Unelmavartalogallup:
Liitä tähän linkki unelmavartalostasi,
sekä lyhytkuvaus, MIKSI se on unelmavartalosi ja KUINKA KAUKANA olet tästä unelmasta?
Katsotaan millainen ihanne meillä täällä vallitsee. :)
Kommentit (30)
Tässä minun.
http://pump-and-burn.tumblr.com/post/36060453185/othill58-mallory-haldeman
Niin siisti. Rinnat ei tarvitse olla tosin noin suuret.
Vahvan, kiinteän näköinen, kunnolliset pyöreät olkapäät, ja kunnolliset reidet.
nam
Itse olen vielä pieni tuohon verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:15"]Ei oo linkkiä, mutta lyhyesti:
Kapea vyötärö, lantiota saa olla, ns. Tiimalasivartalo. Sopusuhtaisen isot tissit ja pyöree peppu. Timmit reidet ilman selluliittia.
[/quote]
Meinasin laittaa tämän saman.
Siksi, koska yksinkertaisesti näyttää kivalle.
En ole kaukana tästä. Aloin treenaa kroppaa kohta kaksi vuotta sitten, yhtäkään reeniä en ole jättänyt välistä, ja se näkyy. Toisinsanoen, olen tavoitteessani parhaillaan :3
Hoikka, mallin vartalo olisi mun ihanne. Siro ja herkkä. Noin 170/55. Pitkät jalat.
Sopivasti lihaksikas, etenkin peba semmonen treenattu pyöreä. Mutta ei liian lihaksikas tai liian pienellä rasvaprosentilla, vaan naisellisen näköinen. Suurimmassa pudottajassa sillä pt Jennillä on aika kiva kroppa, ei liian rasvaton vaikkakin treenattu.
Britney Spears joskus vuoden 2004 tienoilla (tosin ei silareita, kiitos). Itse olen hoikempi ja sirompi, ihan ok näinkin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:18"]Tässä minun.
nam
[/quote]
Yök mikä bulldog!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:30"]
Sopivasti lihaksikas, etenkin peba semmonen treenattu pyöreä. Mutta ei liian lihaksikas tai liian pienellä rasvaprosentilla, vaan naisellisen näköinen. Suurimmassa pudottajassa sillä pt Jennillä on aika kiva kroppa, ei liian rasvaton vaikkakin treenattu.
[/quote]
Aa, vielä että kuinka kaukana olen.. Hiukka enemmän rasvaa, hiukka vähemmän lihaksia tällä hetkellä. Geneettinen lahjakkuus mulla näyttää olevan lihasten kasvattamiseen ja tarvittava osaaminen, sanoisin että olen tavoitteessani puolessa vuodessa.
Mallivartalo, mutta ei ihan anorektisemmasta päästä. Pituus 175-180cm, pienet rinnat, kapea vyötärö, leveähkö lantio ja piitkät jalat.
Valitettavasti ehkä vain 0.01% naisista on tätä luokkaa.. Esim Candice Swanepoel.
Numero 8!
Miksi helvetissä pitää tulla avautumaan, ja huutelemaan typeryyksiä.
Tuo on jonkun ihanne ja on vaatinut kovaa työtä
Kerro omasi äläkä auo päätäsi.
En jaksa etsiä kuvaa.
Treenatun näköinen eli sellainen lihasmuodokas ja ryhdikäs. Lihaksien olisi hyvä erottua hieman, mutta ei rasvaton kroppa. Pienet rinnat, mieluiten sellaiset, että ei tarvitse rintsikoita. Kapea vyötärö ja leveämpi lantio. Pituus yli 165 mutta alle 170.
Olen hyvin lähellä tätä, mutta rinnat on isommat ja muutenkin pikkaisen vähemmän voisi olla rasvaa. Olkapäissä ja käsivarsissa saisi olla vähän enemmän lihaserottuvuutta ja massaakin.
Tämä näyttää kauniilta, kasvot, vartalo, rinnat.
Siinä olisi aikamoinen kolmikko.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:15"]Ei oo linkkiä, mutta lyhyesti:
Kapea vyötärö, lantiota saa olla, ns. Tiimalasivartalo. Sopusuhtaisen isot tissit ja pyöree peppu. Timmit reidet ilman selluliittia.
[/quote]
Meinasin laittaa tämän saman.
Siksi, koska yksinkertaisesti näyttää kivalle.
En ole kaukana tästä. Aloin treenaa kroppaa kohta kaksi vuotta sitten, yhtäkään reeniä en ole jättänyt välistä, ja se näkyy. Toisinsanoen, olen tavoitteessani parhaillaan :3
[/quote]
Miksi miinukset? Haluatteko kuvan?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:18"]
Tässä minun.
nam
[/quote]
Näyttää ihan koiralta.
Ihannevartalo: pituus 180cm, paino siinä 62-65kg. Treenattu, hyväkuntoisen näköinen, mutta ei liikaa. (esim. vatsalihakset saavat hiukan erottua, muttei järkysti.) Pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, pitkät sääret, C-kupin rinnat, kapea vyötärö.
Tuo olisi paranneltu versio minusta: olen hieman tuota lyhyempi enkä kovin treenattu ja rinnat ovat B-kuppia. Niin ja kapeaa vyötäröä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:18"]
Tässä minun.
nam
[/quote]
On jo varsin olemattomat rinnat. Oletko varma, ettet haluaisi olla mies?
http://bigssolutions.blogspot.com/2013/02/workouts-tips-and-tricks-to-get-flat-abs.html?m=1
Rinnat vähintään b-kupit.
18 lisää: mulla on alavatsa tunnotonta löysää löllöä sektioarvesta puoleen väliin napaa. Ei lähde kuin kirirginveitsellä. Vittuunnun laihikseen ja treenaukseen, kun aina vatsa pursuaa ja esim. mekkojen kankaat laskeutuu sen päälle välillä niin pahasti, että näyttää siltä, että mulla olis vatsan tilalla peppu.
Minulla ei ole kuvaa unelmavartalostani, mutta se kulkee koko ajan mukanani. Erikoisinta siinä on, että se on hurjan kaunis painosta riippumatta: sekä 55-kiloisena että 74-kiloisena. Se ei ole koskaan tursunnut mistään eikä ollut liian laiha. Kaikki vartaloni osat ovat sopusuhtaisia ja elegantin muotoisia ihan sormien ja varpaiden pikku lihaksista lähtien.
Kasvoista en nyt tässä mainitse mitään. Parhaimmillani olisin paperipussi päässä :)
Ei oo linkkiä, mutta lyhyesti: