Näytättekö sinä ja kumppanisi hyvältä alasti? Ikänne?
Kommentit (36)
Ei, äijä karvainen ja minä raskaana. 21 ja 22
Mies 33 v näyttää, minä 39 v en näytä. Raskaudellani on tekemistä asian kanssa.
jep. olemme 36 ja 40 v, mutta tosi timmissä kunnossa ikäisiksemme.
kyllä vaikka raskaus hieman on kehoa muutellut :) minä 17 poikaystävä 20
N 53 ja olen ihan hyvännäköinen alasti. Olen kuntoillut ja vahtinut ruokavaliota varmaan koko ikäni..huoh. Kurvit on kuitenkin kohdillaan, eikä ylipainoa. Vatsalihakset ovat hieman löystyneet. M49 ja hieman vatsakumpua, eikä mikään adonis, mutta kyllä minuun silmään ainakin ihan kiva katella alastikkin.
Mies 39 v. näyttää hyvältä, mä 38 v. olen kaukana hyvännäköisestä.
Eiköhän. Mies 36v ainakin. Itse olen 38v ja hiukan reisiä voisi parantaa, mutta muuten ok.
Omasta mielestä varmaan näytetään, kun ainakin vielä kiihotutaan toistemme vartalosta. Muut eivät välttämättä ole samaa mieltä, kun meilläkin on tuota painoa jonkin verran. Ikää 37 ja 47.
Kyllä joo. Mun silmääni ainakin mun mies on hiton seksikäs. Hoikka, lihaksikkaat käsivarret ja upea perse :D Itekin ihan ok, vatsaa vois kyllä kiinteyttää vaikkei ylipainoa olekaan. Molemmat 32v.
Toistemme silmissä kyllä, muiden ei takuulla. 45veet.
No ei näytetä :D Minä laiha läski ja mies 30 kiloa ylipainoinen.
N29 ja M37
Näytämme hyvältä sekä yhdessä että erikseen. Minä olen 120, naiseni 122. Ette usko tätä, mutta pituuteni on sama kuin ikäni. Lisäksi en osaa edelleenkään sanoa "anteeksi" jäädessäni pois bussista tai junasta :)
Näytämme molemmat hyvältä, sillä urheilemme säännöllisesti kumpikin. Seksin aikana mies sanoo usein että pidettävä silmät kiinni, sillä näky liian upea (peili sängyn vieressä :D)
Ikää minulla 21 ja miehellä 32
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:15"]
Näytämme molemmat hyvältä, sillä urheilemme säännöllisesti kumpikin. Seksin aikana mies sanoo usein että pidettävä silmät kiinni, sillä näky liian upea (peili sängyn vieressä :D)
Ikää minulla 21 ja miehellä 32
[/quote]
Upea pari =)
Mä näytän, 37v., saman ikäinen mies ei.