Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjut jotka ovat jääneet vaivaamaan

Vierailija
02.06.2014 |

Mitkäs aloitukset ovat jääneet vaivaamaan teitä?

Mua kiinnostais, että mitä kuuluu aloittajalle, jonka pitkäaikainen salarakas kuoli eikä ap voinut surra, koska oli naimisissa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:32"]Se nainen joka oli bongannut miehensä profiilin jostain nettideittisaitilta, ja järjesti sitten kaverinsa tapaamaan miehen baarissa, samalla kun itse live-raportoi punaviinin huuruisia tuntemuksiaan läpi yön :D

[/quote]

Ap tuli sanomaan myöhemmin, että keksi koko jutun

Vierailija
2/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:32"]Se nainen joka oli bongannut miehensä profiilin jostain nettideittisaitilta, ja järjesti sitten kaverinsa tapaamaan miehen baarissa, samalla kun itse live-raportoi punaviinin huuruisia tuntemuksiaan läpi yön :D[/quote]

Ap tuli sanomaan myöhemmin, että keksi koko jutun[/quote]

joo siinä ketjussa oli niitä feikki-ap:itä about 15, se teki seuraamisesta vähän vaikeaa niin jäi vaivaamaan että kuka nyt oikeesti oli se ap ja mikä oli totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ketju oiskin hyvä, jonne tällaisten suosittujen ketjujen "ap:t" vois tulla päivittämään tilanteensa, miten lopulta kävi tai minkälaiseen ratkaisuun päädyttiin.

Vierailija
4/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei pitäisi mehukkaista tarinoista?

Vierailija
5/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se viime kesänä se toista lastaan viimeisillään odottava perheenäiti, jonka aviomies ilmoitti aikalailla yllärinä ja ykskantaan että "nyt mä eroon". Olihan sen ahdistus todella tuntuvaa luettavaa. 

Ketjun myötä ilmeni , että ongelmia oli siellä miehen päässä aika paljon, suorastaan huolestuttavan paljon.

Kiinnostaisi tietää, että pääsikö/menikö mies mihinkään hoitoon, onko tilanne parantunut ja miten naisella nyt kahden lapsen kanssa menee?

Jotenkin siitä miehen olotiloista tuli mieleen, että siitä kun se vielä muutaman vuoden lisää ahdistuu ja masentuu ja saa vaikka potkut, niin sitten voikin lukea iltapäivälehdistä että mitä sitten tapahtuu...

Yksi nuori mamma oli hormoonihuuruissaan pakkaamassa kamoja ja lähtemässä typ-turvakotiin, kun mies jossain suvun kesäjuhlissa veti kännit (vaikka nimenomaan oli sanottu ettei saa ottaa) ja yöllä kaatuili (töni) huoneessa vaimoa. Tunteet oli ns. pinnalla. Niistä olisi kiva lukea semmoinen jälkipäivitys, että mitenkä tänä kesänä menee..

Enempää en ole palstalla ehtinyt ollakaan.

Eiku mitä sille parille ja perheelle kuuluu, jonka miehellä oli suhde tyttären luisteluvalmentajan kanssa? 

Vierailija
6/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nainen epäili, että mies kuristaa häntä öisin.

Vierailija
7/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jää aina vaivaamaan tasa-arvoketjut, joissa ihan naisetkin pokkana tulevat kirjoittelemaan, miten miehet ovat paljon parempia kaikissa. Tunnen suurta epätoivoa, kun sellaisia puheita on vielä Suomessakin, joka on tässä tasa-arvossa kehittynyt maa: miten ikinä saavat apua vaikkapa Afganistanin naiset, kun Suomessakin naiset väheksyvät itseään, eivätkä ymmärrä, miten tärkeää tasa-arvo ja naisten oikeudet ovat turvallisen tulevaisuuden, ympäristökriisien, väestönkasvun ja koulutuksen kannalta?

Jos erehtyy sanomaan "naisten oikeus" niin joku koiranleuka alkaa jo räksyttää "mitä, missä on miesten oikeus?!?!?" eikä suostu kohtaamaan ongelmaa. Jos kertoisin, että lapseni on koulukiusattu niin tulisiko joku silloin määkimään "että on kuule monia muitakin koulukiusattuja toisissa kouluissa että ihan turhaan nyt mitään teet"? Tuskin tulisi.

Anteeksi avautuminen, mutta nämä ketjut toisinaan vaivaavat minua niin, etten saa ajatuksiani muualle. Olen korkeasti koulutettu ja miesvaltaisella alalla enkä _onneksi_ ole koskaan kohdannut sukupuolisyrjintää. Suomella on siis toivoa!

Vierailija
8/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:27"]Se johon liittyi se Heurekan hissi ja mies (joku ihmeellinen sielunkumppanuus).

Liian pieni vauva pyörän tarakalla.

[/quote]Se vauva oli varmasti minun. Pieni kirppu joka kuitenkin istui tukevasti, siis nousi itse istumaan 5kk iässä. Puolivuotiaana jo pyöräiltiin. On nyt suoraryhtinen koripalloilija.

Vierailija
9/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö se yksi vahingossa raskaaksi tullut äiti kaksosensa vaikka mies painosti aborttiin. Pieniä lapsia oli jo ennestään ja mies masentunut

Vierailija
10/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi kiinnostamaan vähän samantapainen, ketju jossa naisella oli ollut mies puolinen ystävä (eivät varsinaisesti seurustelleet), ja nainen oli tullut heidän pelehtimisestään raskaaksi. Mies oli sitten ottanut ja kuollut ennen vauvan syntymää, ja ap mietti kertoisiko miheen vanhemmille odottavan heidän kuolleeen poikansa lasta/voisiko ap mennä miehen hautajaisiin.

Vierailija
11/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskoitte noita juttuja?

Vierailija
12/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin aikoinaan tälle palstalle niihin aikoihin, kun oli ketjuja siitä, millaisia rämemajavia oli nähty kylpylän saunanlauteilla. Se on jäänyt vaivaamaan, koska en ollut edes ajatellut, että joku nainen kyylää minun jalkoväliäni yleisessä saunassa.

Vierailija
13/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:14"]Ja uskoitte noita juttuja?

[/quote]

Kaikki muut ketjut paitsi tarinat narsistipomoista ja -anopeista on provojen lätinää

Vierailija
14/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se abi joka oli tullut raskaaksi yllättäen ja mietti synnyttääkö vauvan vai valitseeko abortin.

Vierailija
15/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:14"]Ja uskoitte noita juttuja?

[/quote]

Ei se ole se pääasia, että onko kaikki ketjut totta. Tärkeintä on saada tarinalle päätös:D

Vierailija
16/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin lähtikö nainen kahville sen naapurinmiehen kanssa jolta sai kirjeen.

Vierailija
17/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikausi, ne erosivat, miksi?

Vierailija
18/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiko perseiset kädet parempaan hygieniaan?

Vierailija
19/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patonki messuhallissa

Vierailija
20/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:19"]Patonki messuhallissa

[/quote]

Hä :D