Kuuluuko menkkakivun tapaset alkuraskauteen?
Kommentit (9)
No, voi kuulua ja en halua pelotella, mutta minulla ei niitä ollut kahden onnistuneen raskauteni kanssa, mutta keskenmeno raskauteni kanssa kyllä. :(
Kuluvat kyllä ja itselläni onnistuneita raskauksia on ollut 5kpl, ei keskenmenoja. Kohtu kasvaa ja se tuntuu ihan menkkakivuilta. Myöhemmin on tyypillistä (jostakin syystä) vihlonta yleensä oikealla alavatsalla, kun kohdunkannattimet alkavat venyä. Oikein paljon onnea odotukseen!
Mulla oli hirveet "menkkakivut", kun alkio kiinnittyi.
Milloin alkio kiinnittyy? MInä päivänä sen muka tuntee?
Menkkamaisia kipuja oli,odotinkin koko ajan kuukautisia alkaviksi. T. Kaksosten äiti
Kyllä kuuluu. 3 raskautta, 3 lasta. Ekalle kerralla en tajunnut olevani raskaana ja ihmettelin menkkakipuja eikä menkkoja silti kuulunut. Niinpä, olin tukevasti raskaana =)
Kyllä, mulla on ollut niitä jokaisessa kolmessa raskaudessa. Varsinkin ekassa sitä odotti koko ajan että kohta ne menkat alkaa, vaikka oli jo tehnyt raskaustestin. Välillä jopa tuntui että vuoto alkoi. Tuntu että ne oli normaali menkkakipuja pahempia. Toisessa ja kolmannessa jos tiesi että ne kuuluu asiaan. Kaikki raskaudet meni tosi hyvin. Ja ne pahimmat kivutkin laantui parissa viikossa, sitten enää viilteli silloin tällöin kun kohtu kasvoi.
Kuuluu.