Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen vanhaan perheessä oli yksi puhelin, ei ollut omia, nyt jokaisella oma jota ei voi edes lainata toiselle

Vierailija
30.12.2020 |

Ilman koodeja ja systeemejä.
Entäs jos perheessä olisikin yhteinen kännykkä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olisi epäkäytännöllistä, kun siellä on myös omat sähköpostit, työsähköpostit, oma kalenteri, työkalenteri, Teams sekä pikaviestimet. Kun koko perheen asiat tunkisi samaan kännykkään, voisi olla vähän hankalaa. Puhumattakaan siitä, kun pitäisi sopia perheessä, kuka saa tänään ottaa mukaansa sähköpostin ja kalenterin.

Vierailija
2/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluaisi kaikkien lukevan ystävieni viestejä, vaikka ei niissä mitään erityistä ole. Pitää ajatella myös muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon tavaraa ja yksityisyyttä yhteen kännykkään. Itse pidän kännykkää mukana metsälenkeillä ihan turvallisuuden vuoks

Vierailija
4/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä omassa perheessä tehdä asian suhteen mitä vaan.

Vierailija
5/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teininä haaveilin, että olisi ollut kotona puhelin, joten olisi voinut soittaa vaikka viereiseen huoneeseen. Nyt on niin kätevää, kun voi etätöissä kesken maratonkokouksen laittaa miehelle viestiä tai soittaa, että viitsitkö tuoda mulle ruokaa:D Ei onnistuisi, jos olisi vain yksi kännykkä perheessä.

Vierailija
6/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laittanut kommenttiasi tuohon Puhelimen piilottelu -ketjuun?

Mitä iloa olisi perheen yhteisestä kännykästä, eikö sen olisi ihan sama silloin olla lankapuhelin, kun sitä ei voisi kukin ottaa mukaansa aina kotoa lähtiessään? En ymmärrä, mitä järkeä kysymyksessäsi on.

Vierailija
7/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen oma lapsuus. Ennen vanhaan jos tuli jano, niin keittiössä laskettiin vettä juomakauhaan juotavaksi. Kaikki käyttivät samaa kauhaa, vaikka laseja oli kaapissa. Näin säästyi turhalta tiskiltä. Tavat muuttuvat pikkuhiljaa kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän