mun s-etukortti maksoi 100 €, paljonko sinun
Lehtijutussa, IS lukee et maksais 35 € mut multa otettiin 100€. Mitään ei ole parissa vuodessa tullut bonuksia..en paljoa ostakkaan kun niissä on niin kallista.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko siitä vielä maksettu jotain? Järkyttävää. Hankin korttini iäisyyksiä sitten. Kauhea ajatus, että on siitä vielä jotain maksanut. S-kaupat ovat niin epämiellyttävä kokonaisuus.
Kyllä siitä osuudesta on aina pitänyt jotain maksaa, ennen sai pelkän kortin ilman omistusosuutta ilmaiseksi.
Mikä siinä nyt niin on epämiellyttävää? Se että maksaa sulle osuudesta 20€ osinkoa joka kevät?
Ei maksanut mitään, mutta sitten se kortti otettiinkin viiden vuoden päästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli EX:n rinnakkaiskortti. Tuli kalliiksi. :)
Millä tavalla?
No taidan mennä s-pankkiin ja kysyä sieltä. Kaippa sit selviää mitä pitää maksaa ja millaset liittymis lahjat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käy nyt liittyyn niin millasia liittymislahjoja on tarjolla?
Riippuu siitä missä asut. Ovat aluekohtaisia. Sen lisäksi taitaa olla kampanjoita.
Ei se asumispaikasta riipu, vaan siitä että mistä osuuskaupasta ostaa osakkuuden. Osuutta ei ole mikään pakko ostaa oman asuinalueen osuuskaupasta.
https://1.bp.blogspot.com/-GwxO_8BG238/WNoBPl7pa6I/AAAAAAAAAPo/WcKZToRM…
Osasta jopa 20% koron... Jotkuhan ostaa näitä osuuksia useammastakin osuuskaupasta.
Kauanko pitää bonuksia kerätä et se 100e tulee täyteen?
Vierailija kirjoitti:
35 euroa useita vuosia sitten. S-ryhmän kaupat selvästi lähimpänä kotia joten lähes täysin keskitetään ostokset sinne. Bonuksia tulee n. 1500e vuodessa. Jos saisin valita niin kävisin mieluiten hyvässä K-supermarketissa tai cittarissa, niissä missä olen käynyt niin valikoima on paljon parempi, erityisesti tuoretiskit on ihan eri maailmasta kuin noissa s-ryhmän kaupoissa.
1500 e bonoksia vuodessa, huh. Montako ihmistä perheesi sisältää?
Juu kans kiinnostais hakee toi kortti.
Onko toi s-bonus kortti muka hyödyllinen?
Hyvää korkoa sataselle miinus verot.
En käytä s- kauppaa mutta esim. vakuutuksista saa bonuksia.
Joten hyödyttää.
Vierailija kirjoitti:
100€:n sijoitukselle saa 6-20€ koron joka vuosi, joten sehän sijoituksenakin kannattava, vaikka ei koskaan asioisi S-kaupoissa. Lisäksi saa sen bonuksen ja asiakasomistajana halvat pankkipalvelut S-pankista. Oikeastaan aika tyhmää olla ottamatta s-korttia.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää bonuksia kerätä et se 100e tulee täyteen?
Osuuskauppa maksaa osuusmaksulle korkoa 6-20% joka vuosi.
Bonus on maksimissaan 5% ja täällä sen saa muistaaksei 900€:n ostoilla ja jos hoitaa maksut S-kortilla, niin saa 0,5% lisäboonuksen maksutapaetuna. Jos tekee ostoja 900€/kk, niin saa siis 49,5€ boonuspalautusta joka kuukausi. Meillä palatus on ollut kuukaudesta riippuen jotain 30-150€:n välillä, yleensä jotain 50-90€.
Tähän sitten päälle se että Prisma on muutenkin alueen halvin paikka ruokaosotoksille ja tankkaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko siitä vielä maksettu jotain? Järkyttävää. Hankin korttini iäisyyksiä sitten. Kauhea ajatus, että on siitä vielä jotain maksanut. S-kaupat ovat niin epämiellyttävä kokonaisuus.
Mistä tämä osuuskauppa vastaisuus tulee?
Kaveri selitti että ei asioi prismassa poliittisista syistä, mutta ei suostunut selittämään että mikä se politiikka on mitä vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100€:n sijoitukselle saa 6-20€ koron joka vuosi, joten sehän sijoituksenakin kannattava, vaikka ei koskaan asioisi S-kaupoissa. Lisäksi saa sen bonuksen ja asiakasomistajana halvat pankkipalvelut S-pankista. Oikeastaan aika tyhmää olla ottamatta s-korttia.
Se on kyllä 0-20€. On paljon s-osuuskuntia jotka eivät maksa osuuspääoman korkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 euroa useita vuosia sitten. S-ryhmän kaupat selvästi lähimpänä kotia joten lähes täysin keskitetään ostokset sinne. Bonuksia tulee n. 1500e vuodessa. Jos saisin valita niin kävisin mieluiten hyvässä K-supermarketissa tai cittarissa, niissä missä olen käynyt niin valikoima on paljon parempi, erityisesti tuoretiskit on ihan eri maailmasta kuin noissa s-ryhmän kaupoissa.
1500 e bonoksia vuodessa, huh. Montako ihmistä perheesi sisältää?
Tuollainen boonus edellyttää vähintään 2272€ ostoksia joka kuukausi. Suuri perhe ja pitkät matkat, jolloin tulee paljon polttoainekululuja.
Ei mitään ja sain ostokuponkeja 2 kpl lisäksi. Junailin tän asian ovelasti eron yhteydessä, dee:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä 0-20€. On paljon s-osuuskuntia jotka eivät maksa osuuspääoman korkoa.
https://www.sijoitussuomi.fi/korkoa-maksaneet-s-osuuskunnat-vuodelle-20…
En ole ajtellutkaan että joku ei maksaisi korkoa. Itse olen saanut tuon 10% joka vuosi sen 20 vuotta jonka olen ollut asiakasomistaja.
Sata euroa se yleensä on. Meillä tulee n. 50€/kk bonuksia, ja Prisma on aika edullinen ja isot valikoimat, myös muuta kuin ruokaa. Ja bensan ostan myös siitä pihasta samalla kun käyn kaupassa.
Ja keväällä tulee aina 20€ osuuspalautusta vai mitä se on, mulla on ollut s-bonuskortti yli 20 vuotta, jos nyt ajattelee pelkkää euroaikaa eli 17x20€ = 340€ olis saanut vaikka ei olisi ostanut mitään.
Nyt kun isä kuoli jäi häneltä myös osuus, ja tänä keväänä pätkähtää mulle 40€. Hänellä oli eri osuuskaupan osuus ja siten sai sen suoraan siirrettyä minun nimiini. Jos olisin luopunut osuudesta olisin saanut sen satasen takaisin, mutta eihän se kannata, lypsävää lehmää tappaa.