Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaatte, oonkohan raskaana?

Vierailija
02.06.2014 |

Eli nyt on 28 päivä, menkat alkaa yleinsä aina 28-32 päivinä vain kerran tainnut mennä pidemmäksi ja se oli 34päivää (johtu luultavasti stressistä) ja toisen kerran tais olla 36 päivä (johtu siitä että olin just lopettanut e-pillerit) harrastettiin seksiä just ovulaation aikana. Oon 19v ja oireita ollut nyt ehkä kylmä (mutta sitä on yleinsä aina muutenkin) nälkä koko ajan, nuha, menkkakivun tapaisia (mutta ei niin kovia) ja niitä ollut jo kauemmin jos menkat alkais niin yleinsä alkaa vasta todella lähellä niitä menkkoja. Tein ovulaatiotestejä sillä sain testattua koska ovulaatio (ajattelen nyt lapsettomuuden syitä) ja just toi kierto ollut aina suht. säännöllinen, miehen spermassa ei varmaan vikaa, koska ennemmin jo saanut lapsia..Vaikka eihän se kovin todennäköistä ekasta kierrosta oo tulla raskaaksi, mutta kai aina toivoa saa...kunhan en pety liikaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koska tekisitte raskaustestin, tässä tilanteessa?

Vierailija
2/3 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä että se sun mies on 30+

Ja ei, et ole raskaana, koska eihän sulla edes ole sitä miestä. Sähän olet palstan vakiotrollaaja, sut tunnistaa kirjoitustyylistä jo kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:33"]

Kerro nyt vielä että se sun mies on 30+

Ja ei, et ole raskaana, koska eihän sulla edes ole sitä miestä. Sähän olet palstan vakiotrollaaja, sut tunnistaa kirjoitustyylistä jo kaukaa.

[/quote]
Ai mitenniin ei?:DD ja kyllä oon kirjottanut ennenkin, johtuu siitä että toivon niin paljon lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän