Onko moraalitonta tehdä aloite varatulle?
Tiedän, että tämä mies on kiinnostunut minusta. Itse olen sinkku.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei joku on osoittanut vähän huomiota ap:lle, ja on kiitollisena heti valmis seksinukeksi.
Surullista miten heikko itsetunto osalla ihmisistä on.
Niin koska nainen on aina jokin tahdoton seksinukke, koska nainenhan ei voi haluta seksisuhdetta vaan aina sisimmissään kuitenkin kaipaa romanttista rakkautta ja seurustelua? Ja miehelle toisinpäin, mies aina haluaa kylmästi vain panna eikä haaveile rakkausuhteista. Herää nyt hyvä ihminen tähän päivään, asiat eivät todellakaan ole näin. Nainen, joka harrastaa seksiä ei ole mikään reppana ja hyväksikäytetty vaan nainen, joka harrastaa seksiä, koska haluaa seksiä.
Olen itse ollut toinen nainen, petetty nainen ja nyt avioliitossa. Olen ehdottomasti sitä mieltä muutenkin, että mieheni on vastuussa kyllä omista teoistaan. Minua pettäneen exän kanssa olemme edelleen väleissä ja tekemisissä, näin jopa sen naisen kanssa, jonka kanssa ex päätyi naimisiin. Jos oma mieheni minua pettäisi niin olisin varmasti murtunut ja itkisin, mutta tällaisia asioita ei voi ennustaa ja ihmiselämä -
Etenkin ihmissuhteet - ovat joskus sotkuisia. Kaikkea voi tapahtua ja se on vain osa tätä elämää.
Kannattaa miettiä seurauksia, kuten:
Mies ja hänen vaimonsa vihaavat sinua, suhteenne tuottaa suunnatonta ja elinikäistä henkistä tuskaa miehen lapsille eli haavoitat heidän luottamustaan läheisiin ihmisiin ja heidän seksuaalista minäkuvaansa jne, mies kostaa sinulle, joudut vaikeuksiin työpaikalla, joudut vaihtamaan työpaikkaa, mielenterveysongelmia miehen perheenjäsenille jne... Nämä ovat kaikkea muuta kuin leikin asioita. Mieti nyt vielä kannattaako elää valheessa ja petoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mammat tulistui tästä :D
En nyt hetkeen vastaile kysymyksiin, kun meen tekemään kyykkytreeniä, niin on sille kuumikselle vielä vaikeempaa pitää silmiään irti musta. Jatkakaa te suklaan mussuttamista sohvalla.Ap
Minkä kokoiset rintaliivit sulla on?
B75
Ei mitkään Pamelat
Juu ei, kiinteät ja riippumattomat, kämmeneen sopivat. Olen hoikkarunkoinen neitonen.
Ap
Sä et ole neitonen ensinkään. Etkä liioin nuori.
Ihan selvä vanhemman polven mieshenkilö siellä kirjoittelee fantasioitaan.Mistäkö tiedän? Kukaan nuori nainen ei kuvailisi itseään noilla sanoilla ikinä.
Tää oli jonkun trollaajan vastaus eikä mun :D 65D/DD on oikee vastaus. En kyllä tiedä mitä merkitystä sillä on, mutta ilmeisesti jollekkin oleellinen tieto.
Ap
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Mies itse ois ehdottanut jo, jos suhteen sun kanssa haluaisi, siitä ne pelimiehet tunnistaa. Mutta kaikin mokomin, kysy ihmeessä. Takuulla sen jälkeen on firmassa yleisemminkin tiedossa sun palveluhalukkuus ukkomiehille. Ehkä jonkun muun kanssa tärppää paremmin?
Ei mua kiinnosta ne muut. Ihme ajatus, että olisin valmis seksiin ihan kaikkien kanssa, jos olen kiinnostunut yhdestä (joka nyt valitettavasti sattuu oleen varattu).
Ap
On. Loppuu arvostus ihmistä kohtaan ja jos saan selville että joku aktiivisesti yrittää puolisoa käyn vetämässä pään läpi ikkunalasista tai laitan liikkeelle ikävän juorun:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Varattu vastaa, ei kiitos olen varattu. Ja siinäpä se.
Valitettavasti kenelläkään ei ole oikeutta hämmentää toisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt hetkeen vastaile kysymyksiin, kun meen tekemään kyykkytreeniä, niin on sille kuumikselle vielä vaikeempaa pitää silmiään irti musta. Jatkakaa te suklaan mussuttamista sohvalla.Ap
B75
Ei mitkään Pamelat
Juu ei, kiinteät ja riippumattomat, kämmeneen sopivat. Olen hoikkarunkoinen neitonen.
Ap
Ihan selvä vanhemman polven mieshenkilö siellä kirjoittelee fantasioitaan.Mistäkö tiedän? Kukaan nuori nainen ei kuvailisi itseään noilla sanoilla ikinä.
Huomaa miten sovinistisilla vaimoilla on aika kapea käsitys vaimosta. Hassua miten itse myönnätte olevanne tahdottomia panonukkeja joilla ei ole fantasioita ja sitten demonisoitte vapaata naista samasta.
Kukaan ei vaimoja arvosta, te olette niitä kusetettuja pässejä joille miehet nauraa. Totta kai teitä käytetään miehen valtaan. Siksi te vaihdatte nimeä. Ei mies.
ei, mutta muista sinusta voi tulla hänen kodinhoitajansa. ainakin jos näitä juttuja uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies itse ois ehdottanut jo, jos suhteen sun kanssa haluaisi, siitä ne pelimiehet tunnistaa. Mutta kaikin mokomin, kysy ihmeessä. Takuulla sen jälkeen on firmassa yleisemminkin tiedossa sun palveluhalukkuus ukkomiehille. Ehkä jonkun muun kanssa tärppää paremmin?
Ei mua kiinnosta ne muut. Ihme ajatus, että olisin valmis seksiin ihan kaikkien kanssa, jos olen kiinnostunut yhdestä (joka nyt valitettavasti sattuu oleen varattu).
Ap
Tämä :D
Jos joku on miehen omaisuutta se on vaimo. Te ette saa valita seksiä, te teette sitä kun mies haluaa. Vapaa nainen päättää tasan itse milloin haluaa seksiä. Vaikka kuinka kitisette niin vapaa nainen on autonominen ja päätäntävaltainen.
Vaimo se on pelkkään seksiin tarkoitettu reikä.
Jos on sellainen fiilis että siinä on jotain niin oikeaa, ja kenties liha on heikko(a).
Joskus onni suosii rohkeaa.
Minusta vastauksen kysymykseen löytää helposti niin, että asettuu itse toisen asemaan. Miltä itsestäsi tuntuisi tilanne, jos olisit vaimon paikalla ja aviomiehesi flirttailisi/pettäisi toisen naisen kanssa?
Muistathan itse sitten vastaavassa tilanteessa, että se on vain seksiä/flirttiä. Ja ethän ole naiivi ja yritä väittää että sinua ei kohdeltaisi samalla tavalla ja että vaimossa on jokin vikana kun mies on sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä. Saat omaksi iloksi miehen matkalaukkuineen ja ehkä nykyisen suhteen mukulat. Uusperhe arki odottaa:)
En halua mitään vakavaa.
Ap
Ota se kuukauden panoksi.
Adjööö mister. Ei kun uusi äijä kiertoon.
Voit tehdä mitä vain. Jokainen on vastuussa itsestään.
Varattu on itse oman käytöksensä kautta vastuussa parisuhteensa tilasta. Ei yksikään ulkopuolinen.
Eikö täällä vasta mesottu, että eronnut ei ole minkään arvoinen. Ja nyt syyllistetään toista ihmistä varatun käytöksestä.
Ei mitään logiikkaa.
Olen itsekin varattu ja nyllä minua on yritetty. Koen olevani kykenevä huolehtimaan itsestäni.
Ei minua varsinaisesti ne yritykset haittaa, varsinkin jos sen yrittäjän sydän siinä kevenee.
Vierailija kirjoitti:
On. Loppuu arvostus ihmistä kohtaan ja jos saan selville että joku aktiivisesti yrittää puolisoa käyn vetämässä pään läpi ikkunalasista tai laitan liikkeelle ikävän juorun:)
Aika hurjia tällaiset kommentit.
Lakukissa kirjoitti:
Voit tehdä mitä vain. Jokainen on vastuussa itsestään.
Varattu on itse oman käytöksensä kautta vastuussa parisuhteensa tilasta. Ei yksikään ulkopuolinen.Eikö täällä vasta mesottu, että eronnut ei ole minkään arvoinen. Ja nyt syyllistetään toista ihmistä varatun käytöksestä.
Ei mitään logiikkaa.
Olen itsekin varattu ja nyllä minua on yritetty. Koen olevani kykenevä huolehtimaan itsestäni.
Ei minua varsinaisesti ne yritykset haittaa, varsinkin jos sen yrittäjän sydän siinä kevenee.
Tämä on järkipuhetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B75
Ei mitkään Pamelat
Ap
Luulen että ap on yksinäinen mies, joka runkkaa ajatukselle, että sais töistä pesää. 😅🍆🍑
Vierailija kirjoitti:
Voit tienata extraa työpaikan hätävarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B75
Ei mitkään Pamelat
Ap
Luulen että ap on yksinäinen mies, joka runkkaa ajatukselle, että sais töistä pesää. 😅🍆🍑
Taidat ite olla :D Mä oon yksinäinen nainen ja runkkaan ajatukselle, että saisin töistä muneloa.
Ap
Ihan selvä vanhemman polven mieshenkilö siellä kirjoittelee fantasioitaan.
Mistäkö tiedän? Kukaan nuori nainen ei kuvailisi itseään noilla sanoilla ikinä.