Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kävelevät niin rumasti

Vierailija
02.06.2014 |

Suurin osa ihmisistä kävelee todella rumasti. Heijataan puolelta toiselle ja laiskasti ja veltosi löntystäen. Tai sitten kumarassa, hartiat lysyssä.  Lylleröidään ja löntystellään tai sitten säntäillään harppomalla. Mikä siinä kaunissa, ryhdikkäässä, ripeässä mutta ei säntäilevässä kävelyssä on niin vaikeaa?!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en mieti ollenkaan miltä näytän vaan kävelen vaan niin kuin luonnostani kävelen.

Vierailija
2/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Monet kävelevät hartiat lysyssä ja kädet velttoina sivulla roikkuen etukumarassa kuin jokin neandertalin ihminen. Pahimmassa tapauksessa suu on jäänyt auki ihan terveilläkin ihmisillä. Reipas ja ryhdikäs kävely on kaunista ja säästää turhilta selkävaivoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:06"]

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Monet kävelevät hartiat lysyssä ja kädet velttoina sivulla roikkuen etukumarassa kuin jokin neandertalin ihminen. Pahimmassa tapauksessa suu on jäänyt auki ihan terveilläkin ihmisillä. Reipas ja ryhdikäs kävely on kaunista ja säästää turhilta selkävaivoilta.

[/quote]

Hehehhaaaahhaaaaaaa!

Vierailija
4/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumaliste...nauran täällä ihan kippurassa!! Tää palsta on kyllä ihan paras!

Vierailija
5/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä joku säästäjä antanut vinkiksi että kun kävelee pitkin askelin niin ei kengät kulu niin nopeasti, jospa joku harppoo siksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä