Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jotkut ihmiset on tarkoitettu toisilleen,

Vierailija
02.06.2014 |

niin he jossain elämänsä vaiheessa päätyvät yhteen, vaikka eivät itse tekisi mitään erityisiä ratkaisuja asiaa vauhdittaakseen. Mä uskon näin. Uskooko muut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jos kahden ihmisen välillä on kemiaa niin molemmat sen vaistoaa ilman että tarvitsee sitä kertoa. se että nämä kaksi päätyvät yhteen on mahdollista vain jos molemmat antavat sille mahdollisuuden. molempien pitää haluta suhdetta. Jos ei tee mitään, ei suhdettakasn synny. 

Vierailija
22/27 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin uskon siihen. Kun miettii asiaa näin:

Eksän kautta tutustuin nykyiseen parhaaseen ystävääni. Ilman tätä ystävää en olisi koskaan uskaltanut erota eksästäni ja ilman tätä ystävää, en olisi löytänyt ns. uudelleen nykyistä miesystävääni - joka siis on parhaan ystäväni kaveri.

Uskon tosiaan, että kaikella on tarkoituksensa. Tämän nykyisen miesystäväni kanssa tapasimme jo melkein 10 vuotta sitten ohimennen, mutta molemmat muistamme toisemme todella hyvin. Silloin seurustelimme kuitenkin molemmat tahoillamme ja jotenkin elämäntilanteemme oli niin erilainen, että siitä ei mitään olisi tullut. Olen iloinen, että tuolloin ei tehty lähempää tuttavuutta, kuin vain moikattiin.

Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta, enkä voisi ikinä kuvitella olevani kenenkään muun kanssa loppuelämääni. En osaa kuvailla sitä, mitä välillämme on. Olen ollut monta kertaa pitkässä suhteessa, mutta niistä on vain puuttunut "se jokin". Oloni on toki ollut varma ja olen rakastanutkin, mutta.... Sitä ei vain osaa selittää.

Nykyisessä suhteessani tuntuu, kuin olisi tuntenut toisen iät ajat. Meillä ei varsinaista alkuhuumaakaan ole ollut, joten siinäkin mielessä suhde tuntuu "oudolta" verrattuna muihin suhteisiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen alotus. Pitää paikkansa. 🙏

Vierailija
24/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan töissä tapasin miehen ja välillämme oli kemiaa. Mitään fyysistä ei koskaan tapahtunut. Minä olin sillon juuri eronnut. Ja mies varattu. Jos kummankin tilanne joskus sopiva, niin haluaisin tutustua tähän mieheen paremmin.

Vierailija
25/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Vierailija
26/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa on kummallista kemiaa. Toiset kutsuvat sitä rakkaudeksi ensi silmäyksellä, toiset himoksi.

Itse olen kokenut sen kaksi kertaa. Toinen yli 10v sitten, tapasin miehen vain kerran mutta se molemminpuolinen vetovoima oli hurja. Mitään ei siis tapahtunut, olin naimisissa.

Toinen tapahtui 2019, tapasin miehen erikoisessa yhteydessä( ei treffit). Muutama sekunti ensimmäisten sanojen jälkeen olin kuin puulla päähän lyöty. Tiesin että hän tulee olemaan elämässäni merkityksellinen. Ja niin kävikin, elämä vei eri suuntiin mutta niin kauan kuin sitä kesti niin se oli jotain uskomatonta.

En silti usko että nämä ovat niitä joiden kanssa tulen lopulta päätymään yhteen. Tai ainakin se olisi iso yllätys.

Vierailija
27/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kanssa on kummallista kemiaa. Toiset kutsuvat sitä rakkaudeksi ensi silmäyksellä, toiset himoksi.

Itse olen kokenut sen kaksi kertaa. Toinen yli 10v sitten, tapasin miehen vain kerran mutta se molemminpuolinen vetovoima oli hurja. Mitään ei siis tapahtunut, olin naimisissa.

Toinen tapahtui 2019, tapasin miehen erikoisessa yhteydessä( ei treffit). Muutama sekunti ensimmäisten sanojen jälkeen olin kuin puulla päähän lyöty. Tiesin että hän tulee olemaan elämässäni merkityksellinen. Ja niin kävikin, elämä vei eri suuntiin mutta niin kauan kuin sitä kesti niin se oli jotain uskomatonta.

En silti usko että nämä ovat niitä joiden kanssa tulen lopulta päätymään yhteen. Tai ainakin se olisi iso yllätys.

Minäkin olen kokenut tämän, muutamia kertoja.

Kerran niin että istuimme seurueessa ja sitten vain nousimme ylös ja jatkoimme iltaa yhdessä. Täysin etukäteen sopimatta. Se oli aika erikoista niinkin toisilleen tuntemattomille ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän