Olen kateellinen miehen menoista.
Niin, meillä pienet lapset ja mies taas jossain kissanristiäisissä, ja minä lasten kanssa kotona. Eilenkin oli jotain menoa töiden jälkeen, ja samoin tulevana viikonloppuna on. Minulla ei ole mahdollisuutta lähteä viikonloppunakaan miehen mukaan erääseen tapahtumaan, kun ei ole hoitopaikkaa juuri silloin lapsille.
Jotenkin vaan tympii niin... Mies ei koskaan suunnittele meille mitään yhteistä menoa meille, vain itselleen. Ja jos minä jotain joskus ehdotan, niin aina on jotenkin nihkeenä ehdotuksistani, joten olen luovuttanut senkin suhteen. Mua taas ei kukaan muu enää edes pyydä minnekään, koska lasten syntymän jälkeen en miehen vaihtelevien töiden takia juuri koskaan pääse lähtemään minnekään... Tuntuu siltä, että kuolen tylsyyteen kohta. Ei edes asu ketään kavereita lähellä, kun mies halusi muuttaa aikoinaan "maaseudulle".
Muita joilla samanlaisia kokemuksia? Ehdotuksia miten voisin piristää itseäni tässä elämäntilanteessa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:21"]
Hanki jokin uusi harrastus itsellesi!
[/quote] Tai uusi rakastaja ;)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 22:00"]
Iso osa ongelmaasi valitettavasti on omissa asenteissasi. Viimeinen viestisi lopussahan tuo on. Miehesi piti muistakin elämän osa-alueistaan kiinni vaikka perhettä tulikin, sinä et. Etkä osaa yksin mitään tehdä etkä yksin minnekään lähde. Suoraan sanottuna olisin huolissani parisuhteestani tuossa tilanteessa ja siitä miten mielenkiintoinen ihiminen sitä kumppanilleni osaisin edes olla. Eihän se erokaan tuota tilannetta pelastaisi, se että saisit lisää omaa aikaa, miten sen edes käyttäisit? Joisit kotona pussikaljaa ja kirjottelisit av:lle? Anteeksi, mutta ihan ärsyttää, miten jotkut naise tekee ihan itse elämästään vankilaa.
[/quote]
Olet oikeassa, en koekaan itseäni enää kovin mielenkiintoiseksi ihmiseksi. Sen takia tässä kärsinkin pienimuotoista kriisiä, ja täytyy sanoa, että on jopa käynyt mielessä tämä jonkun ehdottama rakastajan ottaminen, että jospa siitä saisi vähän piristystä elämään... Aika säälittävää, enkä usko että kykenisin oikeasti sellaiseen, tai että oikeasti edes haluaisin sitä, mutta mielessä tosiaan on käynyt. AP
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:13"]
"meillä pienet lapset ja mies taas jossain kissanristiäisissä" "Mies ei koskaan suunnittele meille mitään yhteistä menoa meille, vain itselleen."
Puhuit itsesi pussiin, kannattaisi olla tarkempi kun lähtee toista mollaamaan.
[/quote]
Sori, en ymmärtänyt. AP
[/quote] Miten suunnittelee vain itselleen kun on juuri lasten kanssa menossa..
[/quote]
Miten ihmeessä sait ne lapset mukaan miehen menoihin??
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:13"]
"meillä pienet lapset ja mies taas jossain kissanristiäisissä" "Mies ei koskaan suunnittele meille mitään yhteistä menoa meille, vain itselleen."
Puhuit itsesi pussiin, kannattaisi olla tarkempi kun lähtee toista mollaamaan.
[/quote]
Sori, en ymmärtänyt. AP
[/quote] Miten suunnittelee vain itselleen kun on juuri lasten kanssa menossa..
[/quote]
Miten ihmeessä sait ne lapset mukaan miehen menoihin??
[/quote]
:D Joo siis sori, tulee vähän kirjoitusvirheitä välillä kun tekee useaa asiaa yhtäaikaa. AP
Iso osa ongelmaasi valitettavasti on omissa asenteissasi. Viimeinen viestisi lopussahan tuo on. Miehesi piti muistakin elämän osa-alueistaan kiinni vaikka perhettä tulikin, sinä et. Etkä osaa yksin mitään tehdä etkä yksin minnekään lähde. Suoraan sanottuna olisin huolissani parisuhteestani tuossa tilanteessa ja siitä miten mielenkiintoinen ihiminen sitä kumppanilleni osaisin edes olla. Eihän se erokaan tuota tilannetta pelastaisi, se että saisit lisää omaa aikaa, miten sen edes käyttäisit? Joisit kotona pussikaljaa ja kirjottelisit av:lle? Anteeksi, mutta ihan ärsyttää, miten jotkut naise tekee ihan itse elämästään vankilaa.