mun s-etukortti maksoi 100 €, paljonko sinun
Lehtijutussa, IS lukee et maksais 35 € mut multa otettiin 100€. Mitään ei ole parissa vuodessa tullut bonuksia..en paljoa ostakkaan kun niissä on niin kallista.
Kommentit (112)
S-etukortin osuusmaksu on 100 euroa. Hinnan voi maksaa joko yhdellä kertaa tai maksamalla ensin 20 euroa ja kerryttämällä loppuosan osuusmaksusta bonuskertymällä vähitellen.
En muista, otin kortin vuonna 2001 markka-aikana :D bonuksia tulee parhaimmillaan yli 100e/kk.
Teen suurimmat ostokset tukussa ja täydennän Prismasta ihan siksi että on halvempi. Monet tuotteet on tukussakin kalliimpia kuin Prismassa.
35 euroa useita vuosia sitten. S-ryhmän kaupat selvästi lähimpänä kotia joten lähes täysin keskitetään ostokset sinne. Bonuksia tulee n. 1500e vuodessa. Jos saisin valita niin kävisin mieluiten hyvässä K-supermarketissa tai cittarissa, niissä missä olen käynyt niin valikoima on paljon parempi, erityisesti tuoretiskit on ihan eri maailmasta kuin noissa s-ryhmän kaupoissa.
Peeässä 100 e
HOK-Elanto 35 e
Kun siirryin Peeässältä HOK-Elannolle muuton yhteydessä niin mulle maksettiin erotus.
Riippuu ihan osuuskaupasta! Myös bonustaulukoissa on eroja!
100 e, mut saatiin heti kaiken maailman bonarilippuja sen edestä takaisinkin. Ei ole kyllä koskaan tarvinnut katua siirtymistä Koosta Ässään.
Satasen paikkeilla. Ostin niitä osuuksia viime vuonna toista kymmentä, kun maksavat sille niin hyvää korkoa.
Satkun maksoi myös. Minkä takia jossain paikoissa on noin paljon halvempi?
20 euroa maksoin vuosi sitten ja sain jonkun pienen lahjakortin S-Marketiin. Vielä ei ole tuo 100 euron osuusmaksu kasassa, kun bonuksia tulee kuukaudessa keskimäärin joku 6 euroa. TOK kyseessä jos sillä nyt on merkitystä.
2 aik + 2 lasta, käytämme n 400€/kk S- ryhmään ruokaostoksilla ja jonkin verran keskitysbonareitakin tulee.
Saamme vuodessa n 150€ kaikkinensa bonuksia, maksutapa-alennuksia ja osinkoja.
On todellakin maksanut itsensä takaisin moneen otteeseen.
S- ryhmän eri alueilla on eroja. Isojakin eroja. Kannattaa todella miettiä miltä alueelta korttinsa ostaa ja jäseneksi liittyy. Liittyä voi mihin hyvänsä.
Mun alueella ruokakin on noissa kohtuullisen halpaa ja meidän ostoskori tulee S- ryhmässä huomattavasti halvemmaksi kuin K- ryhmässä.
Omassa alueen osuuskaupassa maksoi joskus vuonna 2010 tai 2011 85 euroa, vuonna 2013 osuusmaksu muuttui 100 euroon.
Voi muuten liittyä useampaankin osuuskauppaan jäseneksi. Vaikka kaikkiin, jos niin haluaa. Tulee vakaata tuottoa osuusmaksulle!
Osuusmaksu riippuu alueosuuskaupasta, joiden välillä suuriakin eroja maksuissa. Myös bonustaulukko/edut voivat olla erilaiset.
Eikö muualla makseta osuusmaksua? Eli 10€/vuosi, pelkästä asiakasomistamisesta, vaikka ei tekisi eurollakaan ostoja? Turun Seudun Osuuskauppa ainakin maksaa.
100e. Kortin hinta tullut jo takaisin, kortti on ollut minulla 10kk. Olen kumppanin kanssa asuva opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:09"]
Eikö muualla makseta osuusmaksua? Eli 10€/vuosi, pelkästä asiakasomistamisesta, vaikka ei tekisi eurollakaan ostoja? Turun Seudun Osuuskauppa ainakin maksaa.
[/quote]
Riippuu osuuskaupasta. Yleensä jotain maksetaan. HOK-Elanto maksoi taas 10% eli 3,5 euroa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:05"]
Satkun maksoi myös. Minkä takia jossain paikoissa on noin paljon halvempi?
[/quote]
Sulla oli vaihtoehtoja niissä maksuissa. Kuten edellä joku luetteli.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:09"]
[/quote]
Oikea nimitys on osuuspääomalle korkoa. Osuusmaksu on se, minkä maksat osuuskauppaan liittyessäsi. Käsittääkseni suurin osa S-ryhmän osuuskaupoista maksaa osuuspääomalle 10 % vuosittaista korkoa.
En mä muista, olisko ollu 500mk. Tuosta on maksettu osinkoa jotain 10€ vuodessa ja boonukset päälle, joten on tullut takaisin 15 vuoden aikana reilusti jo pelkkinä osinkoina. Ja eikös sen rahan saa vielä takaisinkin, jos joskus luopuu osakkuudesta?