rokote on saavuttanut jo Jumalankaltaisen statuksen
Kommentit (19)
Älä lausu .....turhaan sinun Jumalasi nimeä on YLE areenassa elokuva Monty Python ryhmältä ( juutalaishihhulit jotka ei usko Jeesukseen ) . Niin tämä kohta älä lausu Jumalasi nimeä TURHAAN . ( jos ei lausu turhaan se ei ole turhaan lausumista). Useimmiten Jumalan nimi on perkele . ( Juutalaisten jumala ). Niin tässä kohtauksessa joutuu kyllä nauramaan ihan tosi paljon .
NO onhan tämä täysin sairasta. Rokotteita tv:ssä, julkkiksien ilmoituksia "minä ainakin myrkytän itteni", sensuuria sensuuria sensuuria, rättinaamasia aikuisia ihmisiä suojautumassa "suurelta tappajalta", FB:ssä monilla maski päässä kuvassaan......siis en ikinä olisi uskonut, että kun aihe popularisoidaan ja siitä tehdään jopa tyylikäs asia mediassa, niin ihmisistä suuri osa lähtee mukaan, eikä tajua sen olevan propagandaa, vaan heittäytyy mukaan ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
NO onhan tämä täysin sairasta. Rokotteita tv:ssä, julkkiksien ilmoituksia "minä ainakin myrkytän itteni", sensuuria sensuuria sensuuria, rättinaamasia aikuisia ihmisiä suojautumassa "suurelta tappajalta", FB:ssä monilla maski päässä kuvassaan......siis en ikinä olisi uskonut, että kun aihe popularisoidaan ja siitä tehdään jopa tyylikäs asia mediassa, niin ihmisistä suuri osa lähtee mukaan, eikä tajua sen olevan propagandaa, vaan heittäytyy mukaan ilmiöön.
Cia totisesti on tutkinut keinoja ja tässä se nyt nähdään, median toteuttamana.
Jep, kyllä siitä on tehty jumala. vaikka Jumalaa ei olisikaan.
Korvike.
Satuitko tietämään, että Influennssan vuoksi talvella 2017-2018 USA:ssa oli 800 000 influenssapotilasta sairaalassa. Melkein miljoona, eikä influenssakausi kestä kauhean monia kuukausia.
Jos et usko, ota haku; cdc influenza 2017-2018
Samoin tuolloin jenkkien sairaalat aivan täynnä, niin että haalittiin kaikki tilapäispaikat ja sijoitukset.
Kukaan ei puhunut mitään, ja media ihan hiljaa.
HS ei päästä enää ensimmäistäkään rokote-epäilevää mielipidettä uutistensa kommentointiin, olen yrittänyt melko usein. Ei toivoakaan. Tänään oli esim. täysin kiellettyä kirjoittaa "Ovathan rokotteet aiheuttaneet melko paljon haittoja. Hyvä, että tämä haitta tuli edes esille". Siinä koko viestini, samantien roskiin vaan. Tiesin jo etukäteen. Niinpä HS:n kommenttiosiot rokotejutuissa näyttävätkin pelkkää rokotteiden ylistystä. Nyt on isot voimat liikkeellä selvästi, koska voimassa on täyssensuuri. HS on toteuttaa nyt sitä, mitä sitä käsketään toteuttamaan ylempää.
Porukka on täällä Teneriffalla iso osa täysin sekaisin.
Kauhea maskiraivo, jos sikseen tulee. Yleensä kuljen poikkeuksena kadulla ilman maskia. Monet kulkevat maski kaulalla, mutta minä usei kokonaan ilman. Usinmiten maskraivo ei ole osunut, mutta eilen raivosivat erään kadulle ulouttuvan kavvilan kohdalla, jonka terassi ulottui kadulle.
Kadulla kävelee mies ilman maskia, ja lähestyy meitä! Reaktio oli ristiriitainen. Muutamat peittivät naamansa heti maskilla, ja peräätyivät, mutta toiset olivat huutamassa, ja ihan oikeasti huusivatkin poliisia.
Kävelin siitä lävitse.
Pimein reaktio, mihin olen törmännyt, ja ihan oikeasti TUOLLAISTA on. En silti ole muttanut tapojani, ja tänään olin oikeasti jokseenkin ilahtunut, kon parvekkeelta näkyi sentään kolmen nuoren aikuisen ryhmä. kulkemassa kohta rantaa ilman maskeja, ja ihan ylpeänä itsestään. Samoin työporukka nosturiautosta iltapäivällä..Hyvä.
Signaalirättejä ei tarvita. Muuta virkaahan niillä ei edes käytännössä ole!
Vierailija kirjoitti:
HS ei päästä enää ensimmäistäkään rokote-epäilevää mielipidettä uutistensa kommentointiin, olen yrittänyt melko usein. Ei toivoakaan. Tänään oli esim. täysin kiellettyä kirjoittaa "Ovathan rokotteet aiheuttaneet melko paljon haittoja. Hyvä, että tämä haitta tuli edes esille". Siinä koko viestini, samantien roskiin vaan. Tiesin jo etukäteen. Niinpä HS:n kommenttiosiot rokotejutuissa näyttävätkin pelkkää rokotteiden ylistystä. Nyt on isot voimat liikkeellä selvästi, koska voimassa on täyssensuuri. HS on toteuttaa nyt sitä, mitä sitä käsketään toteuttamaan ylempää.
Totta, se on helppo uskoa. Siksi pitää tuoda vapaata mielipidettä esiin siellä missä sitä voi tuoda. HS media, ja totuusarvo on tuolla linjalla kyseen alainen ja nolla.
Älä lausu .....turhaan sinun Jumalasi nimeä on YLE areenassa elokuva Monty Python ryhmältä ( juutalaishihhulit jotka ei usko Jeesukseen ) . Niin tämä kohta älä lausu Jumalasi nimeä TURHAAN . ( jos ei lausu turhaan se ei ole turhaan lausumista). Useimmiten Jumalan nimi on perkele . ( Juutalaisten jumala ). Niin tässä kohtauksessa joutuu kyllä nauramaan ihan tosi paljon .
Tasa arvoa tuo korona . Maski naamalla myös miehet 😅😅😅
Teneriffalla on kylmää talvella ja uimavesi kylmää mutta kyllä siellä pärjää . Niitä Afrikan egyptiläisiä tunkee ryöstölle siellä , on kuitenkin pidetty aluetta loma paikkana ennen.
Inluenssa riehuu kausittain, ei ole jatkuva rytinä päällä, niinkuin koronassa.
Eikä influenssa potilaat tarvitse tehohoitopaikkoja, ja hengityskoneita kuten koronapotilaat.
Ei ole mitään järkeä verrata kausi-influenssaa koronaan, se ei ole koskaan sairastuttanut näin paljon yhtäaikaa ihmisiä samaan aikaan koko maailmassa.
On sairasta väheksyä koronaa, se osoittaa vaan välinpitämättömyyttä muiden ihmisten sairauksista ja tietämättömyyttä realiteeteista.
Ei influenssan takia ole milloinkaan pitänyt tehdä näin järeitä toimenpiteitä kuin koronan takia.
Inluenssat tunnetaan, mutta kukaan ei vielä tiedä tarpeeksi koronasta ja sen muunnoksista.
Ap on näemmä lukenut vaan iiässän otsikot. Mäkin niitä naureskelin mutten siltikään pidä rokotetta kultaisena vasikkana. Nyt vähän todellisuudentajua sinne pääkkyyn ap.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus hesarista:
Bilderberg: Suomalaiset osanottajat
Tiedotusvälineet
Aatos Erkko (1994, Sanoman hallituksen pj)
Janne Virkkunen (1998, 2001, Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja)
Olli Kivinen (2003, Helsingin Sanomien pääkirjoitustoimittaja)
Mikael Pentikäinen (2005 Sanoma Newsin tj, 2011 Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja)
Atte Jääskeläinen (2007, Ylen uutistoiminnan päätoimittaja)
Antti Blåfield (2008, 2010 pääkirjoitustoimitus, Helsingin Sanomat)
Hanna Rajalahti (2009, Talouselämän toimituspäällikkö)
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/08/22/bilderberg-suomalaiset-osanott…
forssan seudun ammatti taidoton hoitaja kielsi minua ottamasta korona piikkiä kun olin 4vk sitten saanut infuLenssa piikin. KETÄ TAI MITÄ USKON
Saapui meille jouluksi kuin Jeesus-vauva ikään. Siitä ei propaganda paljon sakeammaksi muutu.
Korona on jumala
Maan johtava korona-asiantuntija on kristinuskon Paavi
Maski on risti kaulalla, uskon symboli
Rokote on vapahtaja Jeesus Kristus
Menee vituiks ja opetuslapset kieltävät kolmesti ikinä suositelleensa rokotusta
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki uutiseen jossa julkkis kertoo:
"MINÄ AINAKIN MYRKYTÄN ITSENI".
Laita linkki tai lopeta valehtelu.
Jospa hakisit apua pakko-oireisiisi?