Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut perheellisen mieheen.

Vierailija
29.12.2020 |

Olen perheellinen nainen ja avioliitossa. Yhtäkkiä olen täysin ihastunut toisen perheen isään ja meidän välillä on silmäpeliä. Kauhea syyllisyyden tunne, mutta samaan aikaan olen täydellisen ihastunut, perhosia vatsassa :) Todella voimakas tunne. Tuskin asian kanssa kannattaa edetä, yritän parhaani etten, mutta mies pyörii mielessä ;)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että unohda. Kadut muuten, jos lähdet mukaan. Elämän kirouksesta tulee vain ikuista itkua, jos ei muuta. Mieti todella. Se on tosin sinun valinta, mutta katumus ja paha olo tulee.

Vierailija
2/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko neljänkympin kriisi? Onko kuopus noin 4-vuotias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies sattumoisin sinua varakkaampi?

Vierailija
4/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa piilooon, sillä selviää

Vierailija
5/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on varakkaampi kuin nykyinen, mutta hauska ihminen

Ap

Vierailija
6/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä mies sattumoisin sinua varakkaampi?

Sattumoisin hän on minua selvästi rikkaampi.

Vierailija
7/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka virhe. "Romanttinen rakkaus puolisoa kohtaan on kuollut" yleensä tää tarkoittaa, että se on vaan niin paskan alla ettei viittitä kaivaa.

Älä etene. Eroa jos rakkaus on oikeasti kuollut.

Nämä ei tilastollisestikaan pääty hyvin. Miksi olisit poikkeus?

Vierailija
8/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa miehet juoksee naisissa eikä kukaan nosta siitä meteliä . Kun nainen edes suunnittelee vastaavaa ollaan heti kimpussa syyttämässä . Avioliiton ulkopuolisia lapsia on enemmän kuin tunnustetaan eikä se ole naisen vika jos siittiöt karkaa mieheltä ! Naista ei kannata syytellä miehen siittiöistä . Naimissa tai ei miehet liikkuu työnsä puolesta monissa paikoissa ,on työmatkoilla naisia mukana . Ihan perus asia pettäjä miehistä on arabitausta että nainen kotona saa sukupuolitauteja .ieheltä joka ei koskaan pettäisi eikö niin .

Vierailija
9/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa bordelleissa muuten keskellä kirkasta päivää juoksee avioliitossa olevat miehet ihan vaan tiedoksi niitä voi ihailla niiden sex liiketilojen ulkopuolella kun niitä menee sinne . Hot Thaimaa yms.paikkoja . Glamour tanssijoita .

Vierailija
10/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ihastus. Loppujen lopuksi laittaisitte vain kahden perheen elämät sekaisin ja luultavasti huonompaan suuntaan kuin miten teillä nyt menee. Alkuun toki voisi olla ihanaa rakkaudenhuumassa mutta kun se hälvenee huomaat että ruoho ei ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella ja olet tämän todetaksesi vienyt lapsiltasi ydinperheen ja pakottanut heidät uusperhehelvettiin jossa mukana molempien exät ja ehkä heidän uudet kumppanit. Katkeruutta ja vihaisia lapsia ja aikuisia jotka eivät totukaan uuteen uusperheeseen niin kuin olisit halunnut.

Vierailija
11/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Eihän parisuhde sitä poista, etteikö voisi joskus ihastua johonkuhun toiseen, etenkin pitkässä suhteessa. Se on normaalia. Se raja menee siinä, että alatko tekemään asialle mitään. Silmäpelikään nyt ei kovin järkevältä ja reilulta puolisoja kohtaan kuulosta, mutta siitä eteenpäin kyllä kannattaa mennä vasta kun olette eronneet tahoillanne, jos haluatte edetä. Et voi sekä syödä kakkua että pitää sitä. Itselläkin on parisuhteen ulkopuolella tullut pieniä ihastumisia, jotka ovat itse asiassa antaneet aikansa vähän kipinää arkeen, luoviin harrastuksiin jne., ja ne sammuvat sitten itsellään pois, kun aikaa kuluu eikä asiaa luonnollisestikaan eteenpäin vie.

Vierailija
12/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies tuskin on kiinnostunut sinusta ja silmäpelikin on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija
13/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on varakkaampi kuin nykyinen, mutta hauska ihminen

Ap

Joo ja sit putos ne pinkit lasit ja tajuutkin että sama pska eri pakeetissa. Kaikkihan me ollaan hauskoja ihmisiä kun ei vielä toisiamme kunnolla tunneta! :D Eikä varsinkaan arkea jaeta. 

Vierailija
14/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, järjellä kyllä tiedän tämän. Ei ole mitään järkeä edetä asiassa. Olen silti todella ihastunut. Lisäksi tämä on vain kemiaan liittyvä ihastuminen, emme ole jutelleet paljon mitään, mutta klikkas puolin toisin.

Järki sanoo ei, sydän sanoo kyllä.

Ap

Vierailija
15/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, järjellä kyllä tiedän tämän. Ei ole mitään järkeä edetä asiassa. Olen silti todella ihastunut. Lisäksi tämä on vain kemiaan liittyvä ihastuminen, emme ole jutelleet paljon mitään, mutta klikkas puolin toisin.

Järki sanoo ei, sydän sanoo kyllä.

Ap

Sinun mielestäsi klikkasi puolin ja toisin. Todennäköisesti ainoa mikä klikkaa on rattaat sinun päässäsi.

Vierailija
16/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 LOL

ap

Vierailija
17/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sain tälläisiä kommentteja, luoja ties olisinko jo viestiä laittanut jos en olis lähtenyt asiasta keskustelee jonkun, edes tuntemattomien asiasta pääasiassa vittuilevien kanssa

Vierailija
18/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kiima, ei muuta. Olet tylsistynyt.

Vierailija
19/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä oli tuollainen tapaus. Meitä oli useampi perhe(kaikilla lapsia) ja yhdessä kyläiltiin, mökkeiltiin, reissattiin jne. Eräille tuli salasuhde joka tuli sitten usean kuukauden jälkeen ilmi ja sillä aiheuttivat aivan järkyttävän paljon pahaa puolisoille ja etenkin lapsille.

Erosivat ja alkoivat seurustelemaan. Ajattelivat vielä niin idioottimaisesti että kun lapset tuntevat jo kaikki niin voidaan heti aloittaa uusperheily. Oikeasti ajattelivat että homma toimii vaikka kaikki varoittelivat että sairasta edetä niin nopsaan.

Lapset olivat ihan ulalla kun tutut aikuiset olivatkin yhtäkkiä äiti/isäpuoli ja kavereista tuli sisar/velipuolia.  Aikuisilla ei keskenään tietenkään toiminut kommunikaatio ollenkaan koska ihan ymmärrettävästi petetyt olivat vihaisia, järkyttyneitä, surullisia koko hommasta. Ja pettänyt pariskunta vaan hehkutti onneaan ja että tässä se nyt on, ei rakkaudelle voi mitään. Se rakkaus kesti hurjat kaksi vuotta. Pettäjämies itkee nyt ex-vaimonsa perään ja pettäjänaisen lapset viihtyvät mieluummin isänsä luona. 

Vierailija
20/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen perheellinen ja ihastunut perheellisen mieheen. Silmäpeliä on :)