IS: Satu Taiveahon mies tatuoi Sadun nimeen käteensä 2 viikon seurustelun jälkeen
https://www.is.fi/viihde/art-2000007711354.html
Jos joku tatuoisi omaan käteensä mun nimeni (ja toisen nimen) kahden viikon seurustelun jälkeen, eka ajatus ei kyllä olisi, että ihanaa... Juoksisin ja lujaa!
Kommentit (41)
Elllu kirjoitti:
Järkyttyisin. Kerran tapailin miestä ja "suhde" oli jatkunut noin kolme viikkoa. Mies sanoi, että hänen pitäisi ostaa uusi paistinpannu. Ei kuutenkaan ostanut, koska kertoi meidän muuttavan pian yhteen ja hankkisimme yhteisä tavaroita. Not. Suhde päättyi aika pian ja mies itki kuinka rakastaa minua ja voisin koska tahansa, vaikka vuosienkin jälkeen tulla takaisin. Not. Olimme silloin noin 4-kymppisiä. Googlasin miehen ja näkyi menneen noin vajaa kaksi vuotta myöhemmin naimisiin.
Et uskaltanut sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on selässä kaikkien panojen nimet. Suht pienellä tietysti, koska niitä pitää mahtua sinne.
Jos ei tullut nimeä ylös niin laitan vain "tuntematon lotta"
Entäs kun rakastut oikeesti? Haluatkin vakiintua? Jospa ei naista miellytäkään? Vai ovatko pakarat tarkoitettu sille viimeiseksi jäävälle rakkausvakkarille?
Jos ensi vuodenvaihteessa ovat vielä yhdessä niin ihmettelen. Vaikuttaa omistushaluiselta ja epätoivoiselta tää Ville... ja vielä pyörittävät nyt 6 lapsen uusioperhettä.... huh huh...
Salamarakkaus on reaktio Kaikkosen avio-ja lapsionneen.
Taiveahosta ei kai tule mummia Virtasen lapsenlapsille, mitä ihmeen puhetta se on. Oikea mummo voi loukkaantua, ei hänen paikkaansa sovi ottaa.
Aika psykoa. Yritän kuvitella itseäni 2vk jälkeen tatuoimassa miehen nimeä käsivarteen ja ylpeänä esittelemässä tekelettä sille. Veikkaan että moni juoksisi. 🤔
Vaikka mä tiesin mieheni tavatessa jo kahden viikon jälkeen että tässä se on ja asiasta puhuttiin yhdessäkin ja yhteen muutettiin ja naimisiin mentiin about vuoden sisällä, tuollainen herättäisi minussa kyllä lähinnä kauhua. Ollaan siis oltu naimisissa kohta kaksikymmentä vuotta, eli joskus sen vaan tietää (tai käy hyvä tuuri), mutta toisen tietämättä nimen tatuoiminen parin viikon tuntemisen jälkeen on kyllä niin creepyä kuin vain voi olla. Toki toivon tuolle parille kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Uusin weeeteeepariskunta👍
Kun mies tekee ja toimii noin pöljästi, niin ei kai se tarkoita, että naisenkin pitäisi olla? -Vai oiko Satu samalla kertaa tai pian itselleen vasaavanlaisen tatuoinnin? - Luulisi aika moni nainen olsii kyllä saattanut, vähinään harkita ottavansa jalat alleen... - Tai niin ainakin toivon, että olisi harkinnut
_Se vähän yksinkertaisempi mies
Eikö tuo Taiveaho ollut joku tahattomasti lapsettomien yhdistyksen pj:kin? Äitienpäivänaattona pitäisi kaikkien ripotella tuhkaa ylleen jne? Nyt jutussa kivasti vihjailee puolisonsa lapsille, että lapsenlapset olisi kiva juttu?
Ei huono. Voi sitten laittaa suhteen kariuduttua vaikka "Satuttava elämä".
Taiveahosta tulee jatkuvasti näitä parisuhdehaastatteluja, vaikka hän ei todellisuudessa ole enää julkisuuden henkilö eikä hänen taviksennäköisestä miehestä ole kukaan kiinnostunut.
Mutta joo, Taiveaho taisi jo ilmoittaa jossain että yrittää paluuta politiikkaan. Eli ilmaista mainosta hänelle.
Onneksi Antilla menee nyt hyvin, ministerityö, saanut biologisen lapsen ja ydinperheen. Taiveahohan itse sanoi, että Antti sieti hänen kanssaan ollessaan liikaakin.
Kun nyt haaveilee paluusta politiikkaan, niin ihmettelen vain miten joku voisi äänestää tällaista harakkaa. Millä lie ansioilla saanut nuo suojatyöpaikatkin. Tosi epävakaa persoona, hoitaisi itsensä kuntoon vaikka terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Antilla menee nyt hyvin, ministerityö, saanut biologisen lapsen ja ydinperheen. Taiveahohan itse sanoi, että Antti sieti hänen kanssaan ollessaan liikaakin.
Tuo lausunto: "ex kumppani (Antti) sieti kanssani liikaakin" - Kuulosti korviini kyllä harvinaisen rehelliseltä itsereflektiolta. - Sellaiselta, joka on hyvin harvan vaikeaa myöntää itselleen. Arvostan Taiveahoa ja Kaikkosta siitä, että uskalsivat antaa kasvonsa ja halusivat avoimesti puhua haasteistaan ja vaikeuksistaan saada lapsi(/a). Heidän avioeroonsa en nyt halua ottaa kantaa..
Ei kaikki tietenkään edes halua saada lapsia eikä pidäkään haluta. Mutta sitten on myös heitä, joille haave ja unelma omasta lapsesta on ollut ja elänyt oikeatsaan aina. Ja tällaisen haaveen musertuminen voi olla todella surullinen paikka, johon ulkopuolisena on haastava sanoa yhtään mitään.
Se, etä joku uskaltaa ja on valmis puhumaan kivuliaasta lapsetomuudesta julkisesti antanee toivoa ja etäistä vertaistukea. Sinussa tai meissä ei olekaan välttämättä mitään vikaa, vaikkei oman (bilogisen) lapse saaminen onnistu, syystä tai toisesta.
_Se vähän yksinkertaisempi mies
"– Olen jo varovasti vihjaillut Villen aikuisille lapsille, että olisin hyvin innokas heittäytymään mummiksi. Hemmottelisin mielelläni vauvoja isoäidin ominaisuudessa."
Villen aikuiset lapset varmasti ovat todella onnellisia saadessaan tällaisen vihjailijan ja "uuden äidin" perheeseensä... Luepa Satu vähän nuorten ihmisten ajatuksia vauvavihjailuista ja päättele että lämmittääköhän tämä toiminta teidän välejänne vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"– Olen jo varovasti vihjaillut Villen aikuisille lapsille, että olisin hyvin innokas heittäytymään mummiksi. Hemmottelisin mielelläni vauvoja isoäidin ominaisuudessa."
Villen aikuiset lapset varmasti ovat todella onnellisia saadessaan tällaisen vihjailijan ja "uuden äidin" perheeseensä... Luepa Satu vähän nuorten ihmisten ajatuksia vauvavihjailuista ja päättele että lämmittääköhän tämä toiminta teidän välejänne vai ei.
Lapsettomien yhdistyksen puheenjohtajan aivopieruista on kyse. En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika viddumaista, kun tuore äitipuoli alkaa vihjailemaan tällaista.
Ei tullut kenellekään yllätyksenä tämä.
Huoh, surullista:(