Onko moraalitonta tehdä aloite varatulle?
Tiedän, että tämä mies on kiinnostunut minusta. Itse olen sinkku.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä. Saat omaksi iloksi miehen matkalaukkuineen ja ehkä nykyisen suhteen mukulat. Uusperhe arki odottaa:)
En halua mitään vakavaa.
Ap
Sulle on ihan oma nimike jossain, alkaa h-
Häh
Jos varattu ihminen on sitoutunut parisuhteessaan, ei hän tartu muiden tarjouksiin. Aina yrittää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä. Saat omaksi iloksi miehen matkalaukkuineen ja ehkä nykyisen suhteen mukulat. Uusperhe arki odottaa:)
En halua mitään vakavaa.
Ap
Missä kohtaan ap kirjoitti, että ottaa maksun JOS pääsee suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei joku on osoittanut vähän huomiota ap:lle, ja on kiitollisena heti valmis seksinukeksi.
Surullista miten heikko itsetunto osalla ihmisistä on.
Ihan kuin itse en saisi siitä mitään :D
Ap
Ei ole mitään yleispätevää moraalia. Senkun ap teet niinkuin susta hyvältä tuntuu. Ketään ei voi toiselta viedä, se lähtee ihan itse jos on lähteäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On moraalitonta. Ja aika surkimus pitää olla, jos ei löydä itselleen sydänkäpystä, kuin jo suhteessa olevista henkilöistä.
Moraalittomat miinustajat taisivat tuntea piston sydämessään. Ainiin eihän niillä ole sellaista.
Jos ei ole moraalitonta niin yhteydenoton sijaanhan voi mennä suoraan ovelle kysymään seksiseuraa niin että vaimokin kuulee, eikö?
Kaikki loukkaava, selän takana suhmurointi on moraalitonta. Jos ei olisi moraalitonta, ei olisi salattavaa. Avoimet suhteet sitten erikseen.
On epätoivoisen henkilön tyrkyll , varattuun henkilöön. Etkö ymmärrä hävetä , ja mietippäs kun se sattuukin omalle kohalle !En voi kun inhota ja halveksia tollasia aloituksen tekeviä ......!
Vierailija kirjoitti:
Provo. Älkää ruokkiko.
Eikä ole. Olen kiinnostunut työkaveristani, joka on naimisissa ja kahden lapsen isä ja haluaisin vähän puuhastella tämän kyseisen miehen kanssa. En välttämättä halua parisuhdetta enkä ainakaan mitään uusperhe/yhdessäasumis-kuviota. Mikä kohta tässä on provoa?
Ap
Jos teet aloitteen ja onnistut, saat palkinnoksi miehen, joka on heti valmis hyppäämään sylistäsi uuteen suhteeseen.
Kolme kertaa elämässäni nuorempana olen sekaantunut varattuun, miehet teki aina sen aloitteen. Ajattelin että kyllä aikuinen ihminen tekee omat päätöksensä ja mä olen vastuussa vain itsestäni.
Yhden kanssa päädyin neljän vuoden suhteeseen. Mies pahoinpiteli ja alisti mua, lopulta kävi panemassa exäänsä ja vaihtoi lennossa yhteisen kaverimme naiseen.
Toinen päätti parin kuukauden kuluttua haluta mua 20 vuotta vanhemman exänsä takaisin ja jätti mut hänen takiaan, ouch!
Kolmas päätyikin sitten vain hirttämään itsensä.
Nyt jo uskon pysyä erossa varatuista vaikka mies kuinka yrittäisi, karma kyllä kostaa. Maailma on täynnä niitä vapaitakin.
Tarkoittaako aloite tässä tapauksessa katsekontaktia, vai ehdotusta intiimiin kanssakäymiseen?
Vai tarkoittaako aloite vain keskustelun avausta?
Oletan että keskusteltu on koska tietää miehen varatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele itsesi sen miehen naisen asemaan ja pohdi onko.
Miten se nainen tähän liittyy?
Ap
Tyhmän mielestä ei varmaan mitenkään.
Miksi tehdä aloite varatulle, kun meiä oikein hyviä ja erinomaisia sinkkujakin olisi mahdollisa löytää ja kohdata? - Toki joskus minusta (miehsetä) on tuntunu sille, että osa naisista tajusi minun arvoni kai vasta sitten kun huomasivat minun olevan varattu. - En tiedä pitivätkö minua parisuhteessa olevana jotenkin varaattomampana kuin silloin kun olin sinkku.
(Tuo ainakin jos osaa käyttäytyä osaa aatella muutakin kuin seksiä. Tai tuo lähtee kyllä ise kotiin, eikä jää vonkaamaan) Vai kävivätkö tahallaan kiusoittelemaan ja ikäänkuin testaamaan, että kuinkas luja ja uskollinen kumppani olen. - Tai olsihan se pitänyt arvata, että noin "hyvä" mies kyllä löytää kumppanin. - Mitä hän oikein näkee tuossa naisessa; tai mitä tuo nainen (miehen kumppani) näkee oikein tuossa miehessä. Saattaa tietysti olla, että ainakin parisuhteen alkumetreillä itsetuntoni nousi suhteen ansiosa niin ylös, että se sai minut maagisesti säteilemään ja loistamaan, joka taas veti puoleensa paljon enemmän kuin tilanne ennen sitä; vaikka kiistän, etä olsin ennen parisuhdetta kärvistelly huononitsetunnon kanssa odottaen sen unelmien ja haaveiden naisen saapuvan ja asettuvan vierelleni...
Yhtä kaikki. Kyllä se vähän niin on, että sinä voinet tehdä aloitteen varatulle miehelle. - Ja mies on pöljä, jos myöhemmin syyttää sinua siitä, että hän petti kumppaniaan. (Olettaen nyt, että et ole tyrmäämässä tai huumaamassa miestä tms)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako aloite tässä tapauksessa katsekontaktia, vai ehdotusta intiimiin kanssakäymiseen?
Vai tarkoittaako aloite vain keskustelun avausta?
Oletan että keskusteltu on koska tietää miehen varatuksi.
Ehdotusta intiimiin kanssakäymiseen, mutta hienovaraisesti tottakai.
Ap
Muita vastauksia lukematta, on moraalitonta jos on lapsia tai naimisissa.
Jos pelkkä avoliitto tai seurustelu, niin en näe ongelmaa.
Ainut mikä tässä on positiivista, että jos varattu lähtee tuollaisen matkaan, niin tietää minkälaisen ihmisen kanssa on ollut suhteessa ja voi potkaista sellaiset pellolle.
Jos haluat pelkkää seksiä niin miksi juuri varattu mies?
Sua itseäsi ei varmaan ole petetty, se tuottaa tuskaa kaikille osapuolille.
Olet kamalan itsekäs kun olet valmis laittamaan panosi takia toisen suhteen vaakalaudalle ajattelematta yhtään muita.
Vaikka mies lähtisikin peliin mukaan niin on se väärin. Oletko valmis kantamaan sekä miehen että tuon naisen vihat? Valmis siihen että sun takia mies vaihtaa työpaikkaa?
Tinderistä saat seksiseuraa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään vakavaa.
Ap
Missä kohtaan ap kirjoitti, että ottaa maksun JOS pääsee suhteeseen?
No se on seuraava vaihe. Mies ihan tasan maksaa. Akka haluaa siis naimisissa olevan, lapsia on, kanssa vähän naimaan. Mitähän mies maksaa, mitä vielä ei tiedä joutuvansa maksamaan.
No jos tämä on ap:n työ. Siis tarjoutua varatuille.