Onko moraalitonta tehdä aloite varatulle?
Tiedän, että tämä mies on kiinnostunut minusta. Itse olen sinkku.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä. Saat omaksi iloksi miehen matkalaukkuineen ja ehkä nykyisen suhteen mukulat. Uusperhe arki odottaa:)
En halua mitään vakavaa.
Ap
Kuulostaa todella hyvältä, miksei minulle naiset ehdottele mitään.
Olet liikuttavan naiivi. Mistä tiedät ettei hän eroa ja saavu sinne? Seksillä rikot perheen, joten ekana mies tulee sun luo.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa elämässäni nuorempana olen sekaantunut varattuun, miehet teki aina sen aloitteen. Ajattelin että kyllä aikuinen ihminen tekee omat päätöksensä ja mä olen vastuussa vain itsestäni.
Yhden kanssa päädyin neljän vuoden suhteeseen. Mies pahoinpiteli ja alisti mua, lopulta kävi panemassa exäänsä ja vaihtoi lennossa yhteisen kaverimme naiseen.
Toinen päätti parin kuukauden kuluttua haluta mua 20 vuotta vanhemman exänsä takaisin ja jätti mut hänen takiaan, ouch!
Kolmas päätyikin sitten vain hirttämään itsensä.Nyt jo uskon pysyä erossa varatuista vaikka mies kuinka yrittäisi, karma kyllä kostaa. Maailma on täynnä niitä vapaitakin.
Joskus pettämisissä voi oikeasti olla jonkun henki kyseessä. Pettäjä voi menettää perheensä, kotinsa ja työpaikkansa ja tuskissaan ottaa hengen itseltään. Petetty voi tuntea olonsa niin kamalaksi että katsoo paremmaksi kuolla pois kun pettäjä ei rakastanutkaan.
Mutta eihän nää itsekkäät pelaajat kykene ajattelemaan kaikkia mahdollisia lopputuloksia.
Moraalisinta ja yksinkertaisinta on keskittyä vapaisiin sinkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pelkkää seksiä niin miksi juuri varattu mies?
Sua itseäsi ei varmaan ole petetty, se tuottaa tuskaa kaikille osapuolille.
Olet kamalan itsekäs kun olet valmis laittamaan panosi takia toisen suhteen vaakalaudalle ajattelematta yhtään muita.
Vaikka mies lähtisikin peliin mukaan niin on se väärin. Oletko valmis kantamaan sekä miehen että tuon naisen vihat? Valmis siihen että sun takia mies vaihtaa työpaikkaa?
Tinderistä saat seksiseuraa kyllä.
Tässäkin taas hyvä esimerkki päsmäristä, joka ”omistaa” ukkonsa. Ja oletus, että mies on kuin tahdoton nukke, joka lähtee heti pyynnöstä jonkun ehdottelijan mukaan. Kyse on kahden kaupasta kuitenkin.
Hei saanko minä tehdä jotain mikä on oikeasti väärin ja moraalitonta? Onko se moraalitonta? Saako mennä naimaan kaikkia miehiä, ottaa vastaan kaikki tavarat, rahat jne, vaikka niillä on vaimoja, lapsia mitä lie. Saako vedättää miehiä oikein kunnolla rakastumaan, saako saako lääh puuh ääh ku ni HIMOTTAA.............
Vierailija kirjoitti:
Olet liikuttavan naiivi. Mistä tiedät ettei hän eroa ja saavu sinne? Seksillä rikot perheen, joten ekana mies tulee sun luo.
Mun ovi on lukossa, ei tänne niin vaan tulla.
Ap
Miksi edes mainitset sanan moraali jos se kerran ei merkitse sinulle mitään? Ja miksi kyselet täällä tuollaista? Mene miehen kotiovelle ja esitä ehdotuksesi vaikka vaimolle jos kerran siinä ei ole mitään moitittavaa. Ihme vaikeata tuntuu olevan
Vierailija kirjoitti:
Hei saanko minä tehdä jotain mikä on oikeasti väärin ja moraalitonta? Onko se moraalitonta? Saako mennä naimaan kaikkia miehiä, ottaa vastaan kaikki tavarat, rahat jne, vaikka niillä on vaimoja, lapsia mitä lie. Saako vedättää miehiä oikein kunnolla rakastumaan, saako saako lääh puuh ääh ku ni HIMOTTAA.............
En ole väkisin naimassa ketään.
Ap
Varattu voisi saada kevytsäädöstä opetuksen, jos elää illuusiossa, että hänestä kiinnostuneet haluaisivat suhteeseen. Ellet siis halua. Vaarana on, että mies joka tapauksessa esittäisi sinun halunneen hänen kanssaan perheen ikiajoiksi, kun taas hän varattuna kieltäytyi. Joka tapauksessa saatat siis saada maineriipan asiasta.
Mene kysymään suoraan sen miehen naiselta että onko ok että vähän nait sen miehen kanssa. Katso oikein niitä lapsia myös ja kysy niiltä, että eikö ole hyvä että isä nai sun kanssa.
Ei se mies kumminkaan sinun kelkkaasi lähde, ap. Panee muutaman kerran toki, mutta ei jätä vaimoaan. Sano minun sanoneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei joku on osoittanut vähän huomiota ap:lle, ja on kiitollisena heti valmis seksinukeksi.
Surullista miten heikko itsetunto osalla ihmisistä on.Ihan kuin itse en saisi siitä mitään :D
Ap
Tunnen naisen, joka ylpeillen alkoi perheen isän seksileluksi, ja hakattiin sairaalakuntoon, kun tilanne paljastui vaimolle.
Tää kakkos nainen istuu nyt pyörätuolissa, pariskunta on edelleen naimisissa ja yhdessä välttelevät korvausten maksua. Tuomio taisi olla puoli vuotta ehdollista, pahoinpitelyn järjestämisestä ja alle 8000 vamman aiheuttamisesta.
Ihan yhtä vähän tämä kakkosnainen on saanut sympatiaa entiseltä rakastajaltaa, joka kertoo avoimesti naisen olleen vain h***a. Ja että vaimonsa on syytön kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole väkisin naimassa ketään.
Ap
No et ole joo. Ja kun on piru merrassa, niin tuo muotoseikka naida, ei tarkoita naimisiinmenoa vaan sun seksin harrastamista omituisissa asiayhteyksissä.
Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa.
Tosin minua kyllä ihmetyttää nämä tyypit jotka alkavat seurustella varatun henkilön kanssa. Eikö niille tule mieleen, että seuraavaksi he ovat se, jota petetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa elämässäni nuorempana olen sekaantunut varattuun, miehet teki aina sen aloitteen. Ajattelin että kyllä aikuinen ihminen tekee omat päätöksensä ja mä olen vastuussa vain itsestäni.
Yhden kanssa päädyin neljän vuoden suhteeseen. Mies pahoinpiteli ja alisti mua, lopulta kävi panemassa exäänsä ja vaihtoi lennossa yhteisen kaverimme naiseen.
Toinen päätti parin kuukauden kuluttua haluta mua 20 vuotta vanhemman exänsä takaisin ja jätti mut hänen takiaan, ouch!
Kolmas päätyikin sitten vain hirttämään itsensä.Nyt jo uskon pysyä erossa varatuista vaikka mies kuinka yrittäisi, karma kyllä kostaa. Maailma on täynnä niitä vapaitakin.
Joskus pettämisissä voi oikeasti olla jonkun henki kyseessä. Pettäjä voi menettää perheensä, kotinsa ja työpaikkansa ja tuskissaan ottaa hengen itseltään. Petetty voi tuntea olonsa niin kamalaksi että katsoo paremmaksi kuolla pois kun pettäjä ei rakastanutkaan.
Mutta eihän nää itsekkäät pelaajat kykene ajattelemaan kaikkia mahdollisia lopputuloksia.
Plää plää plää, kannattaa omistaa asunto missä asuu ja minulta ei työ lähde vaikka panisin joka päivä eri muijaa, jos petetty valitsee lähteä oman käden kautta, on se ko. Henkilön oma valinta ja sillä mennään, se on vain elämää.
Kylläpä mammat tulistui tästä :D
En nyt hetkeen vastaile kysymyksiin, kun meen tekemään kyykkytreeniä, niin on sille kuumikselle vielä vaikeempaa pitää silmiään irti musta. Jatkakaa te suklaan mussuttamista sohvalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pelkkää seksiä niin miksi juuri varattu mies?
Sua itseäsi ei varmaan ole petetty, se tuottaa tuskaa kaikille osapuolille.
Olet kamalan itsekäs kun olet valmis laittamaan panosi takia toisen suhteen vaakalaudalle ajattelematta yhtään muita.
Vaikka mies lähtisikin peliin mukaan niin on se väärin. Oletko valmis kantamaan sekä miehen että tuon naisen vihat? Valmis siihen että sun takia mies vaihtaa työpaikkaa?
Tinderistä saat seksiseuraa kyllä.Koska juuri tuo mies on ihan älyttömän kuuma enkä halua mitään outoa ja tuntematonta tinder-panoa. Eikä mua haittaa, jos joku nainen (jota en ole koskaan tavannutkaan) vihaa mua. Ja mies voi vaihtaa työpaikkaa, jos niin haluaa.
Ap
Luulet olevasi joku tosi löytö jollekin varatulle miehelle.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa.
Tosin minua kyllä ihmetyttää nämä tyypit jotka alkavat seurustella varatun henkilön kanssa. Eikö niille tule mieleen, että seuraavaksi he ovat se, jota petetään?
Ei ap halunnut mitään seurustelua, paneminen riittää, minkä sille voi jos haarakiilaa kihelmöi.
Koska juuri tuo mies on ihan älyttömän kuuma enkä halua mitään outoa ja tuntematonta tinder-panoa. Eikä mua haittaa, jos joku nainen (jota en ole koskaan tavannutkaan) vihaa mua. Ja mies voi vaihtaa työpaikkaa, jos niin haluaa.
Ap