Onko moraalitonta tehdä aloite varatulle?
Tiedän, että tämä mies on kiinnostunut minusta. Itse olen sinkku.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei joku on osoittanut vähän huomiota ap:lle, ja on kiitollisena heti valmis seksinukeksi.
Surullista miten heikko itsetunto osalla ihmisistä on.Ihan kuin itse en saisi siitä mitään :D
Ap
Tunnen naisen, joka ylpeillen alkoi perheen isän seksileluksi, ja hakattiin sairaalakuntoon, kun tilanne paljastui vaimolle.
Tää kakkos nainen istuu nyt pyörätuolissa, pariskunta on edelleen naimisissa ja yhdessä välttelevät korvausten maksua. Tuomio taisi olla puoli vuotta ehdollista, pahoinpitelyn järjestämisestä ja alle 8000 vamman aiheuttamisesta.
Ihan yhtä vähän tämä kakkosnainen on saanut sympatiaa entiseltä rakastajaltaa, joka kertoo avoimesti naisen olleen vain h***a. Ja että vaimonsa on syytön kaikkeen.Karma se kostaa noillekin. Sitten jos itse tekevät yhdenkin virheen elämässä, tai ikinä toimivat ajattelematta joka osapuolta, niin mikä mahtaa odottaa jos itse hakkaavat jonkun pyörätuoliin sellaisesta.
Ovat varakkaita, matkustelevat, purjehtivat elävät leveästi ja onnellisina, mutta ehkä ajatus mahdollisesta karmasta vuosien päästä kannattelee tätä ex-rakastajatarta.
Kannattaa ap, tarkistaa vaimon koko ja lyöntivoima, sekä muu mahdollinen väkivaltaisuus, jos aiot varattuun kajota.
Jos iskuvoimaa riittää kannattaa vetäytyä.
Kaikki vaimot katsos eivät vetäydy uuden naisen tieltä. Olet naiivi jos luulet niin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä petoksella alkaa, se petokseen päättyy. Ja koskee myös näitä lennosta vaihtajia. Olen nähnyt joka kantilta. Itsellä kaksi parisuhteisiin liittyvää moraalisääntöä: 1. En ikinä petä ensimmäisenä. 2. En ikinä koske varattuun mieheen.
En havittele parisuhdetta tämän miehen kanssa, joten vaikea on pettää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä. Saat omaksi iloksi miehen matkalaukkuineen ja ehkä nykyisen suhteen mukulat. Uusperhe arki odottaa:)
En halua mitään vakavaa.
Ap
Sulle on ihan oma nimike jossain, alkaa h-
Parasta on nämä naiset, jotka oikeesti keräilee jotain pisteitä, kun saavat iskettyä varatun miehen. Se riittää heille, että mies pettää puolisoaan heidän kanssaan, tuntevat olevansa silloin parempia kuin joku toinen nainen, valituksi tuon puolison edelle.. No miehiä ei ole vaikea iskeä, ei edes varattuja. Olen ollut myös tilanteessa jossa tällainen nainen suuttui minulle, kun en suhtautunut oikein siihen, että hän oli iskenyt mieheni! Minun olisi siis pitänyt raivostua, lopettaa suhde mieheeni, (vaikka tämä nainenkaan ei häntä halunnut) ja tuntea itseni hirveän paljon huonommaksi kuin tämä toinen nainen..
Ethän ap vaan ole tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä petoksella alkaa, se petokseen päättyy. Ja koskee myös näitä lennosta vaihtajia. Olen nähnyt joka kantilta. Itsellä kaksi parisuhteisiin liittyvää moraalisääntöä: 1. En ikinä petä ensimmäisenä. 2. En ikinä koske varattuun mieheen.
Ap
Mitä sitten havittelet? Haaveilet siis siitä, että hän pettäisi puolisoaan sinun vuoksesi? No 99 % miehistä pettäsi ihan vaikka millaisen ilolinnun takia oikeissa oloissa, joten et sinä itsestäsi spesiaalia tee vokottelemalla toisen omaa. Ainoastaan halvan ja helpon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mammat tulistui tästä :D
En nyt hetkeen vastaile kysymyksiin, kun meen tekemään kyykkytreeniä, niin on sille kuumikselle vielä vaikeempaa pitää silmiään irti musta. Jatkakaa te suklaan mussuttamista sohvalla.Ap
Minkä kokoiset rintaliivit sulla on?
B75
Ei mitkään Pamelat
Juu ei, kiinteät ja riippumattomat, kämmeneen sopivat. Olen hoikkarunkoinen neitonen.
Ap
Luulen että ap on yksinäinen mies, joka runkkaa ajatukselle, että sais töistä pesää. 😅🍆🍑
Taidat ite olla :D Mä oon yksinäinen nainen ja runkkaan ajatukselle, että saisin töistä muneloa.
Ap
Oijoi, osuiko arkaan paikkaan, muista vahata viikset pois ennen kuin käyt ehdottelemaan miehille. 🤣🤣🤣
Siihen että joudut runkkaamalla tyydyttämään itsesi on selkeä syy, jonka näet, kun katsot peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sitten havittelet? Haaveilet siis siitä, että hän pettäisi puolisoaan sinun vuoksesi? No 99 % miehistä pettäsi ihan vaikka millaisen ilolinnun takia oikeissa oloissa, joten et sinä itsestäsi spesiaalia tee vokottelemalla toisen omaa. Ainoastaan halvan ja helpon.
Haluan pelkkää seksiä. Haluaisin sitä vaikka tämä mies ei olisi varattu. Eli en saa mitään kiksejä parisuhteiden tuhoamisesta. Paras vaihtoehto olis varmaan se, että asia ei koskaan selviäis vaimolle ja voisivat jatkaa (onnellista?) perhe-elämäänsä niinkuin ennenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt hetkeen vastaile kysymyksiin, kun meen tekemään kyykkytreeniä, niin on sille kuumikselle vielä vaikeempaa pitää silmiään irti musta. Jatkakaa te suklaan mussuttamista sohvalla.Ap
B75
Ei mitkään Pamelat
Juu ei, kiinteät ja riippumattomat, kämmeneen sopivat. Olen hoikkarunkoinen neitonen.
Ap
Luulen että ap on yksinäinen mies, joka runkkaa ajatukselle, että sais töistä pesää. 😅🍆🍑
Taidat ite olla :D Mä oon yksinäinen nainen ja runkkaan ajatukselle, että saisin töistä muneloa.
Ap
Oijoi, osuiko arkaan paikkaan, muista vahata viikset pois ennen kuin käyt ehdottelemaan miehille. 🤣🤣🤣
Siihen että joudut runkkaamalla tyydyttämään itsesi on selkeä syy, jonka näet, kun katsot peiliin.
Syy on se, että en kelpuuta sänkyyni ketä tahansa ja olen kiinnostunut tällä hetkellä vain yhdestä tietysti miehestä.
Ap
Minulla on vähän samanlainen tilanne. Varattu mies lajittelee viestejä ja on kiinnostunut minusta. Tiedän että hän on pettänyt puolisoaan useiden naisten kanssa, eli en olisi mitenkään ainoa syypää heidän suhteensa mahdolliseen kariutumiseen. Ei ole fyysistä kontaktia, vielä . Minä saisin seksiä ja läheisyyttä, hän sanoin. Ja jos ei saa sitä minulta, hän hakee sitä joltain muulta vieraalta naiselta, tuskin puolisoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B75
Ei mitkään Pamelat
Ap
Ap
Siihen että joudut runkkaamalla tyydyttämään itsesi on selkeä syy, jonka näet, kun katsot peiliin.Syy on se, että en kelpuuta sänkyyni ketä tahansa ja olen kiinnostunut tällä hetkellä vain yhdestä tietysti miehestä.
Ap
Ymmärrän sinua, ap. Minä olen varattu nainen ja siitä huolimatta kuumottaa katsella ihanaa miestä salilla. On vähän salamointia ilmassa ja jos tästä jotakin tulee, niin annan mennä.
Oma mies on aika nuutunut sekstailija, eikä innostu kuin pari x/vuodessa. Silti en haluaisi suhdettamme tuhota seksin takia, vaan ihan hyvin meillä menee muuten. Kerran täällä eletään, joten mitä mies ei tiedä, se ei häntä haavoita.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miksi ap oletat, että seksi vapaan kanssa olisi huonompaa kuin varatun?varattu saa kotonakin, ei tarvitse satunnaisen petikaverin nautintoon vaivaa uhrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B75
Ei mitkään Pamelat
Ap
Ap
Siihen että joudut runkkaamalla tyydyttämään itsesi on selkeä syy, jonka näet, kun katsot peiliin.Syy on se, että en kelpuuta sänkyyni ketä tahansa ja olen kiinnostunut tällä hetkellä vain yhdestä tietysti miehestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään suoraan sen miehen naiselta että onko ok että vähän nait sen miehen kanssa. Katso oikein niitä lapsia myös ja kysy niiltä, että eikö ole hyvä että isä nai sun kanssa.
”Juu, nai vaan! Meidän Juha on niin väsynyt joka ilta, ettei sille käy seksi oikein ikinä... jos se siitä vähän piristyis? Eiks oo ihan hyvä juttu, että isi vähän tuulettuu vieraissa, Lassi ja Liisi?”
”Joo-o! Saanksmä pelaa vähän pleikkaa?”
”No pelatkaa vaan. Juha, tuuthan kotiin sitte viimeistään aamukaheksaksi, kun Liisillä on luisteluharkat yheksältä? Syö siellä vieraissa aamupala, jooko.”
”No nyt tuli lisää kierroksia tähän ukkoon! Tuus, Nina tänne, niin naijjjaan!”
”Noh, Juha, olehan siinä! Lapsetkin näkee.”
”Pane ovi lukkoon. Kassit räjähtää kohta. Odotas, niin näytän pari juttua.”
”Iik! Ihanaa, ai noinkin voi tehdä!”
”Juu, mä opin sen siltä työpaikan Ellulta.”
”Oh, se Ellu vois tulla joskus vaikka meille kimppaan...?”
”Totta kai, kyselen maanantaina siltä.”
”Seksielämämme mullistui, kiitos Elinan! Ooooh!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei joku on osoittanut vähän huomiota ap:lle, ja on kiitollisena heti valmis seksinukeksi.
Surullista miten heikko itsetunto osalla ihmisistä on.Ihan kuin itse en saisi siitä mitään :D
Ap
Tunnen naisen, joka ylpeillen alkoi perheen isän seksileluksi, ja hakattiin sairaalakuntoon, kun tilanne paljastui vaimolle.
Tää kakkos nainen istuu nyt pyörätuolissa, pariskunta on edelleen naimisissa ja yhdessä välttelevät korvausten maksua. Tuomio taisi olla puoli vuotta ehdollista, pahoinpitelyn järjestämisestä ja alle 8000 vamman aiheuttamisesta.
Ihan yhtä vähän tämä kakkosnainen on saanut sympatiaa entiseltä rakastajaltaa, joka kertoo avoimesti naisen olleen vain h***a. Ja että vaimonsa on syytön kaikkeen.Karma se kostaa noillekin. Sitten jos itse tekevät yhdenkin virheen elämässä, tai ikinä toimivat ajattelematta joka osapuolta, niin mikä mahtaa odottaa jos itse hakkaavat jonkun pyörätuoliin sellaisesta.
Ovat varakkaita, matkustelevat, purjehtivat elävät leveästi ja onnellisina, mutta ehkä ajatus mahdollisesta karmasta vuosien päästä kannattelee tätä ex-rakastajatarta.
Kannattaa ap, tarkistaa vaimon koko ja lyöntivoima, sekä muu mahdollinen väkivaltaisuus, jos aiot varattuun kajota.
Jos iskuvoimaa riittää kannattaa vetäytyä.Kaikki vaimot katsos eivät vetäydy uuden naisen tieltä. Olet naiivi jos luulet niin.
En ole ap. Toiminta kuulosti w t-toiminnalta. Mitenhän hankineet rahansa? Ei omaisuus mitään suojaa vaikka siihen luottaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän samanlainen tilanne. Varattu mies lajittelee viestejä ja on kiinnostunut minusta. Tiedän että hän on pettänyt puolisoaan useiden naisten kanssa, eli en olisi mitenkään ainoa syypää heidän suhteensa mahdolliseen kariutumiseen. Ei ole fyysistä kontaktia, vielä . Minä saisin seksiä ja läheisyyttä, hän sanoin. Ja jos ei saa sitä minulta, hän hakee sitä joltain muulta vieraalta naiselta, tuskin puolisoltaan.
Sinun kannalta toivon että kyse aidosta hommasta ja kykenevästä tapauksesta..
Itse olen tässä useamman vuoden katsellut kun oma mieheni kirjoittelee tuollaisia naisille, siis melkein kaikille naisille joiden kanssa töissä tai vapaa-ajalla tekemisissä. Pitäytyy kuitenkin fyysisestä puolesta syystä jonka minä tiedän, se oikea syy miksi meidän parisuhde hiipunut, vaikka näille naisille juuri muuta väittää: ei kykene normaaliin seksiin. Pieni ähkintä omaan tyyliin ja siinä se.
Toinen tapaus on tuttavani, jolla ei edes ole naista. Oli sitten keksinyt että helpompi saada naisilta kun kertoo olevansa suhteessa.. Minun kanssani! Tämä tapaus oli juuri laitellut tuota viestiä, jos ei saa seksiä minulta hakee sitä muualta.. No ei saanut ja haki kyllä, mutta jännityksen takia päätti esiintyä minun puolisona.
Varo ap noita pöljiä oikeasti. Ei kuulosta terveeltä sinunkaan miehesi.
Ihanaa miten tämä aihe menee aina joillain niin tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos iskuvoimaa riittää kannattaa vetäytyä.Kaikki vaimot katsos eivät vetäydy uuden naisen tieltä. Olet naiivi jos luulet niin.
En ole ap. Toiminta kuulosti w t-toiminnalta. Mitenhän hankineet rahansa? Ei omaisuus mitään suojaa vaikka siihen luottaisivat.
Jotenkin vaan tuntuu etteivät leveästi elävät, toisille pahoinpitelyitä tilaavat ihmiset itsekään ole ykkösenä karman suosiossa.
On moraalitonta. On myös moraalitonta lähteä säätämään varatun kanssa, vaikka tämä olisikin se aloitteellinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotenkin vaan tuntuu etteivät leveästi elävät, toisille pahoinpitelyitä tilaavat ihmiset itsekään ole ykkösenä karman suosiossa.
Ainakin rikosoikeudelliseen vastuuseen joutuu vai ovatko jotenkin onnistuneet laistamaan. Miehen puolelta kyse on aviorikoksesta. Toinen nainen ei ole syyllinen mihinkään Suomen laissa rangaistavaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miten tämä aihe menee aina joillain niin tunteisiin :D
Uskottomuus on syvä henkilökohtainen tragedia joka satuttaa syvältä, rikkoo perheitä ja jättää varjonsa seuraaviinkin parisuhteisiin. Mutta kiva että sinua naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluan pelkkää seksiä. Haluaisin sitä vaikka tämä mies ei olisi varattu. Eli en saa mitään kiksejä parisuhteiden tuhoamisesta. Paras vaihtoehto olis varmaan se, että asia ei koskaan selviäis vaimolle ja voisivat jatkaa (onnellista?) perhe-elämäänsä niinkuin ennenkin.
Ap
Taidat yrittää huijata jonkun miespolon elatusmaksu-helvettiin.