Mies muuttui yhteenmuuton myötä epäsiistiksi
Olin aina ihmetellyt mieheni asuntoa - se suunnilleen kiilsi. Astiat tiskattiin heti ja vaatteita ei lojunut lattialla.
Kun muutimme yhteen, saan jatkuvasti olla keräämässä miehen sukkia ja kamalia sotkuja. Ei käyttänyt ennen alkoholiakaan (pari kertaa vuodessa viiniä), mutta löysin kolme tyhjää kaljapulloa pöydältä kun tulin töistä ja kämppä oli järkyttävässä kunnossa. Siivosi kyllä _seuraavana päivänä_, muttei niin siistiksi kun se oli ollut.
Mikähän siihen on mennyt? Töissä ei käy, opiskelee.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:22"]
Jos ei yhteisessä kämpässä elä siististi, silloin ei eletä yhteisessä kämpässä.
[/quote]
Meidän kohdalla se tarkottaisi eroa, eikä se ole ihan sitä mitä haen.
Miehessä muuten kaikki kohdillaan.
Sille kävi kuten useille miehille käy. Sai itselleen piian, niin ei enää viitsi siivota itse. Monet miehet taantuvat lapsen tasolle yhteenmuutossa, aivan kuin palaisivat äidin helmoihin...
Mulle kävi niin, heh. Elin todella siististi, kun asuin yksin, mutta yhteenmuuton myötä muutuin porsaaksi. Muutos tympii itseänikin, miestä vielä enemmän. Kaippa mies siivoaa liikaa, niin pääsin laiskistumaan
Eihän sen enää tarvitse siivota, kun on saanut naisen sitä varten.
Oletko muuten tullut koskaan ajatelleksi, kuka hänen asuntonsa kävi siivoamassa silloin, kun asui yksin. Pidä varasi, että se sama ei hyökkää ainakaan sinun asuntosi kimppuun, olipa hän sitten sisko, äiti, tai ...
Meilläkin on nykyään hyvin epäsiistiä. Kumpikaan ei siivoa.
Olisikohan äiti käynyt siellä siivoamassa.
Kun tottuu tiettyyn palvelutasoon, ei viitsi itse vaivautua. Tai vaihtoehtoisesti jos tekee jotakin, toinen tulee perässä ja tekee kuitenkin uudestaan ja oikein. Silloinkaan ei viitsi vaivautua.
No sitä vartenhan miehet akkoja ottavat, että ne tekis akkojen hommat kodissa.
Jos ei yhteisessä kämpässä elä siististi, silloin ei eletä yhteisessä kämpässä.