Mua väsyttää provoilijat
Taas on mun av-palstailun kaari mennyt taas siihen pisteeseen kun kyllästyttää provoaloitukset. Ensin uteliaana lähtee lukemaan ja sitten usein jo ensimmäisistä lauseita, viimeistään puolesta välistä haistaa että provohan tämäkin. Kyllästyttää.
Oman kyllästymisen lisäksi provot haittaavat heitä joilla oikeasti on kyseinen ongelma. Eikö voitaisiin sopia joku provoton kuu tai joku muu teemakausi. Huoh.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:51"]Samat sanat, palsta on mennyt todella tympeäksi ja yhä vaan pahenee. Koko sivun saa vierittää alas asti klikkaamatta auki kuin 1-2 aloitusta, kun kaikista paistaa jo otsikossa läpi väsynyt provoilu; läskit, bloggaajat, huonot äidit, paskat eksät, pillulimat ja panofantasiat.
Olisi niin kiva puhua ihan normaaleista asioista, vaikka nyt sitten ihan vaan lapsiperheen elämästä, mutta aiheen ollessa "vapaa" kiinnostaisi kyllä moni muukin normaali keskustelu. Täällä pysyvät pinnalla ikiketjut, joita nostelevat jonkinlaiset palsta-addiktit tai mistä sen tietää vaikka modet itse. Fiksut aloitukset hukkuvat puolessa päivässä, ellei ap ala keskustella itsensä kanssa pysyäkseen etusivulla.
Joo, ainahan voi mennä pois, mutta aina voi myös toivoa, että palsta toimisi vähän fiksumman keskustelun ja aiheiden ympärillä.
[/quote]
Kiitos!
Samat sanat, palsta on mennyt todella tympeäksi ja yhä vaan pahenee. Koko sivun saa vierittää alas asti klikkaamatta auki kuin 1-2 aloitusta, kun kaikista paistaa jo otsikossa läpi väsynyt provoilu; läskit, bloggaajat, huonot äidit, paskat eksät, pillulimat ja panofantasiat.
Olisi niin kiva puhua ihan normaaleista asioista, vaikka nyt sitten ihan vaan lapsiperheen elämästä, mutta aiheen ollessa "vapaa" kiinnostaisi kyllä moni muukin normaali keskustelu. Täällä pysyvät pinnalla ikiketjut, joita nostelevat jonkinlaiset palsta-addiktit tai mistä sen tietää vaikka modet itse. Fiksut aloitukset hukkuvat puolessa päivässä, ellei ap ala keskustella itsensä kanssa pysyäkseen etusivulla.
Joo, ainahan voi mennä pois, mutta aina voi myös toivoa, että palsta toimisi vähän fiksumman keskustelun ja aiheiden ympärillä.