Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi ala-arvoista ja myös ulkonäkö mennyt venäläiseen suuntaan turkkeineen ja blonditekohiuksineen. Ylimielinen kommentointi seuraajista myös todella outoa kun sieltä se palkka kuitenkin tulee.
Myös tuo uusin tissit tyrkyllä rintsikoissa on todella mauton. Miksei tee tiliä onlyfansiin, siellähän nuo fingerroossit sun muut nykyään rahansa tienaavat. Vai onko Soffella jo OF-tili?
Martinalla näitä tissit tyrkyllä kuvia instassaan pilvin pimein, ne on sinusta tyylikkäitä? Äiti pane paita päälle!
Onko sulla luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia, katso ketjun otsikko
Joo mutku martti on niin ihana ja voimaantunut ja tasapainoinen, saa olla vaikka alasti instassa,muut ei! Minä ainakin kommentoin vaikka Väiski Vemmelsäärestä,turhaan mussuta sitä väärää ketjuas kun et muuta osaa vastata. Typerys
Mitä sä hourit. Rauhoitu jo ja tee martinasta oma ketju. Pyydettiin vain lukemaan otsikko.
Oikeasti, mikä sua vaivaa?
T. Eri
Typeryys? Sivistymättömyys? Aikuisuuttaan sisälle padottu raivo?
Kunhan arvailen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi hissiselfie,tunnistaako joku hotellia? Miksiköhän hän käyttää chanelin paperikassia laukkunaan,miksei käytä oikeaa laukkua. Luulis että paperikassi hapertuu käytössä.
Ottaako muutkin vessa ja hissi selfieitä? Eikö ne ole jo vähän passe? Kertokaa joku viisaampi.
Muilla lienee enemmän ja ihan muuta tekemistä. Mutta jos sun päivän ainoat tekemiset on ajaa hotellin hissillä ja käydä ravintolan vessassa sen syömisen lisäksi, niin mistäpä muualta näitä keinutusvideoita irtoaa. Harvinaisen tylsää seurattavaa. Ei ihan vakuuta muka somevaikuttajan stooreina.
Aitolehmän tavaramerkki. Joku oli sanonut aitolehmää Angelina Jolien näköiseksi, kuvassa jäätävä kaksoisleuka lehmällä. Miten se akka voi olla tuon näköinen vaikka vasta nelikymppinen, näyttää kuusikymppiseltä mieheltä.
Mitä ihmettä saat tämän kaltaisesta alatyylisestä haukkumisesta? Minun käy sinua sääli. Voi parkaa.
Ehkä vähän ikävää sanoa, mutta tämä alatyylinen kommentointi on hyvin tavallista Martina angstaajien keskuudessa. Joista siis iso osa on muka Sofian ihailijoita. Sanon muka ihan tarkoituksella, sillä ilman Martinaa näitä ihailijoita ei olisi edes sen vertaa kuin nyt on. Sofia on Martina hatereiden lyömäase. Kovin vähän hänessä on kenenkään mielestä mitään ihailtavaa, näin niin kuin oikeasti.
Sori mutta mitä minä olen lukenut niin kyllä ne Martinan nuoleskelijat kauheita ovat. Nehän keksii Sofiaa ruotimivissa ketjuissa mitä vaan. Antaisivat olla. Stefu on nyt Sofian kanssa ja Martina se ruotsalaistuneen karvakämmenen kanssa, seiskahan valisti meitä ylkän taustoista. Hyvin sopiva Martinalle ja pakko sanoa, ettei sitä muut enää huolikkaan. Kun siis rikolliset, eikös sekin ukko ole jo valmiiksi naimisissa.
No nyt kopsahti sulla omaan nilkkaan. Luepas viestisi uudelleen. Kirjoitat todella alatyylisesti, viljelet mm rasis ti ta termiä itsellesi ventovieraasta ihmisestä.
I close my case. Martina ahterin ei vaan pysty kirjoittamaan asiallisesti, aina pitää mennä vyön alle. Voi voi sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi hissiselfie,tunnistaako joku hotellia? Miksiköhän hän käyttää chanelin paperikassia laukkunaan,miksei käytä oikeaa laukkua. Luulis että paperikassi hapertuu käytössä.
Ottaako muutkin vessa ja hissi selfieitä? Eikö ne ole jo vähän passe? Kertokaa joku viisaampi.
Muilla lienee enemmän ja ihan muuta tekemistä. Mutta jos sun päivän ainoat tekemiset on ajaa hotellin hissillä ja käydä ravintolan vessassa sen syömisen lisäksi, niin mistäpä muualta näitä keinutusvideoita irtoaa. Harvinaisen tylsää seurattavaa. Ei ihan vakuuta muka somevaikuttajan stooreina.
No aivan samaa mieltä. Siihen päälle vielä koirankusetus videot. En jaksanut niitä vlogejakaan katsoa, kun ei ollut ei mitään sisältöä. Huh huh.
Sofia on omassa päässään niin suuri julkkis, että ajattelee ihmisille riittävän kunhan saa ihastella hänen olemassa oloaan.
minä edestä asussa 1, minä edestä asussa 2, lounaani, aamiaiseni jne. Stooreissa pitäisi olla kai jotain sisältöäkin.
Minun käteni ja kahvikuppini, minun jalkani, minun rintani, minun keskivartaloni, minun räpsyvät silmäripseni, minun alapääni, uuh! Olen aikamoinen pakkaus. Minun pieni lattioille ja sänkyyn pissivä koirani, minun lämmin kuppini, minun hotellihuoneeni, minun hotellihuoneeni televisio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että Sofia haluaa itselleen henkilökohtaisen trainerin jonka kanssa harjoittelee viikottain jotain tiettyä päämäärää kohden. Mistäköhän tällainen ajatus olisikaan syntynyt 😂 😂 😂
Ja hän aikoo tulla hyväksi monissa uusissa urheilulajeissa talviurheilulajien lisäksi. Juupajuu[/quote
Hienoa että urheilee, teidänkin kannattaa 😀
Urheileeko? Sanoi haluavansa opetella uusia urheilulajeja. Eihän tuo oppinut laskettelemaankaan vielä vaikka piti tulla todella hyväksi, koska on niin liikunnallinen 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on pilvin pimein laukkua, kenkää ja takkia. Mutta mistä saataisiin hänelle housut ? Siis oikeat housut, ei näitä kalsonkeja jotka aina yllään. Raha ei ole tae hyvästä mausta, ja Sofia on siitä paras esimerkki koskaan. Tämänpäiväinen hissikuva; ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Leikki-ikäiset pukeutuu tuolla tavalla, trikoot, lyhyt toppatakki ja kömpelöt saappaat. Ei aikuinen nainen, jonka olkapäillä heiluu Chanelia ja Vuittonia. Ja ei ainakaan kaupungissa ja ihmisten ilmoilla. Tuleepi aika ajoin myötähäpeä tästä Sofian lookista. Tyylitaju ? Ei löydy.
Ihan hyvältä näyttää. Paljon paremmalta kuin suurin osa suomalaisista naisista.
#madphotoshopskills
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen mitään uuden vuoden lupauksia: Huomioin toiset ihmiset paremmin, teen joitain toisten hyväksi, olen epäitsekkäämpi, vierailen vanhojen sukulaisteni luona.. Kaikki on vain minä, minä, minulle.
Minä lupaan että en eroa ensi vuonna koska olen tänä vuonna kokenut kaksi kamalaa eroa enkä halua ensi vuonna erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on pilvin pimein laukkua, kenkää ja takkia. Mutta mistä saataisiin hänelle housut ? Siis oikeat housut, ei näitä kalsonkeja jotka aina yllään. Raha ei ole tae hyvästä mausta, ja Sofia on siitä paras esimerkki koskaan. Tämänpäiväinen hissikuva; ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Leikki-ikäiset pukeutuu tuolla tavalla, trikoot, lyhyt toppatakki ja kömpelöt saappaat. Ei aikuinen nainen, jonka olkapäillä heiluu Chanelia ja Vuittonia. Ja ei ainakaan kaupungissa ja ihmisten ilmoilla. Tuleepi aika ajoin myötähäpeä tästä Sofian lookista. Tyylitaju ? Ei löydy.
Ihan hyvältä näyttää. Paljon paremmalta kuin suurin osa suomalaisista naisista.[/quote
Mun mielestäni todellakaan ei. Näiden vaatteiden ja muun rekvisiitan yhdistely ontuu ja pahasti. Lähes kuka tahansa julkisuuden henkilö pukeutuu paremmin, vaikka olisi halvempaa vermettä yllä. Tilannetaju puuttuu.
En yleensä välitä kenenkään ulkonäösta, mutta pakko sanoa, että poikkeaa ainakin muiden aikuisten naisten pukeutumistyylistä paljon. Jos jonkun mielestä näyttää hyvältä jatkuvasti kompressioleggingseissä, napapaidassa ja viltissä niin ookoo, ihan kiva. Mutta hyvä vaan ettei suurin osa suomalaisista, tai minkään maalaisista naisista näytä tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset viettää lomaa auringossa.. toiset joutuu tyytymään Tuuriin.
Ai että mä nauran ja nautin! 😂😂
Rakastuneet viettää varmaan mieluiten lomaansa yhdessä, ihan sama onko auringossa, vai pakkasessa, kunhan sen saa jakaa valittunsa kanssa.
Mielummin oman kullan kainalossa joka yö, kuin se, että lempeä saadakseen pitää maksaa ja matkustaa Dubaihin saakka.
Onko tää ihan sopiva vertaus Sofian kohdalla, kun Sofia on viettänyt suurimman osan öitään hotelleissa yksin tai Seveliuksen luona?
Ilmeisesti edellinen kommentoija tarkoittikin, että Sofialla näitä kultia on riittänyt
Hassut. Olivat Levillä, siitä Keskisellä hotellissa yötä, sitten menivät kotiinsa. Seiskan Dubai-homma on tuulesta temmattu.
No miksi se S&S Dubain uudenvuodenreissu peruuntui?
Vierailija kirjoitti:
Hassut. Olivat Levillä, siitä Keskisellä hotellissa yötä, sitten menivät kotiinsa. Seiskan Dubai-homma on tuulesta temmattu.
Sofiahan se Seiskalle kertoi menevänsä Dubaihin. Sofia kertoi insta stoorissaankin menevänsä Dubaihin.
Vierailija kirjoitti:
Keskisen hotelli, olivat yötä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofiahan se Seiskalle kertoi menevänsä Dubaihin. Sofia kertoi insta stoorissaankin menevänsä Dubaihin.
Ai jaa! Sitä en tiennyt. Bongasin heidät ihan täällä Suomessa kun tuli otsikoita että Sofia lentää tapaninpäivänä Dubaihin ja ihmettelin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hassut. Olivat Levillä, siitä Keskisellä hotellissa yötä, sitten menivät kotiinsa.
Kotiinsa?
Siis mikä on Sofian koti, se on jäänyt ihan pimentoon. Uuteen kotiin on muuttamassa, senhän hän kertoi, muttei sitä, mistä muuttaa sinne. Muistan jutun hänen blogissaan, kuinka on muuttamassa tyttökaverinsa kanssa asumaan kimppakämppään sinkkutyttöjen elämää viettämään. Sekö se tammikuun muutto on?
Vierailija kirjoitti:
Sofia kertoi insta stoorissaankin menevänsä Dubaihin.
Sitähän minäkin. En edes nähnyt juttua Seiskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassut. Olivat Levillä, siitä Keskisellä hotellissa yötä, sitten menivät kotiinsa.
Kotiinsa?
Siis mikä on Sofian koti, se on jäänyt ihan pimentoon. Uuteen kotiin on muuttamassa, senhän hän kertoi, muttei sitä, mistä muuttaa sinne. Muistan jutun hänen blogissaan, kuinka on muuttamassa tyttökaverinsa kanssa asumaan kimppakämppään sinkkutyttöjen elämää viettämään. Sekö se tammikuun muutto on?
Kotiinsa = Helsinkiin
No voihan sitä aina miehen kämpässä majailla niinkuin eräät muut ,jotka piti häätää sieltä kun mies vaihtoi nuorempaan ja kauniimpaan.