Olen ihastunut perheellisen mieheen.
Olen perheellinen nainen ja avioliitossa. Yhtäkkiä olen täysin ihastunut toisen perheen isään ja meidän välillä on silmäpeliä. Kauhea syyllisyyden tunne, mutta samaan aikaan olen täydellisen ihastunut, perhosia vatsassa :) Todella voimakas tunne. Tuskin asian kanssa kannattaa edetä, yritän parhaani etten, mutta mies pyörii mielessä ;)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Silmäpelistä voi mennä sormipeliin mutta lihaa ei aleta piilottelemaan, siinä menee raja. Mutta mieti sitä hammasta purren saatua palju-orkkua kun ihastuksesi sormet pyörivät sisälläsi muiden ollessa saunassa...
Harmi ettei tänä vuonna ollut pikkujouluja..
T. Perheelliseen ihastunut sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja ihastunut perheelliseen työkaveriini. Vaimon olemassaolo tuotiin esiin jo suunnilleen tokassa lauseessa, kun tavattiin ensimmäisen kerran. Haluaisin tehdä aloitteen, mutta kamppailen vielä moraalisten kysymysten äärellä..
Miksi alapeukkuja? Mä en sentään ole itse pettämässä/rikkomassa perhettä.
Unohda koko juttu, ei siitä seuraa kuin sydänsuruja, perheelliset valitsee aina perheensä, sulta haluavat vaan sitä yhtä.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja ihastunut perheelliseen työkaveriini. Vaimon olemassaolo tuotiin esiin jo suunnilleen tokassa lauseessa, kun tavattiin ensimmäisen kerran. Haluaisin tehdä aloitteen, mutta kamppailen vielä moraalisten kysymysten äärellä..
Miksi alapeukkuja? Mä en sentään ole itse pettämässä/rikkomassa perhettä.
Unohda koko juttu, ei siitä seuraa kuin sydänsuruja, perheelliset valitsee aina perheensä, sulta haluavat vaan sitä yhtä.
-Eri
Mikä oletus on, että sinkku haluaisi automaattisesti parisuhteen? Ehkä sekin haluaa vaan yhtä asiaa ja sitä saa ukkomiehiltä kaikkein helpoimmin..
Silmäpelistä voi mennä sormipeliin mutta lihaa ei aleta piilottelemaan, siinä menee raja. Mutta mieti sitä hammasta purren saatua palju-orkkua kun ihastuksesi sormet pyörivät sisälläsi muiden ollessa saunassa...