Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon suunnilleen söitte herkkuja jouluna yhteensä? Luetelkaa!

Vierailija
30.12.2020 |

!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 laatikollista suklaakonvehteja. Jouluruokia ja leivonnaisia en syö lainkaan. Paino nousi kolmisen kiloa, mutta lähtenee pois parin viikon aikana, kun hiilaripöhö häviää.

Vierailija
22/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä pitäisi sulle kertoa?

No, sen verran avaan, että siian mätiä söin n. 25 g. Katajanmarjasilakkaa varmaan 100 g. Konjakkigraavattua lohta ehkä 150g. Kylmäsavuporoa 50g. Ja maksapateeta meni varmaan 200g.

Kun aina haukutaan, että av-mammat syövät jouluna miljoona konvehtirasiaa päivässä ja lihovat sata kiloa joulun aikana. Sitten kun kysyy, totuus onkin pari konvehtia ja vähän jätskiä. ap

No mitäpä luulet mikä on totuusprosentti näissä? Ei ne jotka jotain konvehteja syövät paljon a. Vastaa ollankaan tähän, b. Laske syömisiään.

Ja sinä kysyit herkkuja. Konvehdit ei ole herkkuja. Minulle ainakaan. Eikä tortut ja sellaiset.

Tarkoitin herkuilla oikeastaan kaikkea makeaa. ap

No sitten mä vastasin turhaan. En tykkää makeasta, se ei oo mulle herkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 15 konvehtia, 3 joulutorttua ja jotain muuta suklaata vielä päälle. Ja ai niin pari kertaa tein itselleni kermavaahtokahvin.

Vierailija
24/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pandan konvehtirasia lapsen kanssa puoliksi syötiin joulun aikaan.

Vierailija
25/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 vihreää kuulaa

36 julia konvehtia

1 fatserin sininen

77 kettukonvehtia

218 irtonamua

Voi olla että joku on mennyt ohi kirjanpidon

Vierailija
26/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänä jouluna (to-su) syönyt jotenkin viisaammin kuin ennen. Ei ähkyn ähkyä ja paljon kuitenkin söin.

Mun herkkuja: Kaloja, yhteensä varmaan kilon. Suolaa aivan järjetön määrä. Riisipiirakoita munavoilla 6. Juustokakkua yhden järkevän kokoisen palasen - hyvä mä! Puolikkaan valkohomejuuston ja pari keksiä.

Viiniä lipitin litran ja oluita 10. Yhden mulle nimetyn konvehtirasian (vielä kaksi jäljellä) ja nyt vedin kahvilla ekat piparit.

Vastapainona: Tortut on vielä täysin tekemättä. Kinkkua tms. raskasta lihaa en suuhuni laittanut ollenkaan. Laatikoita naatiskelin reilu lusikalliset per päivä. Kivennäisvettä litkinyt litroittain. Klementiinejä pari kiloa, 4 päärynää, 4 omenaa ja raakaa porkkanaa aina kun tulee napostelun tarve.

Onhan tuossa määrää neljälle vuorokaudelle, mutta paljon keveämpää kuin ennen.

132 kg, jospa se tästä alkais pienentyminen.

Vierailija
27/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Jo ennen joulua parin viikon aikana 3 rasiaa konvehteja: Geisha, Fazer mint ja Fazerin sininen. Ja yhden pussillisen suolapähkinöitä. Nyt viikon aikana perheen kanssa on tuhottu 5 rasiaa noita Fazerin konvehtilaatikoita, rasia vihreitä kuulia, pussillinen suolapähkinöitä, kolme kuivakakkua. Kakkuja olen syönyt saman verran kuin muutkin, mutta suklaista suurin osa on varmaan mennyt mun suuhun. Perhe on syönyt myös pipareita, itse niitä vain yhden. Juustoja olen syönyt jonkin verran, mies lähinnä herkutellut nämä. Alkoa on mennyt mulla vain yksi viinilasillinen. Nyt vetelen vielä yhden pussin Pandan suklaalakuja, sellaisia salmiakki kuorrutteisia kuulia. Uutena vuotena jotain herkkuja ja sit loppu.

No vähän on pöhö, mutta en muulloin kuin jouluna repsahda näin. Mulla ei ole mitään rajoitetta herkkuihin ja siksi en niitä normaalisti osta, enkä varastoi kaappeihin. Nytkin kyllä melkein kaikki suklaat oli lahjaksi saatuja. Liikunnallinen ja normaalipainoinen olen. Hampaat tässä eniten ottaa osumaa... :(

Vierailija
28/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makeita herkkuja haetaan, niin söin joulun pyhien aikana noin puolet yhdestä konvehtirasiasta, kolme siivua juustokakkua ja yhden joulutortun. Jaettuna useammalle päivälle ei mennyt mitenkään överiksi... Suolaiset jouluruoat ovat muutenkin enemmän herkkuani.

Vierailija
29/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6-7 laatikollista suklaakonvehteja. Jouluruokia ja leivonnaisia en syö lainkaan. Paino nousi kolmisen kiloa, mutta lähtenee pois parin viikon aikana, kun hiilaripöhö häviää.

En voi ymmärtää, miten joku voi syödä 6 tai 7 laatikollista konvehteja, jakaantui se sitten monelle päivälle tai ei...

Vierailija
30/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussi ja kaksi torttua

Vierailija
31/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkuperäinen kivennäisvesien mainitsija, mutta maustetuissa kivennäisvesissä voi olla esim. hedelmäsokeria, mikä mielessäni nostaa sen jo herkuksi kun saa nopeita turhia kilokaloreita ilman kuituja.

Vierailija
32/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.-26.12.:

Pari lasia valkoviinia

N. 2,5 l punaviiniä

Muki punaista glögiä

2 litraa vaaleaa glögiä

N. 2-3 dl kossua glögin joukossa

Irish coffee

2 x puolitoistalitraa coca colaa

2 gin tonicia

1 paketti Annas lakupipareita

Lindt champs elysee suklaarasia

4 pandan normaalia juhlapöydän konvehdit rasiaa

300 g sipsiä

Jouluiset lakupallerot purkki

2 omenajoulutorttua

2 luumujoulutorttua

Fazer omar munkki

Taffel chilipähkinät n 1/3 pussia

Pala anopin tekemää taatelikakkua ja anopin tekemiä pipareita 2

Vierailija
33/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24.-26.12.:

Pari lasia valkoviinia

N. 2,5 l punaviiniä

Muki punaista glögiä

2 litraa vaaleaa glögiä

N. 2-3 dl kossua glögin joukossa

Irish coffee

2 x puolitoistalitraa coca colaa

2 gin tonicia

1 paketti Annas lakupipareita

Lindt champs elysee suklaarasia

4 pandan normaalia juhlapöydän konvehdit rasiaa

300 g sipsiä

Jouluiset lakupallerot purkki

2 omenajoulutorttua

2 luumujoulutorttua

Fazer omar munkki

Taffel chilipähkinät n 1/3 pussia

Pala anopin tekemää taatelikakkua ja anopin tekemiä pipareita 2

Noista juomista tulee aika paljon kaloreita - mutta jouluna sitä ei tarvitse miettiä.

Vierailija
34/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 piparia

Jouluruokaa, siis salaatteja, laatikoita, kinkkua, kalaa. 1 lautasellinen/päivä.

4 pulloa punkkua

2-4 olutta/päivä

Mandariineja

Siinäpä nuo.

Suklaata on laatikoittain mutta jäänyt kaikki toistaiseksi avaamatta.

Vierailija
35/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 piparia

Jouluruokaa, siis salaatteja, laatikoita, kinkkua, kalaa. 1 lautasellinen/päivä.

4 pulloa punkkua

2-4 olutta/päivä

Mandariineja

Siinäpä nuo.

Suklaata on laatikoittain mutta jäänyt kaikki toistaiseksi avaamatta.

Unohtui 0,5l kermalikööri, juotiin miehen kanssa puoliksi ja puolet punaviiniglögistä.

Vierailija
36/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niinkään makean ystävä. Joulutorttuja olen syönyt. Itsetehtyä lanttulaatikkoa tuli syötyä paljon kinkun kanssa. Lisää teen kun on vielä lanttuja. Suklaata ja makeisia en ole syönyt yhtään.

Vierailija
37/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää, miten joku voi syödä 6 tai 7 laatikollista konvehteja, jakaantui se sitten monelle päivälle tai ei...

Eihän sinun tartte ymmärtääkkään.

Vierailija
38/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä Fazerin 270g rasioita meni kolme. Litra glögiä. 400g kaupan pipareita.

39/39 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin normaalimäärän jouluruokaa (kinkkua, lammasta, laatikoita, graavikaloja, sienisalaattia), tai ehkä hieman normaalia enemmän. "Normaalimäärällä" tarkoitan siis että söin kalorien osalta sen verran kuin yleensäkin syön päivän pääaterialla. Olen normaalipainoinen.

Kokonaisenergiamäärä kuitenkin nousi suht korkealle, koska jouluaattoiltana söin lahjaksi saamani kaksikerroksisen Juhlapöydän konvehtirasian lähes kokonaan. Jäljelle jäi vain pari konvehtia, joista en tykkää.

Näin syömiset yleensäkin menee minulla jouluisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi