Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö paljonko puolisollasi on tilillään rahaa?

Vierailija
03.06.2014 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole tullut kysyneeksi eikä edes kiinnosta. Voi olla vaikka miinuksella. Ei mieskään tiedä mun tilin saldoa. 

Vierailija
22/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Omat tilit, yhteinen tili, määräaikaistalletuksia....minä hoidan kaikki perheen tietokonejutut joihin siis pankkiasiatkin kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän koska meillä on käyttöoikeudet toistemme tileihin ja kaikki näkyy nettipankissa. Ja "harrastamme" sijoittamista joten siinäkin tulee yhdessä niitä rahoja ja osakkeita setvittyä.

Vierailija
24/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän suurinpiirtein. Ollaan minituloisia, mies opiskelee, minä valmistuin juuri työttömäksi. Molemmat saaneet kuitenkin vähän säästettyä pahan päivän varalle. Asuminen maksetaan puoliksi, muut menot maksaa se, jolla enemmän rahaa tilillä/pätkätyön tuloja tulossa.

Vierailija
25/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollenkaan. Meillä on omat käyttötilit sekä yhteiset talous- ja säästötili.

Vierailija
26/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sentilleen, koska hoidan meidän perheen raha-asiat. Mies saa viikkorahaa ja tämä on hänen oma ideansa. Toivoton tapaus rahan suhteen.

Vierailija
27/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta veikkaan että tonnin verran. Meillä on kyllä yhteiset rahat mutta homma menee aika lailla niin, että mies maksaa kaikki laskut ja minä muut talouskulut. Tämä systeemi toiminut hyvin jo seitsemän vuotta.

Vierailija
28/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Useampia tuhansia, mutten tiedä sen tarkemmin. Meillä on omat tilit, mutta yhteiset rahat.

Vierailija
29/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 16:04"]

Tridän sentin tarkkuuddella ja jos en tietäisi, voisin tarkastaa nettipankista. Mulla on käyttöoikeus kaikkiin jomman kumman tai yhteisiin meidän tileihin ja minä maksan laskut, joten käynkin tileillä suht usein.

Mies sen sijaan ei tidä varmaan edes oman tilinsä ajantasaista saldoa, koska ei käytä nettipankkia.

[/quote]

Kirjoitinko minä tuon? Meillä sama tilanne jo neljännesvuosisadan. Ennen sitä äitinsä kävi hakemassa käteistä postista, kun itse työssä käyvänä ei oikein ehtinyt. Yhteiselon alkuvaiheessa ja postipankin lopettaessa siirsi tilin samaan pankkiin kuin minä.

Vierailija
30/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieän, että rahaa on, ja että hän maksaa aina osansa yhteisistä menoista ajallaan. Ei minun tarvitse saldoa tonnin tarkkuudella tietää.

Vierailija
31/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän koskan hoidan perheen raha-asiat. Mieheni ei tiedä paljonko hänellä, minulla tai meillä on tileillä rahaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi