Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voihan hemmetti!! Tunnen olevani ihan teini :D

Vierailija
17.07.2014 |

Kävin juuri ekaa kertaa popedan keikalla ja katsoin heti että jumantsuikka että on söpö kitaristi. Pakko myöntää että vaikka olenkin heidän musiikkiaan fanittanut jo vuosia, mulla ei ollut mitään hajua kuka on Costello Hautamäki. Koko keikan tuijotin häntä ja voin vaikka vannoa että hetken meillä oli katsekontakti (juuri tämän vuoksi tunnen oloni ihan teiniksi). Olin äitini kanssa keikalla ja sen loputtua äitini heti mainitsi kuinka se Costello on vieläkin komea. Sanoin sitten että saman huomasin itsekkin. Sitten vasta kun kuulin äitini ihailleen tätä jo 15 vuotiaana kävin miettimään että minkäköhän ikäinen se on. "viisissä kymmenissä sen pitää olla.. plus-miinus pari vuotta" vastasi äitini :D En voi uskoa että "kuolattiin" äitini kanssa saman miehen perään, enkä myöskään sitä minkä ikäinen hän on. Siitä kulmasta mistä minä seisoin, olisin veikannut 35, ehkä max 40 :D Niin se silmä heittää. Mutta siis apua, ihan teinimäinen "ihastus" kitaristiin iski nyt päälle :D 

Muita saman miehen "uhreja"? :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googlettaa minkä näköinen tapaus kyseessä. Ihan kamala hampputukka, sori. 

Vierailija
2/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Joo no pitkän tukan ystävä en ole minäkään :D

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kattoon, et vetääkö joku ah niin teinix-fiiliksen päälle yliöveriks vedettynä, mutta ei. Jatkakaa.

t. teini

Vierailija
4/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäkää nyt muutkin ettei minä ja äitini olla ainoat :D Varmasti moni muukin on ihastunut siihen hymyyn 

-Ap

Vierailija
5/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se nuorena söpö

Vierailija
6/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on seksikäs! Olin pari vuotta sitten kuuntelemassa heitä ja näin Costellon ekaa kertaa, huhuh, miten kuuma mies! :)

Vierailija
7/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se söpö edelleen. Minäkin sen tajusin vasta muutama vuosi sitten, kun olen alta 3-kymppinen itse. Mutta joo, muakin hämmensi sen ikä! :D

Vierailija
8/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä komistus!