mun s-etukortti maksoi 100 €, paljonko sinun
Lehtijutussa, IS lukee et maksais 35 € mut multa otettiin 100€. Mitään ei ole parissa vuodessa tullut bonuksia..en paljoa ostakkaan kun niissä on niin kallista.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi s-bonus kortti muka hyödyllinen?
100€:n sijoitukselle saa 6-20€ koron joka vuosi, joten sehän sijoituksenakin kannattava, vaikka ei koskaan asioisi S-kaupoissa. Lisäksi saa sen bonuksen ja asiakasomistajana halvat pankkipalvelut S-pankista. Oikeastaan aika tyhmää olla ottamatta s-korttia.
Se on kyllä 0-20€. On paljon s-osuuskuntia jotka eivät maksa osuuspääoman korkoa.
http://inssinosingot.blogspot.fi/2017/07/s-junaan-sijoittamisen-abc-maa…
16 osuuskunttaa, joista 3 ei maksanut korkoa viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää bonuksia kerätä et se 100e tulee täyteen?
Osuuskauppa maksaa osuusmaksulle korkoa 6-20% joka vuosi.
Bonus on maksimissaan 5% ja täällä sen saa muistaaksei 900€:n ostoilla ja jos hoitaa maksut S-kortilla, niin saa 0,5% lisäboonuksen maksutapaetuna. Jos tekee ostoja 900€/kk, niin saa siis 49,5€ boonuspalautusta joka kuukausi. Meillä palatus on ollut kuukaudesta riippuen jotain 30-150€:n välillä, yleensä jotain 50-90€.
Tähän sitten päälle se että Prisma on muutenkin alueen halvin paikka ruokaosotoksille ja tankkaamiselle.
Onko jossain oikeasti s-bensa halvempaa kuin muissa paikoissa? Täällä kun katselee abc:n hintoja niin järkeään 10% kalliimpaa polttoaine kuin esim nesteellä.
Ilman bonusta pari senttiä halvinta kalliimpi ja boonuksen kanssa siis noin 3 senttiä halvempi kuin seuraavaksi halvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käy nyt liittyyn niin millasia liittymislahjoja on tarjolla?
Riippuu siitä missä asut. Ovat aluekohtaisia. Sen lisäksi taitaa olla kampanjoita.
Ei se asumispaikasta riipu, vaan siitä että mistä osuuskaupasta ostaa osakkuuden. Osuutta ei ole mikään pakko ostaa oman asuinalueen osuuskaupasta.
Kaikki s-osuuskaupat eivät maksa esim ylijäämäpalautuksia jäsenilleen.
Yksinasuvana ostan pääsääntöisesti s-ryhmästä ja kuukausittain tulee bonusta 6-20e. Kesän alussa tulee sit ylijäämäpalautukset ja viime vuonna se oli n 100e. Kannattaa keskittää s-ryhmään. Mm oral hammaslääkäristä bonusta, silmäaseman silmälaseista, vakuutuksista jne. päivittäistavarat, sokos jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi s-bonus kortti muka hyödyllinen?
100€:n sijoitukselle saa 6-20€ koron joka vuosi, joten sehän sijoituksenakin kannattava, vaikka ei koskaan asioisi S-kaupoissa. Lisäksi saa sen bonuksen ja asiakasomistajana halvat pankkipalvelut S-pankista. Oikeastaan aika tyhmää olla ottamatta s-korttia.
Se on kyllä 0-20€. On paljon s-osuuskuntia jotka eivät maksa osuuspääoman korkoa.
http://inssinosingot.blogspot.fi/2017/07/s-junaan-sijoittamisen-abc-maa…
16 osuuskunttaa, joista 3 ei maksanut korkoa viime vuonna.
ja tänä vuonna tulee 4. lisäksi muutamalla on todella onneton tuottoprosentti. Minä olen 9 osuuskunnassa. Näissä 9 olemme kaikki perheen jäsenet erikseen jäseninä.
Hämeenmaan on ennakoitu luopuvan osuusmaksun korosta tänä vuonna, eli viime vuodelta ei enää saisikaan rahaa.
No huh huh tulipas settiä. Eli kysyn sieltä s-pankista nää jutut. Eiköhän ne siellä selviä :)
Kannattaako, jos ostot vaan parisataa s-ryhmästä kuussa? Eikös tuosta tule vain jokunen euro vuodessa takaisin? Kandeeko sen vuoksi maksaa 100e ja kaivella korttia kassalla.
lampaat....
tähän s ketju juuri pyrkiikin, että kaikki keskittäisivät ostoksen. Monopoli.
Kauppa voi sanella paljon mikäkin maksaa.
Suomi on ainut maa euroopassa jossa jollain ketjulla on yli 70% markkinaosuus.
Oikeesti te maksatte ne teidän bonukset itse. Ruoan hinta on kalliimpaa bonusjärjestemän takia.
Bonusjärjestelmän ylläpito maksaa 300 miljoonaa euroa vuosi.
Vierailija kirjoitti:
lampaat....
tähän s ketju juuri pyrkiikin, että kaikki keskittäisivät ostoksen. Monopoli.
Kauppa voi sanella paljon mikäkin maksaa.
Suomi on ainut maa euroopassa jossa jollain ketjulla on yli 70% markkinaosuus.
Oikeesti te maksatte ne teidän bonukset itse. Ruoan hinta on kalliimpaa bonusjärjestemän takia.
Bonusjärjestelmän ylläpito maksaa 300 miljoonaa euroa vuosi.
No hei, mitä muuta voi odottaa kansalta, joka jonottaa ämpäreitä? Ei osata laskea mitkä on minkäkin toiminnan kokonaiskulu. Vertailemalla hyötyjä ja menetyksiä voi oikeasti vaikuttaa omaan taloudelliseen tilanteeseen. Esim lidl voi tulla kaikkinensa paljon halvemmaksi kuin mitkään bonukset, alennukset ja kaupanpäälliset k- ja s-kaupoissa. Mutta jatkakaa toki.
Onkos kukaan kuullut, että MIKÄÄN osuuskauppa olisi tarjonnut etuna, että maksaa vain yhden euron tuon satasen sijaan? Kuulostaa huijauskamppikselta, mutta pari vuotta sitten moni kaveri kertoi saaneensa puheluita/tarjouksia juuri eurolla, kun yrittivät saada nuoria aikuisia asiakkaiksi? Ei s-pankin tätsykkä tiennyt asiasta mitään, mutta muistan kyllä puhuneeni asiasta monen kaverin kanssa,
Mulla on Volvo auto ja Nordea pankkikortti
Mulla kans Volvo, S-jäsenyys ja Nordea, mutta nyt on Volvo alkanut syömään öljyä
ja pensa on hemmetin kallista. EP ei maksa enää omistajilleen , joten taidan kohta erota ja ostan satasella pensaa tai pitsaa! Sähkökeinotteluakaan ei hallitus saa kuriin. (
Onko jossain oikeasti s-bensa halvempaa kuin muissa paikoissa? Täällä kun katselee abc:n hintoja niin järkeään 10% kalliimpaa polttoaine kuin esim nesteellä.