Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskoton mies?

Vierailija
03.06.2014 |

Sain äsken tietää, että eräs nainen oli ehdotanut miehelleni oluella käymistä ja muutenkin viestitellyt. Ovat samassa ammatissa, nainen on minua paljon nuorempi. Mieheni oli vastannut kieltävästi mutta kuitenkin ilmaissut että olisi kiva nähdä. Onko tämä nyt sitä mitä muissakin avioliitoissa tapahtuu eli vanha vaimo dumpataan kun lapset ovat lähteneet kotoa? Ja olen oikeasti järkyttynyt, en haluaisi kuulla mitään ikäviä kommentteja. Olen kuitenkin luullut, että mieheni haluaa olla kanssani kuolemaan asti. Mutta....?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto. Mulle jos kävis noin, niin olisin ihan kauhuissani. Toivottavasti miehesi ymmärtää, ettei vaihtamalla parane, vain ääni muuttuu. Voimia!

Vierailija
2/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa kuullut itsekin. Ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä, lapset kohta aikuisia. Mies mhönsi ihastuneensa kollegaansa mutta "kaveripohjalla" liikuttiin edelleen. Kahvilla töiden jälkeen ja tekstailua. Tiedä sitten. Jotenkin en jaksa stressata. Ei toista voi omistaa. Pitkä liitto, ei ole intohimo kuollut, mutta väistämättä jotain ihastumisia on pakko tulla. Luonnotonta jos nitä ei olisi. Tämä on kyllä aiempaa vakabampi, koska mies siitä kertoi - tosin pakon edessä mutta silti. Annan aikaa, mutta en päästä liekaan liikaa narua kuitenkaan. Katsotaan miten käy.

Vierailija
4/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä. Kauhuissani olen, en oikein voi uskoa, että meillekin kävisi näin. Niin, ja mies on viikon työmatkalla...päässä pyörii vaan ajatukset siitä kuinka näin voi käydä? Mutta voiko nainen ehdottaa olusilla käyntiä ihan oikeasti vain "muuten vain"?  Jos se olisikin vain työjuttujen kelaamista oluen äärellä, no ei, en ole niin naiivi, vai olenko, en tiedä. Mutta olisi edes jättänyt silloin kun olin vielä nuori ja kaunis, nyt olen kuin vanha tiskirätti joka joutaa pois. Olen miehellekin puhunut kuinka vaikeaa on kun pesue muuttaa kotoa pois, mutta mies ei ole yhtään haikea. Ehkä syy selvisi. Mutta voi että...en tiedä mitä ajatella, ehkä mitään pahaa ei ole ilmassa, vai olenko nyt liian naiivi??

Vierailija
5/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:13"]Aivan samaa kuullut itsekin. Ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä, lapset kohta aikuisia. Mies mhönsi ihastuneensa kollegaansa mutta "kaveripohjalla" liikuttiin edelleen. Kahvilla töiden jälkeen ja tekstailua. Tiedä sitten. Jotenkin en jaksa stressata. Ei toista voi omistaa. Pitkä liitto, ei ole intohimo kuollut, mutta väistämättä jotain ihastumisia on pakko tulla. Luonnotonta jos nitä ei olisi. Tämä on kyllä aiempaa vakabampi, koska mies siitä kertoi - tosin pakon edessä mutta silti. Annan aikaa, mutta en päästä liekaan liikaa narua kuitenkaan. Katsotaan miten käy.

[/quote]

Et päästä liekaan liikaa narua??? Sairasta! Pidätkö miestäsi jonakin kotieläimenä vai mitä??

Vierailija
6/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni teistä "vanhoista vaimosta" on tyytyväisiä "vanhoihin miehiinne"?

Jos tätä palstaa on uskominen, niin eikö se ole vaan hyvä että ukot lähtee kiertoon? Eihän teistä kukaan tunnu olevan ukkoihiinne tyytyväisiä.

Vierailija
7/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:13"]Aivan samaa kuullut itsekin. Ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä, lapset kohta aikuisia. Mies mhönsi ihastuneensa kollegaansa mutta "kaveripohjalla" liikuttiin edelleen. Kahvilla töiden jälkeen ja tekstailua. Tiedä sitten. Jotenkin en jaksa stressata. Ei toista voi omistaa. Pitkä liitto, ei ole intohimo kuollut, mutta väistämättä jotain ihastumisia on pakko tulla. Luonnotonta jos nitä ei olisi. Tämä on kyllä aiempaa vakabampi, koska mies siitä kertoi - tosin pakon edessä mutta silti. Annan aikaa, mutta en päästä liekaan liikaa narua kuitenkaan. Katsotaan miten käy.

[/quote]

Et päästä liekaan liikaa narua??? Sairasta! Pidätkö miestäsi jonakin kotieläimenä vai mitä??

[/quote]

Höh, tarkoittaen etten ala olla enkä ole välinpitämätön, kasvata etäisyyttä, vetäydy tms. Kyllä kai sitä vähän saa pitäö kiinikin? Pitkä matka vielä oikeaan kahlitsemiseen, mustasukkaisuuteen.

Vierailija
8/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:17"]

Kuinkas moni teistä "vanhoista vaimosta" on tyytyväisiä "vanhoihin miehiinne"?

Jos tätä palstaa on uskominen, niin eikö se ole vaan hyvä että ukot lähtee kiertoon? Eihän teistä kukaan tunnu olevan ukkoihiinne tyytyväisiä.

[/quote] 

Minä olen. Suurimmaksi osaksi. t. se kotieläimen kahlitsija

Vierailija
9/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä taas. Kyllä minäkin olen tyytyväinen mieheeni. Hyvä mies ja hyvä isä on ollut. En minä halua hänestä luopua. Mutta miksi me naiset ehdotamme jonkun aviomiehelle kaljallakäyntiä, missä on siskojen keskinäinen solidarisuus? Eikö niitä vapaita miehiä ole ihan tarpeeksi? En ole kyllä itse tuollaisia ehdottanut, monta muuta vääryyttä olen elämässäni ihan satavarmasti tehnyt. En tahdo myöskään haudata ajatusta yhteisestä isovanhemmuudesta; en ole ajatellut mitään tällaista, mikä tänä iltana iski naamalle rätin tavoin. Toivon, että olen kuvitellut liikaa siitä, mitä oluella käyminen tarkoittaa. Mutta viikon päästä mies palaa kotiin töistä, saa nähdä mitä sitten tapahtuu. Töissä hän on tosiaan hyvin klassisesti ollut aina ja koko ajan, ei ole yhteisiä vapaapäiviä tahtonut viettää. Jos sitä on sitten vietetty toisenlaista vapaa-aikaa....

Nyt muuten vasta ymmärrän mitä tarkoittaa netissä avautuminen tuntemattomille -  eihän tätä voi kellekään muulle huutaa ja tuskaansa purkaa. Inhottava tuska ja suru ja sadat tunteet joita ei osaa nimetä.

Vierailija
10/10 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole uskottomia se on vain naisten harhaluuloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme