Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa käydä itseni takia suihkussa tai pestä vaatteita. Lomalla olen ihan rasvainen ja haiseva

Vierailija
30.12.2020 |

Tietysti sit ennen töihin menoa taas kunnostaudun. Nytkään en muista milloin olen viimeksi peseytynyt tai vaihtanut vaatteita. Ei vaan ole motivaatiota tehdä sellaista, kun ei ole ihmisten ilmoille menossa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla näin?

2/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus tuollainen, kun olin pahasti masentunut. Inhottaa kun päänahka kutiaa rasvasta. Kyllä suihkussa käyminen on virkistävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Talvella hyvä, kun voi pitää hattua, niin peittää hyvin pesemättömän tukan, jos esim. Kauppaan pitää mennä.

Vierailija
4/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten todella virta vähissä, jos ei jaksa paria minuuttia suihkussa olla.

Vierailija
5/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här.

Vierailija
6/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä juttu. Rasvoittuminen ja hilseily nimittäin johtuu liiasta peseytymisestä. Itse joudun nyt raskaiden töitteni takia peseytymään joka päivä, mutta normaalisti käyn 2-3 kertaa viikossa suihkussa. Vaatteet kyllä kannattaa pestä, ainakin jos ne lojuu lattialla eivätkä ole päällä. Muuten esim. farkut kyllä menee kolmekin viikkoa pesemättä.

Vierailija
7/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä suihkussa jakaisi kyllä olla mutta ei jaksa sitä härdelliä kun pitää etsiä puhtaita vaatteita ja pukea niitä päälle ja täristä kylmissään

Vierailija
8/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut että iho alkaa kutisemaan kun ei ole vähään aikaan peseytynyt. ap

Vierailija
9/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimä olen viimeksi peseytynyt marraskuun puolivälissä.  En tiedä, kuinka pitkään tätä jatkuu, kun työttömän ei tarvitse liikkua mihinkään. Perussyynä peseytymättömyydelle on selkäkipu, mutta ei minua toisaalta edes kiinnosta mennä suihkuun.

Haisen huomattavasti vähemmän kuin uskoisi; en edes näytä likaiselta. Jos joutuisin liikkumaan, olisi kyllä toisin, mutta enpä joudu. Ei tämä kivaa ole, mutta ei toisaalta kovin kamalaakaan.

Vierailija
10/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi syy miksi ei myös jaksa kun on pitkä tukka jonka kuivaksi hinkkaamisessa kestää ikuisuus ja sit toinen ikuisuus kun odottaa kuivumista.

Vierailija
11/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta tai uupumukselta, vähintään siltä että et kykene arvostamaan itseäsi yhtään, vain sillä on väliä että näyttää muille ihmiseltä. Johan tuossa talipunkkikin innostuu.

Vierailija
12/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut että iho alkaa kutisemaan kun ei ole vähään aikaan peseytynyt. ap

Muun muassa talia syövät loiset villiintyy.

Vierailija
13/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen oireita.

Vierailija
14/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin välittömästi lääkäriin, jos olisin niin väsynyt, etten jaksaisi huolehtia hygieniasta. 

Vierailija
15/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä suihkussa jakaisi kyllä olla mutta ei jaksa sitä härdelliä kun pitää etsiä puhtaita vaatteita ja pukea niitä päälle ja täristä kylmissään

Vaatteet mukaan kylpyhuoneeseen niin ei tarvitse täristä kylmässä. 

Vierailija
16/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks! Päivä pari menee ja jos on kovasti kuumeessa ja sairaana mutta muuten en voisi olla peseytymättä päivittäin.

Te olette pahasti masentuneita. Silloin ei jaksa huolehtia itsestään.

Vierailija
17/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimä olen viimeksi peseytynyt marraskuun puolivälissä.  En tiedä, kuinka pitkään tätä jatkuu, kun työttömän ei tarvitse liikkua mihinkään. Perussyynä peseytymättömyydelle on selkäkipu, mutta ei minua toisaalta edes kiinnosta mennä suihkuun.

Haisen huomattavasti vähemmän kuin uskoisi; en edes näytä likaiselta. Jos joutuisin liikkumaan, olisi kyllä toisin, mutta enpä joudu. Ei tämä kivaa ole, mutta ei toisaalta kovin kamalaakaan.

Hyi helvetti mikä possu

Vierailija
18/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut?

Kyllä käyn suihkussa/saunassa päivittäin. Loma tai ei.

Vierailija
19/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Tämä tapahtuu joka lomalla, etenkin talvisin, kun ei juuri hikoile. On ihanaa olla töhröisenä ja olla välittämättä ulkonäöstä, kun töihin pitää olla aina siistinä ja raikkaana!

Vierailija
20/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko masentunut?

Kyllä käyn suihkussa/saunassa päivittäin. Loma tai ei.

Päivittäin on ihan liian usein. Onko sulla ihoa enää jäljelläkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän