Mitä täytekakun väliin?
Vahelmahillo kermavaahto ja murskattu marenki sopiiko?vai onko muita ideoita.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:18"]Loskat.
t. Tomi
[/quote] tarkenna
Mä laitan yleensä vaalean pohjan toiseen väliin valkosuklaamoussea (maustamaton tuorejuusto, kuohukerma, pandan valkosuklaa) ja toiseen mangopassionmoussea persikoilla höystettynä. Tumman pohjan sisällä käytän useimmiten mariannemoussea (mariannerouhe, kerma, tuorejuusto)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:28"]Mä laitan yleensä vaalean pohjan toiseen väliin valkosuklaamoussea (maustamaton tuorejuusto, kuohukerma, pandan valkosuklaa) ja toiseen mangopassionmoussea persikoilla höystettynä. Tumman pohjan sisällä käytän useimmiten mariannemoussea (mariannerouhe, kerma, tuorejuusto)
[/quote] sulatatko valkosuklaan vai rouhitko
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:28"]Mä laitan yleensä vaalean pohjan toiseen väliin valkosuklaamoussea (maustamaton tuorejuusto, kuohukerma, pandan valkosuklaa) ja toiseen mangopassionmoussea persikoilla höystettynä. Tumman pohjan sisällä käytän useimmiten mariannemoussea (mariannerouhe, kerma, tuorejuusto)
[/quote] sulatatko valkosuklaan vai rouhitko
[/quote]
Sulatan aina =)
Meneeköhän se marenki vähän hukkaan kakun välissä, kun eikös se vety pehmoiseksi helposti? Muuten kyllä kuulostaisi hyvältä.
Loskat.
t. Tomi