Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: "Ei kuvaa töiden takia"??

Vierailija
30.12.2020 |

Mikä juttu tää on? Onko tosissaan jotain työtä, missä ei saa olla omilla kasvoillaan deittisovelluksissa? Vai onko tämä vain pettäjien sanahelinää?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä kyse ei ole siitä, etteikö töiden takia SAA olla kuvaa, mutta ehkä henkilö ei halua töidensä takia näyttää kasvojaan. Ammatti voi olla ”puolijulkinen”, esim. opettaja, poliisi tms.

Voi toki olla myös perheellinen..

Vierailija
2/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen vankilassa töissä, joten en olisi tuolloin kuvaani laittanut tinderiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin eräällä laudalla jonnet levittelevät ahkerasti tinderittäriä, kuvat ja tiedot siis.

Se, jolla on tinder rekattuna siis, jakaa naisia auliisti muille.

Itse hämmästelen yhä naisten tyhmyyttä, vaikka olen jo 60 +.

Netissä voi levittää tosiaan kaiken. 😉

Vierailija
4/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo pervoilla tinderissä niin siksi

Vierailija
5/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse opettajana en haluaisi esiintyä Tinderissä. On kiusallinen ajatus, että joku entinen tai nykyinen oppilas, hänen isoveljensä tai vaikkapa vanhempansa näkisi profiilini. Opettajat ovat edelleen pikkupaikkakuntien julkkiksia, joista juorutaan. Ei-heterot eivät useinkaan halua tulla kaapista oppilaille ja huoltajille jne.

Vierailija
6/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo jos on sama tyyppi mihin minä hairahduin 😩 Ihan pimee ja valehtelee...

Väitti muistaakseni olevansa esimiehenä Turussa jossain yhtiössä... En muista tarkkaan mutta hullu on!

Vierailija
7/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtioneuvoston jäsen.

Vierailija
8/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin työelämässä julkisessa roolissa, hypervarovainen täti oon. Nyt eläkeläiskä. (Laiska). 😊

Vierailija
9/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pappi enkä haluaisi esiintyä kuvallani Tinderissä, vaikkei se kiellettyä olekaan.

Vierailija
10/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ammatteja missä haluaa antaa itsestään mahdollisimman vähän tietoja mutta kuitenkin on myös halu pariutua. Julkiset virat, lakialat ym. Lisäksi noita profiileja screenshotataan ja jaetaan ties missä.

Vierailija
11/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muutenkaan tuonut yksityisasioitani tai kotiasioita töihin. En ole kertonut miss asun, missä mökkini on, olenko eronnut naimisissa tai muuten vain. Työkaverit tietävät kyllä, että minulla on alakouluikäinen lapsi. En halua, että joku löytää minut sitten tinderistä. Olen esimiesasemassa.

Vierailija
12/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies on vaan lyhyt ja ruma ja tietää että saisi naiselta kuin naiselta pakit välittömästi jos näyttäisi naamansa. Tämä on naisten nirsoilulla ja rumien sekä lyhyiden miesten syrjimisellä saatu aikaan.

Vierailija
13/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttämättä kyse ei ole siitä, etteikö töiden takia SAA olla kuvaa, mutta ehkä henkilö ei halua töidensä takia näyttää kasvojaan. Ammatti voi olla ”puolijulkinen”, esim. opettaja, poliisi tms.

Voi toki olla myös perheellinen..

Mielestäni outoja syitä silti, eihän nuo mitään estä. Viimeisin toki vähän.

Vierailija
14/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse opettajana en haluaisi esiintyä Tinderissä. On kiusallinen ajatus, että joku entinen tai nykyinen oppilas, hänen isoveljensä tai vaikkapa vanhempansa näkisi profiilini. Opettajat ovat edelleen pikkupaikkakuntien julkkiksia, joista juorutaan. Ei-heterot eivät useinkaan halua tulla kaapista oppilaille ja huoltajille jne.

Jos joku entisistä oppilaista pystyy näkemään, niin aikuisiahan ne siinä vaiheessa jo ovat ja ymmärtävät että opettajillakin on ihan oma yksityinen elämänsä.

Vierailija
15/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää paskaa todennäköisesti.

No tuon vankilatyöntekijän vielä ymmärrän ja jonkun tietyntyyppisen poliisin ym. Mutta liikennepoliisilla, juristilla, ministeriölä, opettajalla tai papilla ei ole mitään syytä olla kuvattomana tinderissä ammatin puolesta. Syy kuvattomuuteen on siellä taustalla jossain muussa kuin työssä. Sen ymmärrän että julkkis ei halua olla julkkiksena siellä, vaan haluaisi ehkä tulla kohdatuksi ilman julkisuuskuvan taakkaa. Mutta silloin kannattaa pariutua muuta kautta kuin kuviin perustuvalla deittisovelluksella.

Ja olen itsekin luokanopettaja (pikkupaikkakunnalla) ja tinderissä. Ei ongelmaa.

Vierailija
16/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa vielä hieman...

Eikä sinne profiiliin tarvitse koko elämäntarinaa kirjoittaa. Se että olen ”Maija 29v” ja minusta näkyy muille käyttäjille naamakuva (sama kuin fb profiilikuva joka näkyy kaikille) ja yksi muu kuva, ei kerro mitään sellaista mitä pitäisi peitellä. Vaikka lisäisinkin bioon vielä harrastuksen, kotipaikkakunnan ja mitä suunnittelen ensi kesälle, ei yksityisyyteni mennyt yhtään enempäå kuin sillä että postaan satunnaisesti kuvan yksityiseen Instaprofiiliin.

Vierailija
17/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuon vankilatyöntekijän vielä ymmärrän ja jonkun tietyntyyppisen poliisin ym. Mutta liikennepoliisilla, juristilla, ministeriölä, opettajalla tai papilla ei ole mitään syytä olla kuvattomana tinderissä ammatin puolesta. Syy kuvattomuuteen on siellä taustalla jossain muussa kuin työssä. Sen ymmärrän että julkkis ei halua olla julkkiksena siellä, vaan haluaisi ehkä tulla kohdatuksi ilman julkisuuskuvan taakkaa. Mutta silloin kannattaa pariutua muuta kautta kuin kuviin perustuvalla deittisovelluksella.

Ja olen itsekin luokanopettaja (pikkupaikkakunnalla) ja tinderissä. Ei ongelmaa.

Eiköhän tuon päätöksen tee kuitenkin jokainen itse, et sinä.

Vierailija
18/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ammatit ovat sellaisia, joissa en todellakaan haluaisi olla omalla nimellä ja kuvalla tinderissä tms. Osassa ammateista kyse on turvallisuudesta ja osassa voisi olla kiusallista kohdata vaikka treffisovelluksessa omia asiakkaita tai esimerkiksi yhteistyökumppaneita.

Vierailija
19/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä kuvalla ja olin julkisessa virassa pienellä paikkakunnalla. Ei mitään ongelmaa. Vähän kiusallista ehkä oli kun yksi yhteistyökumppani kysyi treffeille ja annoin pakit, mutta se olisi käynyt varmaan ilman kuvaakin.

Vierailija
20/133 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukijaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon päätöksen tee kuitenkin jokainen itse, et sinä.

Pointti olikin että se on silloin itse tehty päätös ja valinta. Ammattinimike ei sitä valinnut.

Ja on muuten tinderin sääntöjen vastaista olla siellä esim toisen kuvilla, jota monet näistä kuvattomista harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä