Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeus kieltää sukulaisia olemasta meillä kun..

Vierailija
02.06.2014 |

Itse olen laitoksella ja mies kahden,lapsen,isovanhempien kans kotona. Ei voi mitään,mutta mulla nousee verenpaine kun siellä on ollu miehen veli perheineen /sisko perheineen. Sotkevat paikat.eivät siivoa ja vaikka mies väittää että hän siivoaa ennen kuin tulen kotiin niin Se ei oo kunnolla siivonnu... Syö lisäksi kaikki ruuat Ym.. En vaan halua niitä meille, veljen akka arvostelee taloa yms.. Sanoin miehelle että käskee pois ne. Mutta sen mielestä ne saa olla.. Noh,tähän viipyä sairaalassa hieman pitempään!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siis edelleen.

Vierailija
2/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan koti miehesikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein jo odotusvaiheessa selväksi, etten halua kotiimme ketään sukulaista sinä aikana kun olen synnärillä, enkä myöskään sinä päivänä kun tulemme vauvan kanssa kotiin.

Sano miehellesi, että jos haluaa sut ja vauvan kotiin, lähettää sukulaisensa omiin koteihinsa.

Vierailija
4/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koti on teidän yhteinen niin kyllä se mies saa silloin kutsua sukulaisiaan teille. Varsinkin kun et edes itse ole paikalla vaan siellä sairaalassa. Tai sitten mies voi kieltää myös sun sukulaisten vierailut. Onko se sitten parempi ratkaisu, että teillä ei käy enää kummankaan sukulaiset?

Vierailija
5/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:46"]

Mä tein jo odotusvaiheessa selväksi, etten halua kotiimme ketään sukulaista sinä aikana kun olen synnärillä, enkä myöskään sinä päivänä kun tulemme vauvan kanssa kotiin.

Sano miehellesi, että jos haluaa sut ja vauvan kotiin, lähettää sukulaisensa omiin koteihinsa.

[/quote]

Mitäs jos se mies sanookin, ettei tarvi tulla kotiin? Miksi ihmeessä kuvittelet että vain sinä saat määrätä ketä teidän kodissanne käy? Mies sitten ilmoittaa, että sinun sukulaisesi eivät tule ensimmäiseen puoleen vuoteen vauvan syntymästä teille. Kun häntä niin ahdistaa ne sun sukulaiset.

Vierailija
6/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukulaisten silloin pitää tulla kun vaimo synnärillä. Itse en halunnut ketään muutamaan viikkoon kun oli vauva.

Vierailija
7/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta kieltää. Se on myös miehen koti.

Vierailija
8/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ettei sinä päivänä halua ketään kyläään, kun kotiutuu vauvan kanssa. Mutta mitä ihmettä se haittaa, jos joku on kylässä silloin kun itse on laitoksella? EN tajua. Olette te vaan jotkut tosi hulluja akkoja.

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:57"]

Miksi sukulaisten silloin pitää tulla kun vaimo synnärillä. Itse en halunnut ketään muutamaan viikkoon kun oli vauva.

[/quote]

Vierailija
9/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perheellä onkin sitten kiviset vuodet edessä, kun mies parka ei vielä ole oppinut sitä, että avioliitossa on kaksi osapuolta - se joka on aina oikeassa, ja sitten vielä mies. Ap tehköön inventaarion syödyistä ruoista ja laittakoon laskuerittelyn langoille, kälyille, nadoille ja kytyille. Ei ne sitten enää tule.

Vierailija
10/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perheellä onkin sitten kiviset vuodet edessä, kun mies parka ei vielä ole oppinut sitä, että avioliitossa on kaksi osapuolta - se joka on aina oikeassa, ja sitten vielä mies. Ap tehköön inventaarion syödyistä ruoista ja laittakoon laskuerittelyn langoille, kälyille, nadoille ja kytyille. Ei ne sitten enää tule.

Vierailija
11/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veljen perhe ihan muuttanut asumaan teille ja yöpyvätkin? Meillä on sääntö, että kotiin voi ns. toiselta lupaakysymättä kutsu kavereita ja sukulaisia, mutta jos isompia juhlia järjestää tai yökylävieraita meinaa majoittaa, silloin kysytään toiseltakin onko ok. Eli jos veljen perhe on ihan asumassa teillä, niin silloin voi mielestäni käskeä heidät omaan kotiin. 

Vierailija
12/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on miehenkin koti ja saa sanoa ketä saa tulla ym. mutta aika omituista käytöstä jos sinne änkee tuollaisena aikana puoli sukua, jotain mustalaisten tai mamujen touhua, kyllä normaalit ihmiset tietävät koska on soveliasta kyläillä ja varsinkin olla yökylässä.

Jos kerran isovanhemmat ovat siellä auttamassa miestä esikoisen hoitamisessa, ei sisko tai veli perheineen oikein voi selittää oleskeluaan silläkään että olisi auttamassa, missä sellainen määrä porukkaa edes nukkuu? Jos vieraat ovat vain päiväseltään käymässä, se on eri juttu, mies voi kyllä sitten ostaa lisää ruokaa ja siivota sukunsa jäljet.

Vierailija
13/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä edes ole kotona!?!!!

Voit sanoa, että kun tulet kotiin, toivoisit pari päivää rauhaa eikä ketään vieraita. Mutta mitä ihmettä se sun napaa kaivaa, ketä on siellä, missä sä et?

Vierailija
14/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provo oli virkistävä kuin tuo parhaillaan ikkunalautoihin ropsiva alkukesän sade :D

Vierailija
15/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niille jokin lista duuneista joita voisivat tehdä joutessaan kotonasi. Ikkunan pesu, leipominen ym.

Vierailija
16/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne ylipäätään on teillä? En kyllä itsekään tykkäisi, jos meillä olisi sotkevia ihmisiä vieraana sillä välin, kun itse olisin laitoksella

Vierailija
17/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:11"]Tämä provo oli virkistävä kuin tuo parhaillaan ikkunalautoihin ropsiva alkukesän sade :D [/quote]

No niin, onneksi olkoon taas tälle kirjoittajalle! Taputahan nyt itseäsi kunnolla siihen olalle ja myhäile tyytyväisesti kun ehdit huutaa ensimmäisenä tuon provon tähän keskusteluun. Hyvin tehty!

Vierailija
18/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en vaan,jaksa kun oon ennen laitokselle tuloa siivonnu ja puunannu joka paikan yms ja Sitte nämä sukulaiset tulee meille just silloin.

. Haluan että olis edes yhden päivän,siisti koti kun sairaalasta kotiudun. Omat lapset 10 ja12v ja nämä,suvun oikiasti kello kakarat ovat 3-8v. Sotkee jne.. Muuten ei haittaa mut jotenkin koen että tämä sairaalassa 2vrk Sais koti olla rauhassa ja saa Sitte edes pari pv olla rauhassa kun vauva kotona! Ne on vaan,luonteeltaan semmosia ihmisiä että ei kiitos! Viimeksi olin umpparin leikkauksessa niin koti oli siivottu miehen veljen naisen toimesta!!! Oli vaihettu järjestystä Ym. Kyllä napsahti silloin...t. Ap

Vierailija
19/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiini ei ole menemistä jos oon synnärillä koska se on mun koti ei yhteinen, minun nimissä.

Vierailija
20/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:28"]Siis en vaan,jaksa kun oon ennen laitokselle tuloa siivonnu ja puunannu joka paikan yms ja Sitte nämä sukulaiset tulee meille just silloin.

. Haluan että olis edes yhden päivän,siisti koti kun sairaalasta kotiudun. Omat lapset 10 ja12v ja nämä,suvun oikiasti kello kakarat ovat 3-8v. Sotkee jne.. Muuten ei haittaa mut jotenkin koen että tämä sairaalassa 2vrk Sais koti olla rauhassa ja saa Sitte edes pari pv olla rauhassa kun vauva kotona! Ne on vaan,luonteeltaan semmosia ihmisiä että ei kiitos! Viimeksi olin umpparin leikkauksessa niin koti oli siivottu miehen veljen naisen toimesta!!! Oli vaihettu järjestystä Ym. Kyllä napsahti silloin...t. Ap

[/quote]Luepa uudelleen mitä tuohon juuri kirjoitit. Teillä on kotona mies ja 10- ja 12-vuotiaat lapset. Kyllä heiltä täytyy sujua yhden asunnon siivous, ei kukaan niin kädetön ole. Olethan sanonut kotijoukoille että kodin on oltava kunnossa kun tulette kotiin? Ja myöhemminkään et ota yksin vastuuta siivoushommista, vaan koko perhe osallistuu.

Eihän sinulle oikeasti kelpaa mikään. Miehesi veljen puoliso oli siivonnut teillä ja siitäkin olit vetänyt raivarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi