Mies haluaa lapselle nimeks Elviira Florentina
Ja ihan tosissaan on, eikä haluaisi edes keskustella asiasta. Meidän sukunimi on sellanen todellinen (kaunis) luontonimi, ei mikään Virtanen vaan tyyliä Metsäkukkahippiorava
Kommentit (17)
Tunnen yhden Karolina Florentinan, hyvä nimi se on, rimmaakin. Elviira on tosi kiva!
Elviira on iso seksisymboli ollu aikoinaan. Googlaappa.
Miks ei elvira florentina tai elviira florentiina?
Flora Margariina :) siinä vasta nimi.
Taas sama aloitus. Yritä kehittää eri versioita.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:57"]
[/quote]
kirjotusasusta ei olla viel puhuttu :D edelleen vähän liian kova järkytys mulle
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:55"]
Tunnen yhden Karolina Florentinan, hyvä nimi se on, rimmaakin. Elviira on tosi kiva!
[/quote]
Viittiks yhtään kertoo millanen tää henkilö on, vois ehkä auttaa tän kriisin kans
AP
Eikö Elviira ole se karhumummo aku ankasta/sepe sudesta? :D
eikö Flora olisi jotenkin sievempi nimi? Florentiina on kuin joku Sofianiina tai Riinstiina...
"Nyt uutuus Valion juoksevien levitteiden sarjassa: Elviina Florentiina, lempeä kasvirasva kaikkeen leivontaan! Kokeile myös sellaisenaan!"
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:12"]
"Nyt uutuus Valion juoksevien levitteiden sarjassa: Elviina Florentiina, lempeä kasvirasva kaikkeen leivontaan! Kokeile myös sellaisenaan!"
[/quote]
Juu nyt meni nimi kyl vaihtoon :D näytin miehellekki tän ja nyt se on valmis keskustelee asiasta. KIITOS!!!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Tunnen yhden Karolina Florentinan, hyvä nimi se on, rimmaakin.
[/quote]
Viittiks yhtään kertoo millanen tää henkilö on, vois ehkä auttaa tän kriisin kans
AP
[/quote]
:D joo, no, siis tuntemani Karolina Florentina on suomenruotsalaisesta perheestä, mutta asunut melkein koko elämänsä (nyt 19v) ulkomailla. Ulospäinsuuntautunut ihminen ja todella hauskaa seuraa, osaa tosin olla myös tosi herkkä. Perhekeskeinen, vanhemmat Ja sisarukset on hänelle tärkeitä. Kirjoitti juuri ylioppilaaksi IB-lukiosta ja sai opiskelupaikan yliopistosta skotlannista. Oli myös muutaman kuukauden vapaaehtoistöissä Afrikassa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Tunnen yhden Karolina Florentinan, hyvä nimi se on, rimmaakin.
[/quote]
AP
[/quote]
:D joo, no, siis tuntemani Karolina Florentina on suomenruotsalaisesta perheestä, mutta asunut melkein koko elämänsä (nyt 19v) ulkomailla. Ulospäinsuuntautunut ihminen ja todella hauskaa seuraa, osaa tosin olla myös tosi herkkä. Perhekeskeinen, vanhemmat Ja sisarukset on hänelle tärkeitä. Kirjoitti juuri ylioppilaaksi IB-lukiosta ja sai opiskelupaikan yliopistosta skotlannista. Oli myös muutaman kuukauden vapaaehtoistöissä Afrikassa.
[/quote]
Tunnen tän Karon :D terkut! Ja en oo ap
Elviira on aivan ihana nimi!
Toi Florentina aika outo, mutta eihän toisaalta kukaan toista nimeä missään käytä.
Elviirasta olen aivan samaa mieltä mutta en kestä tota ku ne rimmaa, ja varsinkin tän sukunimen kanssa kuulostaa tosi tyhmältä.
AP
Ei toi oikeastaan ole hullumpi nimi mutta vähän pitää makustella ennenku lämpeää. Musta Florentina on kaunis mutta Elviirasta en tykkää. Liian vanhanaikainen ja tylsä. Ihan kui joku Karoliina.
Mun lapsesta tulee evira argentiina.