Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luin isien palstalta totuuden synnyttäneestä alapäästä:D

Vierailija
02.06.2014 |

Ei se teidän ylistämä jumppa kaikkea pelasta. Synnyttänyt on synnyttänyt valitettevaa teille. Tota mieltä oli kaikki n. 100 isää omalla nimellään fb ryhmässä. Oli keskustelua tuosta alapää jumpastakin ...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla oli joku syy kertoa tämä täällä, mikä? Ai se, ettet ole synnyttänyt, vaan olet tylsä ja itseään täynnä oleva vela? Hohhoijaa. Oikeesti, sun jutut ei nyt jaksa kiinnostaa.

Vierailija
2/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2kk sitten synnyttänyt. Väljempi olen kuin aiemmin, mutta jopa niinkin pahasti että yksi sormi menee lämmittelemättä sisälle kun ennen yksikin teki tiukkaa yhtäkkiä laitettuna. Hui kamala siis mikä toosa.

Onneksi miehellä ei ole etusormeani ohuempaa penistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Kukaan meistä ei näytä 35-vuotiaana enää 18-vuotiaalta. Naisen alapää muuttuu, samoin miesten. Potenssi ja kestävyys heikkenee, ryppyjä tulee sinne ja tänne. Jäntevät peput ovat historiaa. Rinnat menettävät kimmoisuuttaan. Se, mitä löytyy korvien välistä kuitenkin yleensä kehittyy ja sieltähän se seksuaalisuuskin kumpuaa. Vanhuksillakin on helposti hyvä seksielämä. 

Vierailija
4/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan mulle on tehty sektio! Kerroin vaan kun aina te intätte siitä entistäkin tiukemmasta perseestä :D sillä lohdutatte vaan itseänne ja toisia löysäperseitä.

Vierailija
5/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ap:lle tehtiin sektio ettei pimpula veny.

Vierailija
6/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienempimunaisella väljyys voi haitata, mutta meillä melkein parani kun turha tiukkuus katosi.

Vierailija
7/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kaverini kävi kyllä kerran painamassa nuorta yyhoota, ja kehui kyllä että ei olisi ikinä synnyttäneeksi uskonut. Että ei toi sun totuus nyt mikään 100% varma ole.

Vierailija
8/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep pelkosektio tehtiin.

Vierailija
9/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-rakas, kyllä hormonit ovat sinunkin pilluasi löystyttäneet. Ikä myös.

Vierailija
10/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:20"]En vaan mulle on tehty sektio! Kerroin vaan kun aina te intätte siitä entistäkin tiukemmasta perseestä :D sillä lohdutatte vaan itseänne ja toisia löysäperseitä.

[/quote]

FYI, alapään venyminen johtuu raskaushormoneista eikä alatiesynnytyksestä ;)

Vierailija
11/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:20"]

En vaan mulle on tehty sektio! Kerroin vaan kun aina te intätte siitä entistäkin tiukemmasta perseestä :D sillä lohdutatte vaan itseänne ja toisia löysäperseitä.

[/quote]

Mulla on helvetin tiukka perse. Teen maastavetosarjat 150:llä kilolla, entä sä? Lisäksi en synnyttänyt perseestäni, se on muuten aika tiukka myös.

Ei se sektio suojaa sua siltä, et sulla voi olla iso, löysä, levähtänyt selluperse taikka vetelä pillu, joudut ihan itse silti tekemään työn niiden eteen. Synnytystavastasi huolimatta. Ja sen suhteen sulla taitaa olla joku isompi trauma. Selvittele se terveydenhuollossa, että pääset paremmin asian yli. 2

Vierailija
12/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:20"]

[/quote]

Valitettavasti vaan jo se raskausaika venyttää emätintä eikä vain se synnytys...

Vierailija
13/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se van venyy ku tunkee sen diabetes sokeri mussukan ulos piiperosta :D

Vierailija
14/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Vai oliko sinun ajatus, ettei enää kukaan nainen tekisi lapsia?

Vierailija
15/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen elämä tai parisuhde on kiinni emättimen tiukkuudesta? Mitä sillä menettää, jos synnytys avartaa fyysisesti paikkoja? Onko seksin harrastaminen ohi forvever, kun pimpsa löystyy? Miksi tämä aihe? Mää en vaan käsitä.

Vierailija
16/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin on kelvannut tämä löysäkin värkki. Tässä iässä sitä kyllä jo miettii miten se mies huomioi minun nautintoni. Joskus 20veenä oli vielä niin kehittymätön, että ajatteli toisen nautintoa ensisijaisesti. T. onnellinen keski-ikäinen

Vierailija
17/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi erittäin noloa jos tietäisin että mieheni/veljeni/isäni/joku muu miespuoleinen läheiseni haukkuisi puolisonsa alapäätä julkisesti facebook ryhmässä tai muuallakaan! 

Erityisesti kaikki, mikä jää uimapukujen sisälle on yksityisiä alueita. Niitä ei "esitellä" kuin harvoille ihmisille, joihin luottaa ja jotka hyväksyvät toisen kaikkine vikoineen ja poikkeuksineen. 

Vierailija
18/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittakaas kuva niin vertaillaan? Sunnyttänyttä ja sektioitua pillua.aå

Vierailija
19/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:31"]

Minusta olisi erittäin noloa jos tietäisin että mieheni/veljeni/isäni/joku muu miespuoleinen läheiseni haukkuisi puolisonsa alapäätä julkisesti facebook ryhmässä tai muuallakaan! 

Erityisesti kaikki, mikä jää uimapukujen sisälle on yksityisiä alueita. Niitä ei "esitellä" kuin harvoille ihmisille, joihin luottaa ja jotka hyväksyvät toisen kaikkine vikoineen ja poikkeuksineen. 

[/quote]

Tämä. Ihan vitun noloja miehiä, sama kävi mieleen.

Vierailija
20/53 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitapa linkki ryhmään niin uskon :)