Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa naapurin mies

Vierailija
03.06.2014 |

On vaimonsa tossun alla täysin ja talutusnuorassa. Miehestä näkee kilometrin päähän, kuinka sitä vituttaa, mutta ei ilmeisesti uskalla sanoa vastaan vaimollensa. Vaimo on kokoa sotanorsu, vähän kun Justiina ja  Pekka Puupää.

Mies käy iltaisin lenkillä ja piipahtaa usein lähiökuppilamme kautta. Mies on kaikin puolin todella mukava yksin ollessaan, mutta hiljainen hissukka vaimonsa ollessa paikalla. Ei uskoisi samaksi mieheksi.

Meillä ollut pientä silmäpeliä ja pihatalkoissa mies hipaisi ohimennen kättäni ojentaessani minulle haravaa ja tuli ihan lähelle, kun pussitimme lehtiä.

Usein olemme vaihtaneet myös katseita postilaatikoilla ja jutelleetkin niitä näitä, jos vaimo ei ole paikalla.

Tekisi niin mieli pyytää mies lasilliselle ja katsoa, mihin se johtaisi. Itse olen lapseton ja eronnut. Miehen lapset ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaahaa luuseri huora, kunhan kuvittelet. Nää märkiä unias rauhassa.

Vierailija
2/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ILMISELVÄ provo. Kohta legioona hyvin vihaisia av-mammoja tulee sinua huorittelemaan. Ehtikin jo yksi, oho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että haet syytä viedä toiselta naiselta hänen puolisonsa. Anna miehen tehdä aloite jos on tehdäkseen.

Vierailija
4/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sisko mennä, mutta varo siiderivalaan kostoa.

Vierailija
5/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita toisten avioliittoa, joka on heidän oma asiansa. Minua oikeasti oksettaa nykyisin se, miten vähän ihmiset kunnioittavat vakinaista parisuhdetta.

Vierailija
6/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy poissa toisten avioliittoa sotkemasta! Jospa tuon vaimon käytös johtuukin juuri siitä, että miehellään on taipumusta vieraisiin! Sinäkö edesauttaisit miestä huoraamaan ja vaimoa kärsimään lisää? Yleensä on niin, että toinen on antanut aihetta mustasukkisuuteen, ei se normaalisti itsestään synny sellainen tunne! Usen syyllinen toisen pahaan oloon on juurikin se oikein mukava puoliso, josta kaikki niin kovin pitävät, mutta joka ikävä kyllä on pettänyt tai toistuvasti pettää puolisoaan, ja muut näkevät sen petetyn epätoivon, ahdistuksen, surun, huolet, masennuksen, ... Eivätkä monet välitä yhtään mitään! Eikun lisää vaan taakkaa sille jo ennestään loukatulle ja petetylle!

Sitäkö sinäkin naapurin rouvaa halveksiva ja hänen miestään haikaileva haluat?

Tyhmiä on maailma täynnä!

Vierailija
7/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetapa toisen avioliiton rikkomisesta haaveilu, kun oma liittosikin on jo rikkoutunut. Toiselleko kostat? Ei ole sinun miehesi tuo, joten etsi vapaa, älä varasta toisen omaa! Lumput vain tekevät niin, ei fiksut ihmiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi