia samalla kun juon aamukahvia. Ei ne niin hyviä ole, että viitsisin laittaa talteen tai katsoa mistään palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Sehän on television tarkoitus.
Järjetöntä maksaa satasia siitä, että joutuu nähdä lisävaivaa etsiäkseen jotain tiettyä ohjelmaa, kun parikymmentä ilmaista kanavaa tarjoaa valikoimaa.
Nykyaikaisen telkkarin ajansiirto- ja tallennusominaisuuksilla saa ihan vastaavat mahdollisuudet lisäksi sovittaa ohjelmien katselun omiin aikatauluihinsa, jos on jokin pakottava este tiettynä hetkenä.
Mutkun ei niistä ilmaiskanavista koskaan tule sellaista mitä haluan katsoa :(
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, tosin seuraan vain yhtä sarjaa ja uutiset katson. Tämä rytmittää kivasti päivää ja tv-sarjan katsominen on täysin omaa, rauhallista rentoutumisaikaani.
Edellisen kerran yritin katsoa suoraan ohjelmia silloin kun x-filesin 10. kausi näytettiin jollain Suomen kanavalla. Se mainoskatkojen määrä😳
En ole edes noin 14 vuoteen omistanut laitetta jolla tv-kanavat näkyisi. Netflix riittää, satunnaisesti YouTube esim kielenopetusvideoiden katsomiseen.
Totta kai, toivottavasti ei ikinä mennä siihen että kaikki on katsottava jonkun suoratoistopalvelun kautta.
Hyviä suomalaisia sarjoja viaplayssa: mm Sipoon herttua, Pohjolan laki ja monia muita hyviä ruotsalaisia ja ranskalaisia sarjoja amerkkalaisen ja brittien lisäksi. Elokuvia on hölmöä katsoa, jos mainokset katkoo. Telkkarista tulee liikaa näitä mukavitsikkäitä paneeliohjelmia ja kevyestitehtyä päivittäissaippuaoopperaa.
En katso, siihen ei ole mitään periaatteellista syytä, mutta jo ennen suoratoistopalveluihin siirtymistä tallensin jonkun sarjan kauden kaikki jaksot ja katsoin omia aikojani. Ei se silti tarkoita yleensä binge watchingia. Hyvin harva sarja on niin kiinnostava, että katsoisin mitään tuntikausia. Luen tai pelaan mieluummin, kesken on yleensä yksi tai kaksi sarjaa kerralla.
Kyllä katson ja telkkari on mun kaverina aina koko illan vaikka samalla olen netissä. Katson uutisia, ajankohtaisohjelmia, dokumentteja ja muutamaa sarjaa, niin ja elokuvia myös, tosin ne usein tallennan. Tositv tai mitkään suomalaiset viihdeohjelmat ei kiinnosta mua tippaakaan.
en katson piraatti sivuista jos netflix tai viaplayssa ei oo sarja mitä haluan katsoa