Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten muut yksinäiset viettää uutta vuotta?

Vierailija
29.12.2020 |

itse vain kotona katon netflixiä, ehkä teen jotain ruokaa ja luen mangaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä kotona.

Vierailija
2/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mielikuvitustyttöystäväni kanssa raketteja.

t. kilttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musaa kotona.

Vierailija
4/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arkipäivä. Töissä 9-17. Ainut vaan, että on pakko valvoa sinne 12 asti, kun kiljuminen ja pauke alkaa. Kaupungissa asuvan mahdotonta päästä pakoon uutta vuotta. Voi olla, että lähden juoksulenkille puolen yön aikoihin, katselemaan samalla raketteja ja kuuntelemaan ihmisten juhlimista.

M35

Vierailija
5/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen pojan kämpille että mies saa tuoda uuden tyttökaverinsa kotiimme. Olen kuitenkin yksin koska lapsi toisaalla. Juon olutta, käyn suihkussa, katon telkkaria ja syön, ilman että tuo m u l k k u hoputtaa/halveeraa/katsoo ylen näitä asioita. Silti tulen olemaan surullinen.

Vierailija
6/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa aina kahdestaan. Käydään alkuillasta raketteja katsomassa (jospa näkyisi) ja saa valvoa hieman pitempään. Tosin hän vielä pieni, 3 vuotias. Muuten ei mitään eroa muihin päiviin. Ja olen yksinäinen vaikka lapsi onkin (luojan kiitos ❤). Meitä ei vaan kaipaa kukaan

Vierailija
7/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan ehkä jotain Harry Potter aiheista ja joko luen Pottereita tai katson elokuvia. Jos on sen verran kirkas sää, että raketit näkyvät, käyn ulkona katselemassa.

Potter-fani N27

Vierailija
8/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kanssa aina kahdestaan. Käydään alkuillasta raketteja katsomassa (jospa näkyisi) ja saa valvoa hieman pitempään. Tosin hän vielä pieni, 3 vuotias. Muuten ei mitään eroa muihin päiviin. Ja olen yksinäinen vaikka lapsi onkin (luojan kiitos ❤). Meitä ei vaan kaipaa kukaan

Missä lapsen isä? Tai sun vanhemmat?

Vierailija
9/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen pojan kämpille että mies saa tuoda uuden tyttökaverinsa kotiimme. Olen kuitenkin yksin koska lapsi toisaalla. Juon olutta, käyn suihkussa, katon telkkaria ja syön, ilman että tuo m u l k k u hoputtaa/halveeraa/katsoo ylen näitä asioita. Silti tulen olemaan surullinen.

Onko ero vireillä vai miksi äijäs tuo toisen naisen kotiinne?

Vierailija
10/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun kaverin saunomaan.

Vierailija
11/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul on ollu tapa alottaa uus vuos pelaamalla lemppari videopelii. :) Tuon tavan alotin vuonna 2010.

Vierailija
12/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä lapsen isä? Tai sun vanhemmat?

Lapsen isä ei pidä yhteyttä lapseen. Omat vanhempani ovat kuolleet

Vierailija
13/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien luona, en siis ihan 100% yksinäinen ole mutta kavereita tai kumppania ei ole. TVtä katsellessa alkuilta ja keskiyöllä menen ainakin ulos katselemaan ilotulitteita, täällä vanhempien kotikunnassa maaseudulla aika monet naapurit ampuu raketteja joita aina hieno katsella. Ehkä ammun itsekin muutaman raketin isän kanssa, löytyy varastossa vielä paljon ilotulitteita viime vuosilta.

32v

Vierailija
14/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien luona, en siis ihan 100% yksinäinen ole mutta kavereita tai kumppania ei ole. TVtä katsellessa alkuilta ja keskiyöllä menen ainakin ulos katselemaan ilotulitteita, täällä vanhempien kotikunnassa maaseudulla aika monet naapurit ampuu raketteja joita aina hieno katsella. Ehkä ammun itsekin muutaman raketin isän kanssa, löytyy varastossa vielä paljon ilotulitteita viime vuosilta.

32v

Ootko mies vai nainen? Arvaan, että mies

Vierailija
15/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä töissä. Illalla ulkoilua koiran kanssa (ennen kuin kunnon paukuttelu alkaa), syömistä, rentoutumista... ei mitään erityistä.

Vierailija
16/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä töissä. Illalla ulkoilua koiran kanssa (ennen kuin kunnon paukuttelu alkaa), syömistä, rentoutumista... ei mitään erityistä.

Sopiiko, että tuun käymään?

Vierailija
17/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä mitenkään. Aikaisin nukkumaan tulpat korvissa.

Vierailija
18/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ero vireillä vai miksi äijäs tuo toisen naisen kotiinne?

Äijä kusettaa itseään enempi kuin minua. Eli jos minä en jotain näe, hänestä sitä ei ole olemassa, kuten muita naisia joita on kyllä riittänyt. Monelta taholta tullutta ja nähtyä tietoa. Hänellä on siis omien puheiden ja kiinnijäämisen mukaan vain hyviä ystäviä. Minä itse vaadin, että jos näin on, niin ei kai noita ystäviä tarvitse piilotella. Voi tulla meilläkin käymään. Itse väistän että tämä hänen "tottakai" voisi onnistua. Saas nähdä miten hyvin onnistuu peittämään minun, eli naisen jäljet kodistamme. Hän kun esiintyy sinkkuna tai ainakin eronneena miehenä näille tytöille.

Vierailija
19/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien koiraa, syön hyvin, laitan kynttilöitä, lärään puhelinta ja av:ta, olen YouTubessa. Yllättävän paljon menee koirailuun aikaa. Käyn saunassa jos ehdin. Nautin hyvästä olosta!

Vierailija
20/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v

Toivottavasti oot täällä idässä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän