Onko oikeus kieltää sukulaisia olemasta meillä kun..
Itse olen laitoksella ja mies kahden,lapsen,isovanhempien kans kotona. Ei voi mitään,mutta mulla nousee verenpaine kun siellä on ollu miehen veli perheineen /sisko perheineen. Sotkevat paikat.eivät siivoa ja vaikka mies väittää että hän siivoaa ennen kuin tulen kotiin niin Se ei oo kunnolla siivonnu... Syö lisäksi kaikki ruuat Ym.. En vaan halua niitä meille, veljen akka arvostelee taloa yms.. Sanoin miehelle että käskee pois ne. Mutta sen mielestä ne saa olla.. Noh,tähän viipyä sairaalassa hieman pitempään!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:28"]Siis en vaan,jaksa kun oon ennen laitokselle tuloa siivonnu ja puunannu joka paikan yms ja Sitte nämä sukulaiset tulee meille just silloin.
. Haluan että olis edes yhden päivän,siisti koti kun sairaalasta kotiudun. Omat lapset 10 ja12v ja nämä,suvun oikiasti kello kakarat ovat 3-8v. Sotkee jne.. Muuten ei haittaa mut jotenkin koen että tämä sairaalassa 2vrk Sais koti olla rauhassa ja saa Sitte edes pari pv olla rauhassa kun vauva kotona! Ne on vaan,luonteeltaan semmosia ihmisiä että ei kiitos! Viimeksi olin umpparin leikkauksessa niin koti oli siivottu miehen veljen naisen toimesta!!! Oli vaihettu järjestystä Ym. Kyllä napsahti silloin...t. Ap
[/quote]Luepa uudelleen mitä tuohon juuri kirjoitit. Teillä on kotona mies ja 10- ja 12-vuotiaat lapset. Kyllä heiltä täytyy sujua yhden asunnon siivous, ei kukaan niin kädetön ole. Olethan sanonut kotijoukoille että kodin on oltava kunnossa kun tulette kotiin? Ja myöhemminkään et ota yksin vastuuta siivoushommista, vaan koko perhe osallistuu.
Eihän sinulle oikeasti kelpaa mikään. Miehesi veljen puoliso oli siivonnut teillä ja siitäkin olit vetänyt raivarit.
[/quote]
Kaippa mäkin olen nirppanokka, kun en todellakaan hyväksyisi, että joku arvosteleva miehen veljen vaimo kävisi siivoamassa meillä ja vieläpä vaihtaisi järjestystä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:28"]Siis en vaan,jaksa kun oon ennen laitokselle tuloa siivonnu ja puunannu joka paikan yms ja Sitte nämä sukulaiset tulee meille just silloin.
. Haluan että olis edes yhden päivän,siisti koti kun sairaalasta kotiudun. Omat lapset 10 ja12v ja nämä,suvun oikiasti kello kakarat ovat 3-8v. Sotkee jne.. Muuten ei haittaa mut jotenkin koen että tämä sairaalassa 2vrk Sais koti olla rauhassa ja saa Sitte edes pari pv olla rauhassa kun vauva kotona! Ne on vaan,luonteeltaan semmosia ihmisiä että ei kiitos! Viimeksi olin umpparin leikkauksessa niin koti oli siivottu miehen veljen naisen toimesta!!! Oli vaihettu järjestystä Ym. Kyllä napsahti silloin...t. Ap
[/quote]Luepa uudelleen mitä tuohon juuri kirjoitit. Teillä on kotona mies ja 10- ja 12-vuotiaat lapset. Kyllä heiltä täytyy sujua yhden asunnon siivous, ei kukaan niin kädetön ole. Olethan sanonut kotijoukoille että kodin on oltava kunnossa kun tulette kotiin? Ja myöhemminkään et ota yksin vastuuta siivoushommista, vaan koko perhe osallistuu.
Eihän sinulle oikeasti kelpaa mikään. Miehesi veljen puoliso oli siivonnut teillä ja siitäkin olit vetänyt raivarit.
[/quote]
Kaippa mäkin olen nirppanokka, kun en todellakaan hyväksyisi, että joku arvosteleva miehen veljen vaimo kävisi siivoamassa meillä ja vieläpä vaihtaisi järjestystä.
[/quote]en todellakaan olisi iloinen jos joku alkaa mun kodissa siivoamaan ja järjestelemään paikkoja.
Jos sukulaiset ovat vastaavia kuin oman mieheni, niin huh, huh ja ei ole kyllä kiva vauvan kanssa kotiutua. Itse kun menen lasten kanssa johonkin, miehen sukulaisia ja kavereita laskeutuu kuin kärpäsiä ja kun tulen kotiin, siellä on kaljatölkkiä, tupakannatsaa pitkin pihaa ja sisällä sotkettu joka paikka. Mies käskee olla valittamatta ja jos "ei mun serkut saa käydä niin ei tarvi sinun siskonkaan tukkia kahville tänne". Ja sitten tuo rupusakki mulkoilee, kun tulen kotiin ja hermostun noista sotkuista..
Ihan sama kuinka on miehen koti siinä kuin minunkin, mutta joku raja pitäisi olla. Ja ei ole kiva tulla kotiin, jos joku vieras nainen on siivoillut ja vaihdellut tavaroiden järjestyksiä, ettei omia tavaroita löydä. Kokemusta on siitäkin ja miehen mielestä taas tyhjää niuhotusta..