miten muut yksinäiset viettää uutta vuotta?
itse vain kotona katon netflixiä, ehkä teen jotain ruokaa ja luen mangaa
Kommentit (24)
Katselen mielikuvitustyttöystäväni kanssa raketteja.
t. kilttis
Normaali arkipäivä. Töissä 9-17. Ainut vaan, että on pakko valvoa sinne 12 asti, kun kiljuminen ja pauke alkaa. Kaupungissa asuvan mahdotonta päästä pakoon uutta vuotta. Voi olla, että lähden juoksulenkille puolen yön aikoihin, katselemaan samalla raketteja ja kuuntelemaan ihmisten juhlimista.
M35
Meen pojan kämpille että mies saa tuoda uuden tyttökaverinsa kotiimme. Olen kuitenkin yksin koska lapsi toisaalla. Juon olutta, käyn suihkussa, katon telkkaria ja syön, ilman että tuo m u l k k u hoputtaa/halveeraa/katsoo ylen näitä asioita. Silti tulen olemaan surullinen.
Lapsen kanssa aina kahdestaan. Käydään alkuillasta raketteja katsomassa (jospa näkyisi) ja saa valvoa hieman pitempään. Tosin hän vielä pieni, 3 vuotias. Muuten ei mitään eroa muihin päiviin. Ja olen yksinäinen vaikka lapsi onkin (luojan kiitos ❤). Meitä ei vaan kaipaa kukaan
Maalaan ehkä jotain Harry Potter aiheista ja joko luen Pottereita tai katson elokuvia. Jos on sen verran kirkas sää, että raketit näkyvät, käyn ulkona katselemassa.
Potter-fani N27
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa aina kahdestaan. Käydään alkuillasta raketteja katsomassa (jospa näkyisi) ja saa valvoa hieman pitempään. Tosin hän vielä pieni, 3 vuotias. Muuten ei mitään eroa muihin päiviin. Ja olen yksinäinen vaikka lapsi onkin (luojan kiitos ❤). Meitä ei vaan kaipaa kukaan
Missä lapsen isä? Tai sun vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Meen pojan kämpille että mies saa tuoda uuden tyttökaverinsa kotiimme. Olen kuitenkin yksin koska lapsi toisaalla. Juon olutta, käyn suihkussa, katon telkkaria ja syön, ilman että tuo m u l k k u hoputtaa/halveeraa/katsoo ylen näitä asioita. Silti tulen olemaan surullinen.
Onko ero vireillä vai miksi äijäs tuo toisen naisen kotiinne?
Miul on ollu tapa alottaa uus vuos pelaamalla lemppari videopelii. :) Tuon tavan alotin vuonna 2010.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä? Tai sun vanhemmat?
Lapsen isä ei pidä yhteyttä lapseen. Omat vanhempani ovat kuolleet
Vanhempien luona, en siis ihan 100% yksinäinen ole mutta kavereita tai kumppania ei ole. TVtä katsellessa alkuilta ja keskiyöllä menen ainakin ulos katselemaan ilotulitteita, täällä vanhempien kotikunnassa maaseudulla aika monet naapurit ampuu raketteja joita aina hieno katsella. Ehkä ammun itsekin muutaman raketin isän kanssa, löytyy varastossa vielä paljon ilotulitteita viime vuosilta.
32v
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien luona, en siis ihan 100% yksinäinen ole mutta kavereita tai kumppania ei ole. TVtä katsellessa alkuilta ja keskiyöllä menen ainakin ulos katselemaan ilotulitteita, täällä vanhempien kotikunnassa maaseudulla aika monet naapurit ampuu raketteja joita aina hieno katsella. Ehkä ammun itsekin muutaman raketin isän kanssa, löytyy varastossa vielä paljon ilotulitteita viime vuosilta.
32v
Ootko mies vai nainen? Arvaan, että mies
Päivällä töissä. Illalla ulkoilua koiran kanssa (ennen kuin kunnon paukuttelu alkaa), syömistä, rentoutumista... ei mitään erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Päivällä töissä. Illalla ulkoilua koiran kanssa (ennen kuin kunnon paukuttelu alkaa), syömistä, rentoutumista... ei mitään erityistä.
Sopiiko, että tuun käymään?
En vietä mitenkään. Aikaisin nukkumaan tulpat korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ero vireillä vai miksi äijäs tuo toisen naisen kotiinne?
Äijä kusettaa itseään enempi kuin minua. Eli jos minä en jotain näe, hänestä sitä ei ole olemassa, kuten muita naisia joita on kyllä riittänyt. Monelta taholta tullutta ja nähtyä tietoa. Hänellä on siis omien puheiden ja kiinnijäämisen mukaan vain hyviä ystäviä. Minä itse vaadin, että jos näin on, niin ei kai noita ystäviä tarvitse piilotella. Voi tulla meilläkin käymään. Itse väistän että tämä hänen "tottakai" voisi onnistua. Saas nähdä miten hyvin onnistuu peittämään minun, eli naisen jäljet kodistamme. Hän kun esiintyy sinkkuna tai ainakin eronneena miehenä näille tytöille.
Vien koiraa, syön hyvin, laitan kynttilöitä, lärään puhelinta ja av:ta, olen YouTubessa. Yllättävän paljon menee koirailuun aikaa. Käyn saunassa jos ehdin. Nautin hyvästä olosta!
Vierailija kirjoitti:
32v
Toivottavasti oot täällä idässä :)
Juon teetä kotona.