Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luultavasti raskaana, uskallanko meikata?

Vierailija
03.06.2014 |

Joo varmaan vähän liiottelua, mutta jos oon raskaana aijon meikata mahdollsimman vähän..mutta nyt olis "pakko" joten voinko ihan rauhallisin mielin meikata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit. Raskausajasta tehdään nykyään aivan järkyttävää hössötystä ja paniikinomaista. Mitään ei saisi tehdä ja hyvä kun uskaltaa nukkua saati istua ja herrran jumala syödä kun kaikki voi olla niin vaarallista sikiölle. Kunhan et mitään kynsilakanpoistoainetta tyyliin juo niin eiköhän kaikki ole aivan hyvin. Maalaisjärki kaverit, maalaisjärki.

Vierailija
2/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta tee se fiksusti.

Esim. poistat ne vaarallisimmat ja käytät niitä pienempiriskisiä.

Hiuvärit pois, aurinkovoiteet pois, kaikki laajalle ihoalueelle levitettävät pois esim. ryppyrasvat, voiteet ja seerumit. Osta apteekista jokin vähän kemikaaleja sisältävä voide. Meikkivoiteen voit vaihtaa turvallisempaan mineraalimeikkiin, samoin poskipunat ym. 

Mieti muutenkin että mitä sulla on laajalla alueella ja pitkän aikaa, esim. meikkivoide vs. kulmakynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit. Myös hiukset saa värjätä raskausaikana. Ainut kemikaali mitä itse välttelin raskausaikana oli hyttysmyrkyt. Terve lapsi syntyi. Enemmän sikiölle on haittaa siitä, että stressaa kaikkea mahdollista.

Vierailija
4/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Olen raskaana ja käyn Zumbassa sekä lenkillä. Uimassa käyn sitten kesällä, klooriveteen en voi allergian takia mennä. 

Kyllä se lapsi tulee ennen aikojaan ulos jos on tullakseen. Ei sohvalla istuminen toimeettomana mitään auta.

Vierailija
5/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

Vierailija
6/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin meikkaamisen ja hajuveden käytön raskausaikana. Tiedän että suurin osa pitää mua vähän pöpinä. Tosin en tuntenut itseäni pöpiksi erään proffan luennolla aiheesta hormonihäiritsijät.

älä tunne ainakaan syyllisyyttä, jos meikkaat. Et kuitenkaan pysty kaikkia kemikaaleja välttämään. Ja kukaan ei tiedä, mikä kemikaali vaikuttaa ja millä kehityksen hetkellä sikiöön.

Vierailija
7/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä lopetin ulkoilman hengittämisen heti plussattuani. En siis todellakaan meikkaisi.

Vierailija
8/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Vierailija
9/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele sinulle meikkausta. Kannatta koko raskausaika välttää kaikenlaisia kemikaaleja. Ihon ja hiusten pesemiseen riittää vesi. Luonnonmukaisen hammastahnan ohjeita löydät netistä. Samoin kodinpuhdistukseen ainoastaan etikkaa ja ruokasoodaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi