Kävin ottamassa täyteaineet juonteisiin ja herraisä että kävi kipeää!
Miksei kukaan ole sanonut, että sen ruiskun piston jälkeen alkaa tuntua se aineen leviäminen ja voi jumankeisson että se tuntuu inhottavalta! Ja käy kipeää!
Puudutetta laitettiin ja annettiin joku 5 min vaikuttaa. En tiennyt eka puolella että mitä on odotettavissa, niin menihän se,
Toisella puolella teki jo niin häijyä että...Vaistomaisesti yritin vetäytyä alta pois.
Ei ollu hääviä ei.
Miten ne jotkut amerikan pissikset kestää hoitoja, kun ne alkaa parkumaan kun kynsi katkee.
Mutta kyllä se kannatti, tänään ihanasti kuonojuonteet poissa. Näyttää vähän paremmalta. Meikki naamaan ja menoksi.
Kommentit (30)
680 euroa, jestas olipa se kuitenkin aika summa. Jotenkin ajattelin että joku 500 mutta näköjäns tuli enemmän.
Juoneet hävis ja alaspäin venähtäneet suupielet oikeni.
Olen tyytyväinen. terv. 51-v.
En ny viittii paikkaa laittaa nimellä tänne kuitenkaan.
Turun Estetiassa on nyt tarjous 325€ 1 ml jotain täytettä. Tuolla sais kai jo jotain apua...
Mitä ainetta sulle laitettiin? Oon itse aatellut myös.
Riittäkö tuo 1 ml mihinkään? Kuulostaa tosi pieneltä määrältä, noihin nenänpielestä suupieleen meneviin juonteisiin aattelin ottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:01"]
Kuinka usein pitää piikittää?
[/quote]
No tämähän alkaa kuulostaa jo narkkareiden keskusteluilta...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:01"]
Mitä ainetta sulle laitettiin? Oon itse aatellut myös.
[/quote]
Ja mitäköhän alapeukuttamista tässäkin oli? Ei sun ole pakko laittaa, rupsahda rauhassa.
"Herregud" Emla- puudutevoiteen pitäisi antaa vaikuttaa noin puoli tuntia. Ei ihme, että on hieman sattunut tuo operaatio :)
Itse sain Botoxia ja sattui pirusti sekin. Ei puudutettu.
En tykännyt siitä tunteesta joka jäi jäljelle, en ota uudestaan.
Te jotka käytte näissä pistoshoidoissa,ottakaa selvää mikä koulutus hoitajalla on! Itse en antaisi kenenkään pelkän lääkefirman edustajan koulutuksen käyneen koskea itseeni.
Kasvoissa on paljon hermoja ja esim. botoxin pistäminen hermoon voi aiheuttaa kasvohalvauksen. Samoin suoneen osuessaan pistos voi aiheuttaa mustelman.
Itse kävisin ottamassa pistoksia henkilöltä joka on sairaanhoitaja tai lääkäri.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:18"]
Te jotka käytte näissä pistoshoidoissa,ottakaa selvää mikä koulutus hoitajalla on! Itse en antaisi kenenkään pelkän lääkefirman edustajan koulutuksen käyneen koskea itseeni.
Kasvoissa on paljon hermoja ja esim. botoxin pistäminen hermoon voi aiheuttaa kasvohalvauksen. Samoin suoneen osuessaan pistos voi aiheuttaa mustelman.
[/quote]
Ei botoxia saakaan pistää muu kuin lääkäri Suomessa (saakohan jossain sairaanhoitaja, ehkä). Se on hermomyrkky.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:18"]
[/quote]
Mulle laittoi lääkäri, kiitos tiedostasi....
Ei sen pitäisi sattua. Taitava ja kokenut alan lääkäri osaa hommansa.
Ei sen pitäisi sattua....tuo konditionaalimuoto vetää lauseeltasi maton alta.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:31"]
Ei sen pitäisi sattua. Taitava ja kokenut alan lääkäri osaa hommansa.
[/quote]
Ahaa, mites estät sen kivun? Kerro enemmän!
Ihan sama mitä ihon alle laitetaan ja kuka laittaa, se sattuu.
Käy kipeää???? Kannattaisko opetella suomen kieli. Toinen yhtä ärsyttävä ilmiö on käyttää ilmaisua 'mitä kävi' silloin kun tarkoitetaan että mitä tapahtui tai sattui. Arghhh!
Silmät pyöreinä katsonut joskus ohjelmaa jossa kerrotaan Tiina Jylhän luotsaamasta yrityksestä, siellä näytti olevan aika villiä tuo touhu. Millä koulutuksella Jylhä ja muutama muu ohjelmassa esiintyvä piikitti asiakkaita?
ap. kirjoituksesta ei käynyt ilmi missä hän kävi piikitettävänä.
Mammat hei, botox ja täyteaine on ihan eri asioita!!
"Kauneuden" eteen tulee kärsiä. Vanha viidakon sanonta.