Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielikuvituksellisimmat paikat, joista olet löytänyt...

Vierailija
02.06.2014 |

...sormuksen tms pikkuesineen kotoa - jelppikää hädänalaista!

Eli kyseessä lahjaksi saatu kaunis sormus, joka vielä viime torstaina oli sormessani ja viimeinen muistikuva on, että laskin sen tietokonepöydälle. Yön yli nukuttuani sormusta ei näkynyt. Asun pienessä yksiössä ja minulla on kissa. Tähän mennessä olen taskulampun kera katsastanut lattiapinnat, tietokonepöydän sivustat, kylpyhuoneen, vaatteet, pikkusälät...

Mikä on kummallisin paikka, josta kadonnut pikkuesineesi on löytynyt? Kaipaan kaiken avun, sillä sormuksella on tunnearvoa ja sen on oltava sisätiloissa jossakin!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen muuta kuin että kissa koskenut siihen, syönyt tms. tai sitten et vain muistakkaan että oletkin siirtänyt sormuksen muualle..

Vierailija
2/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengässä?

Vierailija
4/29 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitos arvauksista ja vinkeistä, huomenna etsintä jatkuu. Veikkaan vahvasti, että olen siirtänyt sormuksen tietokonepöydältä johonkin, josta sitten ehkä kissa on tiputtanut lattialle ja kieriskelee jossain. Pitää tarkkaan syynätä vaatteet ja lattian nurkat, kuten myös lattian tavarat. Ilmoitan sitten, mistä sormus löytyi.

Lisää paikkoja otetaan vastaan, kengät ovat muuten hyvä vaihtoehto, kissat ovat aiemmin piilottaneet ainakin lelujaan niihin!

ap

Vierailija
5/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan vinkkejä!

Vierailija
6/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kissa piilotti tavaroita kylppärin lattiakaivoon. Sai tassuillaan sen ritilän irti ja siellä oli aina ties mitä "aarteita" :)

Vierailija
7/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden dvd-levyn löysin vasta vuosien kuluttua yhden tietokirjan välistä.

Vierailija
8/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisathan piilottaa vaikka minne, eli kaikki lattiin kohdat olet varmaan tutkinut. Mä olen löytänyt sormuksen saippuatelineeltä, saippuan alta ja korvikset kynttilän steariinista. Siis kynttilä oli sammutettu, ja vkorut oli uponnut kuumaan steariinista. Tää lapsena, korut oli isosiskon.

Vierailija
9/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, lattiakaivo listalla! Toivotaan, ettei sentään vuosia menisi tämän sormuksen löytämiseen :D

Jospa huomenna siivoaisin asunnon neliö neliöltä ja samalla katson, jos sormus jostain tulee esiin, ei kuitenkaan väkisin etsien, koska silloin sitä ei ainakaan löydä..

Vierailija
10/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ois koira, niin varmaan olis voinut syödä sormuksen. Kissan nielusta se ei vissiin mahdu alas?

Ja tää ei nyt auta, mutta itse olen kerran löytänyt kadonneen avaimen kirjahyllystä kirjan välistä. Itse olin sen sinne laittanut. Et ole sit kuitenkaan imuroinut ton jälkeen?

Vierailija
11/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole imuroinut. Muistan selvästi, että sormus oli to-illalla vielä vieressäni tietokonepöydällä. Sen jälkeen ei ole muistikuvaa, olisinko sen vienyt johonkin, mitä ilmeisemmin. Kaikki tasot ja rasiat olen tarkistanut kyllä, joten on aika mysteeri! Sormus tietysti on esineenä niin pieni, että voihan sen havaitseminen olla vaikeaa kaiken muun sälän keskeltä..

Vierailija
12/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppiksessä?

Vierailija
13/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koneen lähellä, tietokonepöytä on tsekattu. Kiitos silti ehdotuksesta!

ap

Vierailija
14/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku tonkimaan katinpaskaa.

Vierailija
15/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tippunut kaapiston oven alla olevan lattialistanpäälle pystyyn...

Vierailija
16/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lattialistavinkistä! Itse asiassa kissojen laatikko on jo tutkittu, ei ollut siellä :)

Vierailija
17/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lipaston tai sohvan alla, katso myös kaikki kengät. Mun katti vie jatkuvasti pikkusälää ja aina on jonkun alla, on läppässyt sinne eikä ite saanut pois enää.

Vierailija
18/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:16"]Kaverin kissa piilotti tavaroita kylppärin lattiakaivoon. Sai tassuillaan sen ritilän irti ja siellä oli aina ties mitä "aarteita" :)

[/quote]

tampereella? Tuttu tarina.

Vierailija
19/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölynimuripussi

Vierailija
20/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:52"]

...sormuksen tms pikkuesineen kotoa - jelppikää hädänalaista!

Eli kyseessä lahjaksi saatu kaunis sormus, joka vielä viime torstaina oli sormessani ja viimeinen muistikuva on, että laskin sen tietokonepöydälle. Yön yli nukuttuani sormusta ei näkynyt. Asun pienessä yksiössä ja minulla on kissa. Tähän mennessä olen taskulampun kera katsastanut lattiapinnat, tietokonepöydän sivustat, kylpyhuoneen, vaatteet, pikkusälät...

Mikä on kummallisin paikka, josta kadonnut pikkuesineesi on löytynyt? Kaipaan kaiken avun, sillä sormuksella on tunnearvoa ja sen on oltava sisätiloissa jossakin!

[/quote]

Onko sinulla vuodesohva, tarkistitko kaikki välit, entä nojatuolista.

Verhojen takaa.