Mistä tiedät, että UUSI mies on luotettava?
Uusi miesystäväni pyysi rahaa- onko hän siis luotettava? Miksi mies ylipäätänsä pyytää naiselta rahaa?
Kommentit (9)
Ei uusi mies olekaan luotettava. Luottamus pitää ensin ansaita. Ja sitä ei ansaita sillä, että pyydetään uudelta tyttöystävältä rahaa.
Minäkin luulen, ettei tuollaisella pyytäjällä ole raha-asiat hallinnassa. Jos annat miehelle rahat, niin suudella todennäköisyydellä et tule niitä rahoja takaisin saamaan.
Tapailun vaiheessa on outoa pyytää tapailukumppanilta rahaa. Jos ihminen on rahan tarpeessa ja ajattelisi voivansa pyytää rahaa joltakin henkilöltä, tämän henkilön tulisi olla joku joka tuntee hänet paremmin. Kun mies pyytää rahaa sinulta, hänellä ei siis ole ketään muuta, jolta voisi pyytää rahaa. On niin paljon tarinoita siitä, kuinka naiset ovat tulleet huijatuiksi miesten taholta juuri näissä seurustelukuvioissa, että pakostakin sitä epäilee. Tietysti voi olla poikkeuksiakin joukossa.
No ei kai sillä että pyytää rahaa ole mitään tekemistä luotettavuuden kanssa. Voi olla hyvinkin luotettava tai sitten ei. Mutta raha ongelmia sillä varmaan on.
Kannattaa kysyä että miksi pyytää rahaa. Velkojen maksuun? Kaljaan? Pelaamiseen?
Sitten kannattaa kysyä itseltään, miksi hän pyytää rahaa sinulta, jos olette vasta aloittaneet seurustelun...miksei pyydä vaikka pankista lainaa?
Älä hyvänen aika lähde lainaamaan uudelle äijälle rahaa...Vihoviimeisiä heppuja tuollaiset.
8: Ei tuollainen tyyppi kerro totuutta, vaikka sitä kysyisi.
Ei tuo ainakaan olisi mitään poikaystävä materiaalia. Minulta ei ole koskaan kukaan mies pyytänyt rahaa. Olen reilu kolmekymppinen.
ei vaikuta hyvältä! itse en antaisi lanttiakaan, kyllähän niitä surullisia tarinoita uudelle miesystävälle rahan 'lainaamisesta' on kuultu ihan riittämiin.
Just- kiitos t. ap